Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Feb 2014 15:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Vooruit dan, als die lieverd dan ook op visite komt :smile:

Dat wil ik ook!!!!
<<

Anoniem32

Bericht 13 Feb 2014 15:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:Vooruit dan, als die lieverd dan ook op visite komt :smile:

Dat wil ik ook!!!!


Ik neem hem mee. Kan hij ons als oude vrijsters lekker verwennen met zijn kusjes en knuffels! :love:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Feb 2014 15:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jaaaa!!!!! Zo'n lieverd :hulde:


Ok, ik denk dat we nu het biechttopic aan het vervuilen zijn...
<<

Anoniem32

Bericht 13 Feb 2014 16:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:yes:
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 13 Feb 2014 17:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik lees jullie reacties, en kwam ongeveer tegelijkertijd dit linkje tegen op Facebook http://www.buzzfeed.com/ashleyperez/24- ... of-hearing

:ja:
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 17:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:good:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Feb 2014 07:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Och lieverds toch!!

Ik ben niet singel maar ook niet gelukkig, getrouwd, verliefd whatever.....
Het ene moment wil ik door gaan met de relatie en her vlgd moment weer niet.

*Tot zo ver mijn 'happy-niet-singel-zijn'*

Zorg iig dat je gelukkig bent, wel of niet singel. Er is maar 1 iemand waar je de rest van je leven moet delen en dat ben je zelf! :hug:
30-04-2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2014 07:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Siepie schreef:Er is maar 1 iemand waar je de rest van je leven moet delen en dat ben je zelf! :hug:


Dit vind ik een mooie!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Feb 2014 08:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En de waarheid als een Koe! :wink:
30-04-2017
<<

Anoniem32

Bericht 14 Feb 2014 08:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:
Siepie schreef:Er is maar 1 iemand waar je de rest van je leven moet delen en dat ben je zelf! :hug:


Dit vind ik een mooie!

Mee eens!

Ik geniet wel van mijn single bestaan maar soms is die ene arm toch ook wel fijn om me heen.
<<

Anoniem44

Bericht 14 Feb 2014 08:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk echt dat iedereen de juiste man/vrouw tegenkomt, op het juiste moment. De ene is daar eerder klaar voor dan de ander en sommigen zijn er nooit klaar voor.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2014 08:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou, ik ben er klaar voor. Juiste man, kom maar doorrrrrrrrrr! :dance:



(hoe kan je dan ooit de juiste man/vrouw tegenkomen als je er nooit klaar voor bent? Dan komt toch niet iedereen de juiste ooit tegen..)
<<

Anoniem44

Bericht 14 Feb 2014 08:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha, nee die mensen dus niet. Ik zie in mijn omgeving ook, dat mensen die lang single blijven eerst nog veel met zichzelf bezig zijn/aan zichzelf moeten werken/naar zichzelf moeten kijken. Anders werkt een relatie namelijk ook niet, of je valt steeds op types die helemaal niet bij je passen, omdat je jezelf niet kent. Of je zoekt naar het verkeerde, bijvoorbeeld liefde om een leegte in jezelf te vullen, etc. etc.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Feb 2014 09:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mmm, dus misschien ben ik er wel nooit klaar voor...
<<

Anoniem32

Bericht 14 Feb 2014 10:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hell yeah i am ready :love:
<<

Anoniem315

Bericht 14 Feb 2014 10:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik moet nu heel erg denken aan Aletta van BZV. Zij wilde wel, maar eigenlijk wilde ze niet. Een typisch verstokte vrijgezel, m.i.

Maar daarmee kan ik jullie niet echt vergelijken, aangezien jullie wél duidelijke taal spreken en een heel andere levenswijze hebben.
<<

No. 3

Bericht 14 Feb 2014 10:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie, misschien even een andere kant van de zaak (ik ben het namelijk niet helemaal eens met ED). Natuurlijk, als je in bepaalde patronen zit die niet relatiewaardig zijn, heb je minder kans op een relatie. Gesloten zijn of weerbarstig, of als je verslaafd bent aan dingen – ik noem maar wat. Maar geloof jij echt dat al die mensen die een relatie hebben, zo ontzettend klaar waren voor de liefde? Dat ze zo goed ontwikkeld waren, niet meer alleen met zichzelf bezig en ook helemaal niet meer aan zichzelf hoefden te werken? Dat is natuurlijk onzin. Man, ik heb nog zoveel werk aan mezelf te doen, júist in deze relatie merk ik dat. Een andere persoon in je leven haalt altijd dingen naar boven die je zelf niet ziet. Dus als je gewoon een redelijk normaal persoon bent en zin hebt in de liefde, ben je gewoon hartstikke klaar voor een relatie hoor. Maak je geen zorgen :-).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Feb 2014 11:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

No. 3 schreef:Tabbie, misschien even een andere kant van de zaak (ik ben het namelijk niet helemaal eens met ED). Natuurlijk, als je in bepaalde patronen zit die niet relatiewaardig zijn, heb je minder kans op een relatie. Gesloten zijn of weerbarstig, of als je verslaafd bent aan dingen – ik noem maar wat. Maar geloof jij echt dat al die mensen die een relatie hebben, zo ontzettend klaar waren voor de liefde? Dat ze zo goed ontwikkeld waren, niet meer alleen met zichzelf bezig en ook helemaal niet meer aan zichzelf hoefden te werken? Dat is natuurlijk onzin. Man, ik heb nog zoveel werk aan mezelf te doen, júist in deze relatie merk ik dat. Een andere persoon in je leven haalt altijd dingen naar boven die je zelf niet ziet. Dus als je gewoon een redelijk normaal persoon bent en zin hebt in de liefde, ben je gewoon hartstikke klaar voor een relatie hoor. Maak je geen zorgen :-).


Ik dacht dit gisteravond precies hetzelfde! Ook al die mensen die zeggen 'je moet eerst van jezelf leren houden'.. ik denk echt niet dat iedereen in een relatie per definitie ook van zichzelf houdt. Ik denk juist dat je doordat een ander van je kan houden, ook meer het besef kan krijgen dat je dat ook waard bent.
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Feb 2014 11:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat laatste wat je zegt herken ik inderdaad wel Caro.
Door mijn laatste date en wat daarna volgde voelde ik me wel echt weer wat waard. En nu dat weg is, is mijn eigen waarde gevoel ook weer gedaald.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Feb 2014 12:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk ook niet dat er een pasklaar recept is voor het vinden van de liefde van je leven. Maar nu is het wel zo dat toen mijn ex weg ging, ik wel jaren nodig heb gehad mijzelf weer echt te vinden en mijzelf te ontwikkelen. Ik was jong toen ik hem leerde kennen en in de relatie is mijn zelfbeeld helemaal naar onder gehaald. Ik ben pas volwassen geworden na die relatie. En sinds een half jaar pas kan ik zeggen dat ik wel open sta voor een nieuwe liefde. Bij mij is dat wel een heel proces geweest.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Feb 2014 13:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben het eens met No3. Maar ik blijf er wel bij dat, als je het erg moeilijk met jezelf hebt, het wel moeilijker is om een leuke relatie op te bouwen. Echter heb ik het dan wel over extremen, waar bovengenoemde forumsters m.i. niet onder vallen.
<<

Anoniem44

Bericht 15 Feb 2014 19:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Majira schreef:Dat laatste wat je zegt herken ik inderdaad wel Caro.
Door mijn laatste date en wat daarna volgde voelde ik me wel echt weer wat waard. En nu dat weg is, is mijn eigen waarde gevoel ook weer gedaald.

Dit lijkt me dus geen gezonde situatie. Ga eerst eens van binnenuit meer eigenwaarde opbouwen, onafhankelijk van een ander, want als je zo reageert op een date, dan ben je niet klaar voor een relatie.
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Feb 2014 10:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap wat je bedoelt te zeggen, en weet ook dat ik met mezelf aan het werk moet.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Feb 2014 10:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar Majira, dit heb je eigenlijk altijd wel een beetje gehad, of in elk geval zo lang ik je 'ken'. Is het voor jezelf niet goed om een grens te trekken en te zeggen 'oké, nú moet hierin iets veranderen'? En dan ook echt nú, niet volgende week, niet volgende maand, maar gewoon nú, vandaag en komende week stappen ondernemen. Er is vast een cursus of iets waar jij ongetwijfeld heel veel aan gaat hebben. Het is verschrikkelijk zonde dat jij jezelf keer op keer zo naar beneden haalt, want je bent een ontzettend leuke meid.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 10:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk trouwens echt dat je eerst zelf een stabiel en gelukkig persoon moet zijn, voordat je echte liefde kan toelaten in je leven. Natuurlijk zijn er mensen die niet gelukkig met zichzelf zijn en toch een relatie hebben, maar dan zie je dat dit heel snel weer stuk gaat, of dat er geen sprake is van een gezonde relatie, dus bijvoorbeeld beide partners die zich zeer afhankelijk van elkaar opstellen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers