Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Feb 2014 17:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik had het met mijn laatste date ook de eerste keer. Hij wilde te graag en daardoor ging hij nadenken (ofzo) en ging het niet. Ik heb er niet een te groot issue van gemaakt en er niet te veel aandacht aan besteed. Dat vond hij fijn zei hij achteraf, anders wordt de druk om te presteren volgende keer nog groter. En hij is er nog meer mee bezig. Gewoon lief voor hem zijn, blijven seksen, en geen druk leggen op de penetratie. Dan gaat het volgende keer vast vanzelf!

Het ligt sowieso niet aan jou! Dus daar moet je niet onzeker over worden!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 11 Feb 2014 20:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het biechtje met de collega in de lift weer....

Wat een reacties!! Ik praat het voor mijzelf ook echt niet goed dat ik ben vreemd gegaan, en daar voor wist ik ook al dat het niet goed zat tussen mij en mijn vriend.

Ik heb afgelopen weekend alles opgebiecht aan mijn vriend en hem opnieuw verteld dat ik op het moment echt niet gelukkig ben met hoe het tussen ons gaat.
Natuurlijk was hij ''not amused'' maaaar hij begreep het wel. Hij is zelf ook niet gelukkig met hoe het gaat tussen ons. Hij vind het natuurlijk niet leuk dat ik ben vreemd gegaan maar hij vond het ook niet zo erg dat hij meteen onze relatie wil verbreken.
Hij wil er alles aan doen om samen te blijven.

Ik was eigenlijk heel erg verbaasd door deze reactie, en aan de ene kant had ik liever gehad dat hij heel boos was geworden. Aan de andere kant ben ik blij dat alles nu op tafel ligt en dat we allebei weten hoe we er in staan. We gaan allebei ons best doen om het weer leuk te hebben samen.
Dus nu maar zien wat de toekomst ons brengt..
<<

Anoniem44

Bericht 11 Feb 2014 20:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Rare reactie, waarschijnlijk gaat hij zelf ook vreemd en is hij opgelucht dat jij het nu hebt opengegooid, hoeft hij zich zelf minder schuldig te voelen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 20:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sorry dat ik het vraag, maar als jullie allebei ongelukkig zijn en jij bent zelf al zo ver met een ander gegaan. Is dit dan echt een wake-up call voor jullie relatie? Weet je zeker dat jij ook bij elkaar wilt blijven?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Feb 2014 22:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou, er worden wel weer aannames gemaakt op niks af. Dat iemand niet woedend wordt hoeft toch niet in te houden dat hij zelf vreemd gaat? Dat had hij dan neem ik aan wel opgebiecht. Dat was dan het moment geweest. Dus nee, ik vind echt niet dat iemand perse helemaal uit zijn plaat moet gaan.

En ook niet dat dit niet juist een wake up call is die alleen maar negatief kan uitpakken. Je kan ook werken aan je relatie, vaak heb je veel opgebouwd en wil je dat niet kwijt. En iemand nieuws brengt ook niet altijd álles, daarmee krijg je ook geheid een keer problemen. Als je er samen aan werkt, eventueel hulp zoekt kan je juist wel weer gelukkig worden.

Ik wil Biechtje alleen maar veel sterkte toewensen!
<<

Anoniem108

Bericht 11 Feb 2014 22:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als hij zelf ook al was vreemdgegaan, leek me dit toch wel het ultieme moment dit aan te geven. Hoeft natuurlijk niet, maar voor mij wijst niets erop dat hij het ook ergens anders heeft gezocht, puur omdat er geen (extreme) boosheid was. Ik ben het met Caro eens; het is een aanname die nu wordt gedaan. Ik hoop voor jullie dat jullie er samen uit gaan komen.
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 14:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bah, ik voel me rot.
Iedereen om me heen lijkt gelukkig te zijn, verliefd, samenwonen, trouwen, kinderen krijgen.
Ik ben momenteel gewoon 'n jaloers portret. Ik wil dat ook.

Het is niet dat ik het ze niet gun, maar ik wil 't ook zo graag.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 14:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou niet iedereen om je heen hoor :laughcry:
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 15:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha! :good:
<<

Anoniem315

Bericht 13 Feb 2014 15:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Klinkt afgezaagd, maar dat komt wel Majira. Je bent heus te leuk om levenslang single te blijven rondlopen. Weet je wat het ook is: je moet eerst je zelf volledig accepteren voordat je een ander kunt toelaten. En dat komt wel. Echt! :hug:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 15:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

(Er zijn echter wel mensen die levenslang single blijven of in elk geval een oude vrijster worden, maar dat is natuurlijk doemdenken)
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 15:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het zal ook wel komen.. En ik weet ook wel dat je gelijk hebt.
Zolang ik niet van mezelf kan houden, wie kan dat dan wel van mij? En dat doet zeer om dit zo neer te zetten, maar 't is momenteel wel de waarheid.

Bedankt voor je lieve reactie! :hug:
<<

Anoniem315

Bericht 13 Feb 2014 15:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jawel, maar dat zijn wel vaak bepaalde 'types', die nooit daten, geen moeite doen om er leuk uit te zien, weinig sociale vaardigheden bezitten, etc.

Dat zie ik niet in jou en Majira. Jullie hebben genoeg potentie :thumbup:
<<

Anoniem315

Bericht 13 Feb 2014 15:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zo zwart wit moet je het niet zien, denk ik. Er zijn echt wel mensen die van je houden, ondanks je eigen gevoelens. Maar het is gewoon lastiger om ze toe te laten en ze te houden, lijkt me, omdat je zelf onzeker reageert. Lastiger dus, maar niet onmogelijk.

Afbeelding
<<

Anoniem32

Bericht 13 Feb 2014 15:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lieverd ik herken het wel hoor. En het is idd, hoe kun je nu van een ander houden als je nog niet van jezelf kan houden?

Laat het los en geniet van alle momenten. Niet te veel focussen op wat je niet hebt. Het komt wanneer de tijd rijp is.
Je zal geen oude vrijster worden just like me hahaha
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 15:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is lief van je Exo. En dat weet ik en Maijra en veel singles hier op het forum ook vast wel. Het is alleen zo cliche en dan wil ik weleens roepen: Wanneer dan!!!? :nerd: Al voel ik me gelukkig niet vaak zo, maar dan krijg je weleens zoiets naar je geappt:

Afbeelding


En dan ga je inderdaad wel even denken :ja:
<<

Anoniem50

Bericht 13 Feb 2014 15:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha. Tja, maar zou jij de vent van de moeder van Honey boo boo willen dan? Dat is ook zo'n geval apart. :P

Vroeger leek het me heerlijk om eeuwig vrijgezel te blijven en soms lijkt het me nog erg aanlokkelijk, maar goed... Alleen is ook maar zo alleen.

En met jullie gaat het helemaal goedkomen. Duurt misschien wat langer dan je ooit had gehoopt, maar het komt helemaal goed. Weet ik zeker!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 15:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Uhmmmm tja... zij heeft in elk geval wel iemand :P

En nee, komt niet meer goed. Heb mijn grote liefde laten gaan :laughcry: Ach, we zien wel. En ja, marley, alleen is ook maar zo alleen. Alleen moet jij gewoon eens aankloppen! :ja:
<<

Anoniem50

Bericht 13 Feb 2014 15:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Vanochtend een heel gesprek erover gehad met mijn moeder en zij deelt jouw mening. Daarnaast vindt ze dat ik normaal moet doen, geen dingen moet zeggen die ik niet meen, niet bang moet zijn en rennen etc etc. Maar ik durf niet of zoals ik haar zei 'Duuf nait'. Zei tegen mam; Misschien doet hij morgen wel aan Valentijn. Zegt zei:"Dat denk jij zeker, daar hoef je niet op te rekenen". Zegt ze daarna:"Misschien moet ik Robert ten Brink eens aanschrijven. Ow wacht, nee toch niet. Staat Robert de Brink voor de deur, doet ie niet open". :palm:

Maar hoezo heb je je grote liefde laten gaan?
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 15:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Exogenesis, Gelukkig zie je wel potentie! :smile: Het zal ook niet onmogelijk zijn, maar zo voelt het momenteel wel.

Stuiterbal, jij bent ook geen oude vrijster! Echt niet! Ik wil 't loslaten, maar aan de andere kant ook weer niet. Als ik 't los laat, dan weet ik zeker dat er geen enkele actie komt!

Tabbie, juist! Dat wil ik ook roepen! Wanneer dan? Is het me over 'n jaar verzekerd? Prima! Dan wacht ik dat jaar..

Marley, ik hoop het! Ik gun 't jou ook!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 16:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben het helemaal eens met je moeder, Marley! Doe eens normaal meid :smile:

Misschien moeten wij allemaal eens Robert ten Brink aanschrijven. Vind ik een puik plan!! En ze zorgen er wel voor dat hij thuis is en de deur opendoet. Heb jij ooit gezien dat dit niet gebeurde? Nanadienada

Ik vind trouwens ook dat je onderhand eens niet zo bangig moet zijn, maar dat weet je maar al te goed.

Haha Stuiter, zullen we niet allebei een oude vrijster worden. Gezellig in het bejaardehuis :D

En ja, Majira, inderdaad als ik weet dat het over een jaar is, dan wacht ik prima zonder enig geklaag af. Ok, nu stop ik dus echt even met klagen. Vrijgezel zijn is ook best leuk :ja:
<<

Anoniem50

Bericht 13 Feb 2014 16:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha, forumactie; Help Marley aan de buurman. :P Het is maar goed dat niemand weet waar ik precies woon. :P En ach, hij zou de eerste kunnen zijn die de deur niet opendoet. :P

Ach, misschien lopen jullie volgende week wel tegen de ware aan terwijl jullie kijken welke kant-en-klaar maaltijd nog enigszins lekker is. Schijnt toch ook een pick-up plek voor mannen te zijn? De kant-en-klaar afdeling en de pizza's? Nu niet massaal uitloggen en naar de winkel rennen. :laughcry:
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Feb 2014 16:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Marley, maar Valentijn is voor jou wel 'n dag waarop je 'n move richting de buurman kan maken! Dus ik zeg: DOEN!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 16:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

*rent naar de kant-en-klaar afdeling*
<<

Anoniem32

Bericht 13 Feb 2014 16:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie ik heb dan wel een streepje voor, er is namelijk iemand die elke dag meld ontzettend van mij te houden, Tot aan de maan en terug.
Dus helemaal alleen ben ik niet hahahaha. Maar laten we daten idd in het bejaardenhuis lijkt me een strak plan :-)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers