Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fototopic! #1

<<

Anoniem315

Bericht 14 Feb 2014 11:37

Re: Fototopic!

Steep, wat lief, jouw twee kanjers! Ik vind je dochter echt veel op jou lijken!

Feline, prachtig! Ik ben ook wel wat jaloersig op dat je durft los te laten.

Marin, ik krijg echt zin in slippertjes-weer! Hier is het op dit moment weer zo'n halfgare winter met temperaturen van tegen de 10 graden, veel wind en af en toe een bui. Jeej! Doe dan maar góed koud of lente-achtig weer. Uit frustratie heb ik net mijn woondecoratie-tak getransformeerd van herfst/winter tot lente/zomer tak, inclusief een roze vogeltje :smile:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Feb 2014 11:41

Re: Fototopic!

Feline wat mooi daar. En leuk om te lezen dat jullie van het ene naar het andere toegaan, het gewoon loslaten en zien wat er op je pad komt.

Marin, oooh jaloers. Hopelijk is het hier ook weer snel zomer.

Hier mijn laatste foto, mijn man en ik waren gisteren 7 jaar samen en daarom kreeg ik een bos bloemen met een roos voor elk jaar (helaas is de bos wat uit vorm doordat hij 'm op de fiets heeft meegenomen maar maakt niet uit :))

Afbeelding
<<

Anoniem32

Bericht 14 Feb 2014 13:11

Re: Fototopic!

nou hier valt ook een kwartje!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Feb 2014 13:23

Re: Fototopic!

Ooh wat balen van die auto Feline! Maar je vindt vast wel weer een weg om het oo te lossen en nieuwe ervaringen op te doen in de tijd dat je geld spaart. Komt vast goed. Hakuna matata ook al zit je in nieuw Zeeland.

Sorry meneer de Uil en Exo dat ik jullie jaloers maak. Ik doe nog een poging... ;-)

Hier zit ik momenteel:

Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 14 Feb 2014 13:33

Re: Fototopic!

Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben heus niet jaloers!
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Feb 2014 16:35

Re: Fototopic!

Wow, wat mooi daar.
Leuke vakantiefoto's Marin! Geniet lekker door daar.
<<

Anoniem29

Bericht 14 Feb 2014 18:30

Re: Fototopic!

***
Laatst gewijzigd door Anoniem29 op 16 Feb 2014 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Feb 2014 18:32

Re: Fototopic!

Hoe leuk Toxi! Lekker stel :thumbup:

Alsnog gefeliciteerd! :cheering:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Feb 2014 18:42

Re: Fototopic!

Zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad :D
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 14 Feb 2014 19:01

Re: Fototopic!

Alsnog gefeliciteerd, Toxi! Aan de foto's te zien hebben jullie het heel leuk gehad :D

Bloemetjesgordijn, wat lief die bos bloemen! Voor elk jaar een, romantisch!

Marin, heerlijk! Ik ben ook niet jaloers haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Feb 2014 20:18

Re: Fototopic!

Leuk Toxi! Ik vind jullie een mooi stel!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 14 Feb 2014 20:20

Re: Fototopic!

Wat een prachtige foto's Feline, Marin en Tox. Ik krijg helemaal zin om op vakantie te gaan! Vooral Australië (/NZ) lijkt me zo mooi!
T: heb je de IM sneakers ook niet gekocht? Oh, en als je tips hebt voor leuke restaurantjes, let me know!
Je vriend heeft trouwens hele lieve ogen :)
<<

Anoniem29

Bericht 14 Feb 2014 20:40

Re: Fototopic!

Dankje! Vind het ook echt leuk om even fototjes terug te kijken haha.

Nee geen IM sneakers. Ze hadden de kleur niet die ik wilde. Zo jammer. Vond het wel heel leuk om in 2 winkels van haar geweest te zijn. Eigenlijk wilde ik er nog 1 bezoeken, maar die was tijdelijk dicht. Jammer haha.

We hebben echt super leuk ontbeten bij Les Margot Deux voor mijn verjaardag. Het is alleen wel ontiegelijk duur (schrokken ons rot hahaha). We hebben beide een omelet op, 1 croissant en beide en kopje thee en moesten €40,- betalen hahaha. Het was wel echt zo'n Parijse sfeer en obers enzo. Heel leuk :)

We hebben ook lekker gegeten bij O jules, de reacties op Internet (zag ik achteraf) zijn niet zo super, maar wij vonden het personeel heel behulpzaam (uitleggen in het Engels) en het eten was erg lekker. Ze hadden ook typisch Parijse toetjes/taartjes als dessert.

Bij ons om de hoek zat een lekkere Salon de The, waar we 2 ochtenden lekker pain au chocolat's gegeten hebben en mijn vriend ook belegde broodjes.

Ohh en wat super leuk was, hebben we twee keer gezeten op verschillende locaties, Le pain quotidien. Alles biologisch/Ecologisch en keuze in vegetarisch/veganistisch. Super leuke inrichting (ik zie net dat ze trouwens ook in Nederland (Amsterdam/Amstelveen) zitten whaha en in NYC en nog meer plekken. Maar boeie, het was echt heel leuk, lekker en lief personeel).

Wij waren hier:
5, Rue Des Petits Champs
75001 Paris

En in Montmartre
31, rue Lepic
75018 Paris

Super schattig 'le petit dejeuner' met zuurdesembrood, croissantjes, een zachtgekookt eitje, verse jus, thee naar keuze en allemaal biologsiche spreads op tafel.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 14 Feb 2014 20:47

Re: Fototopic!

Oh bedankt voor de tips!! Wat duur inderdaad voor die croissants haha.
Ik zie dat die le Pain Le Quotidien echt bij me om de hoek zit. Misschien ga ik er morgen wel even ontbijten/lunchen. Thanks!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Feb 2014 22:58

Re: Fototopic!

Toxi, wat een leuke foto's!
Marin, ik ben ook echt niet niet niet jaloers.
Bloemetjesgordijn, lief van je man!
2012 & 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2014 23:37

Re: Fototopic!

Toxi, jullie zijn echt zo vrolijk samen! Word er altijd blij van!

Marin, wat een heerlijk zwembad!

Ik moet wachten tot de auto APK gekeurd is en gelukkig mag ik op 3 honden van 2 verschillende huizen passen.. Momenteel logeer ik hier:

Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 14 Feb 2014 23:42

Re: Fototopic!

Iedereen die op vakantie/reis is (geweest), is stom. Doei!

Oh en super leuke foto's van jullie Toxi, haha!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2014 23:49

Re: Fototopic!

Iedereen die FaceTime negeert is ook stom! Doei! ;)
<<

Anoniem23

Bericht 15 Feb 2014 01:14

Re: Fototopic!

Haha ik negeerde je helemaal niet!
<<

Anoniem57

Bericht 15 Feb 2014 01:41

Re: Fototopic!

Zegt ze nu, hoor, Feline. De waarheid is dat ze niet wilde dat je zag dat ze groen zag van jaloezie. En d'r haar zat niet. :smile:

Mooi, marin!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Feb 2014 02:09

Re: Fototopic!

Haha Parel! Het tegenovergestelde was waar! Ze was op d'r allermooist dankzij jouw make-up topic! Ik zag juist groen van jaloezie ;)
<<

Anoniem57

Bericht 15 Feb 2014 09:31

Re: Fototopic!

Oh! Tja, even tussen jou en mij, met of zonder make up, bad hair day of niet, het is en blijft een regelrechte beauty (en daar zie ik dan weer groen van van jaloezie).
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Feb 2014 14:18

Re: Fototopic!

Wat een heerlijke vakantie/buitenland foto's komen er langs! Ik moet bekennen dat ik er ook een tikje jaloers van wordt... Wij hebben nog helemaal niks op de planning voor dit jaar :thumbdown: Maar dat gaat nog wel goedkomen.
Geniet allemaal!
<<

Anoniem23

Bericht 15 Feb 2014 15:57

Re: Fototopic!

Feline schreef:Haha Parel! Het tegenovergestelde was waar! Ze was op d'r allermooist dankzij jouw make-up topic! Ik zag juist groen van jaloezie ;)

Haha op mijn allermooist weet ik niet! Maar ik heb zelfs in nieuw zeeland reclame voor je topic gemaakt parel! Haha!
En Feline heeft niks om jaloers op te zijn want ze heeft zelf zo'n lekker kleurtje dat ze geen make up meer nodig heeft om een grauw hoofd zoals de mijne wat op te kalevateren.
<<

Anoniem57

Bericht 15 Feb 2014 21:31

Re: Fototopic!

Lief!!, Harrison, ben blij dat het topic zo goed ontvangen wordt!

Tox, leuke foto's! Wat ziet je vriend er ineens anders uit zeg!

Mijn dochter heeft zichzelf de duckface eigen gemaakt geloof ik :laughcry:
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One