Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 14:03

Re: Weight Watchers

Goed dat jij je ook aangemeld hebt! Ga je voor de cursus of online?
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 11 Feb 2014 14:07

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:Weet je zeker dat je je lengte goed ingevuld hebt?
Ik zie niet waar je dat kan aanpassen.


ik heb ze een email gestuurd met de vraag of hun dit konden na kijken,ik kan dit nergens terug vinden.Volgens mij had ik het wel goed ingevuld,maar twijfel nu dus wel.Ik ben begonnen met 29 punten.
Afbeelding]
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 11 Feb 2014 14:09

Re: Weight Watchers

Ik ben vanaf vandaag weer begonnen. Ik ben ondertussen weer helemaal opgeknapt, op wat vermoeidheid na maar dat komt vast wel weer goed.

De avonden zullen hier het meest zwaar worden vrees ik, dan wil ik nog weleens na het avondeten losgaan. Vanaf vandaag ga ik ook weer meer water drinken.

Ik mag trouwens 30 punten dacht ik...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Feb 2014 14:34

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:Goed dat jij je ook aangemeld hebt! Ga je voor de cursus of online?


Online, zit eerlijk gezegd niet echt op die bijeenkomsten te wachten. Heb ik op het moment de tijd ook niet voor. Mijn vriend zet me wel op de weegschaal ;).
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 12 Feb 2014 15:20

Re: Weight Watchers

Ik zit inderdaad ook echt met tijd hier Tulp. De bijeenkomsten zijn echt op tijden dat ik dan of net van mijn werk kom, of net nog aan het werk ben, mijn dochter moet ophalen enz.

Ik ben sinds gisteren dus weer begonnen, wel weer even omschakelen en had gisteravond zo'n honger. Heb toen nog maar een boterham gemaakt, wel iets over mijn punten heen. Maar goed, beter dan een zak chips.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Feb 2014 19:01

Re: Weight Watchers

Vind het wel lastig hoor die punten. Heb er nog 5 over voor vanavond. Best veel moet ik zeggen. Nu scheelt het wel dat ik erg weinig vlees eet. Denk dat het vanavond dan nog maar een flinke bk yoghurt met iets er door word ofzo.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 12 Feb 2014 19:57

Re: Weight Watchers

Valt toch best mee Tulp? Ik houd er soms 10 over... 5 is een prima aantal zodat je in elk geval nog iets kunt eten vind ik. Ik vind de avonden zo stom met WW... ik hou van gezelligheidseten en dat valt dus nu weg. Vind dat zo irritant en kan daar zo chagrijnig van worden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2014 20:02

Re: Weight Watchers

Lastig is dat, ik heb ook vaak honger 's avonds :(
Probeer dan ook altijd iets van punten over te houden voor een reepje, zakje chips of iets, en anders gaat er nog een appel of een bakje augurk/komkommer achteraan.

En dan even een complete kip in mn eigen kont :P Ik had vandaag een trui aan die al heeeel lang onderin de kast ergens lag, en dacht, nou ja, die kan wel weer eens!! Heb 5!!! complimenten gehad over dat je het echt goed kon zien en dat ik er goed uit zag.
HOPPA! Doet de mens goed.. kom maar door met die laatste paar kilo's!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 12 Feb 2014 20:18

Re: Weight Watchers

Heeeerlijk is dat Lejow! Zulke complimenten zijn echt fijn, sowieso als mensen het zien dat je bent afgevallen. Extra motivatie vind ik altijd.

Euhm.... ik heb dus 10 punten over vandaag :palm: Zo maar eens even wat eten...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2014 20:29

Re: Weight Watchers

Ik blijf erbij dat ik nie snap hoe je dat doet hahaha
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Feb 2014 20:31

Re: Weight Watchers

oh dan val ik met mijn 5 punten nog best wel mee. Heb net maar een bak yoghurt naar binnen gewerkt. Straks nog een lekkere appel misschien met een beetje kaneel en ik ben tevreden.
en dat mensen het zien is idd ook fijn. haha 10 punten dat zou voor mij een tosti worden ;)
Morgen ga ik uit eten heb er echt wel zin in. Super gezellig. Moet zeggen vind het wel een lekkere houvast. Denk overdag flink wat groente eten en eiwitten en dan flink wat punten overhouden. Zeg maar een soort van telvrije dag houden overdag en dan s avonds lekker uit eten.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Feb 2014 20:35

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:Ik blijf erbij dat ik nie snap hoe je dat doet hahaha


Niet zo heel lastig toch??

Ontbijt: 250 gram yoghurt met twee eetlepels musli --> 4 pnt
Lunch: twee porties bruin brood + 1.5 eetlepel pindakaas --> 11 pnt
Diner: een brocolli met 100 gram kipfilet en 100 gram gekookte aardappel 5 pnt
Tussendoor een appel en twee kiwi's
zit je aan 20 punten dan zou ik er dus nog 9 over hebben
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2014 20:38

Re: Weight Watchers

Hmm ja ok,
Ik eet al 150 - 200 gram aardappels :omg: = 4 punten
en ben echt fan van een stukje vlees : vaak 5-8 punten

De dagen zijn bij mij meestal
ontbijt: 5 punten (magere yoghurt, met 30 gram havervlokken, en 10 gram vruchtenhagel)
lunch: stuk of 8 (4 of 5 aan brood of crackers en de rest aan beleg)
diner: ongeveer 10 punten (dan vooral dus aardappels en vlees wat telt, en wat jus)

Dan zit ik al op 23, vd 27 (scheelt natuurlijk ook al 3 punten)
En dan tussendoor een cup a soupje, of 2 lu time out granen biscuits, of een WW reepje, of een bakje van 20 gram pop chips.
En verder fruit tussendoor.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 12 Feb 2014 21:28

Re: Weight Watchers

Hier is het ook makkelijk omdat ik weinig tot geen vlees eet, en aardappels eet ik meestal voor 3 punten dan heb ik echt wel genoeg.

Maar, dit was een vrije dag he. Morgen moet ik werken en dan kom ik amper uit.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Feb 2014 11:48

Re: Weight Watchers

Wat doe je voor werk dan ccc?

Hier vandaag overdag alleen groene producten. Er was al 0,7 af sinds de laatste keer wegen :) begon op 76,2 en zit nu op 75,5. Nu zal het wel ook behoorlijk wat vocht zijn maar geeft wel hoop.
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 12:25

Re: Weight Watchers

Met de punten kwam ik ook nooit uit. De ene dag te weinig de andere dag teveel. Gekmakend!

Lekker he zo'n kip in je kont ;)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Feb 2014 12:30

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:Met de punten kwam ik ook nooit uit. De ene dag te weinig de andere dag teveel. Gekmakend!

Lekker he zo'n kip in je kont ;)


Doe je nu alleen telvrij dan?
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 14:15

Re: Weight Watchers

Ja klopt. Ik tel alleen wat geen groen logo heeft.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Feb 2014 20:05

Re: Weight Watchers

Joepie joepie! Weer 0,6 er vanaf.
Ik merk dat het water drinken bij mij zoooo veel verschil maakt! Moet dus even op zoek naar een goed flesje.
Ga eind februari mijn maten op laten meten bij mijn tante, voor mijn bruidsjurk. Hopelijk hang ik dan rond de 71.
Dan wil ik er nog 2 vanaf, nou dat zal in cm's geen enorm verschil meer zijn, dus vind wel dat ik m kan bestellen :D
En gelukkig is mijn tante coupeuse, dus die kan m nog aanpassen waar nodig!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 13 Feb 2014 21:58

Re: Weight Watchers

Ik werk in de kinderopvang Tulp. Op lange dagen, zoals morgen van 7.15 tot 18.30 uur merk ik dan echt dat ik te weinig aan mijn punten heb. Ik verbrand zoveel als ik bezig ben met de kinderen.

Vandaag ging supergoed, ben goed uitgekomen met mijn punten. Heb nog 3 punten over. Maar heb geen honger meer, zit echt vol. Heb vandaag ook alleen maar water en thee gedronken. Zelfs zonder zoetjes of honing. Hoop dat dat bij mij nu ook echt het verschil gaat maken!

Verder wil ik een nieuwe weegschaal, dit ding is niet te vertrouwen. Elke keer geeft ie weer wat anders aan, mijn dochter was opeens 7 kilo ipv 11 kilo en mijn vriend woog opeens 11 kilo zwaarder. Van het weekend dus maar even op zoek.

Lejow echt supergoed, je gaat echt hard!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Feb 2014 23:29

Re: Weight Watchers

Lejow lekker bezig :)!!

CCC en als je extra groente en fruit eet of zoals alibi daar telvrije dagen van maakt?

Vanavond uit eten geweest was echt heerlijk. Had nog 19 punten over van mijn dagtotaal. Denk dat ik daar nog 10 van mijn vrije weekpunten bij op tel. Al met al denk ik toch een nette dag. Zit niet vies vol nu dus dat is netjes.
2015 💙
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 14 Feb 2014 08:37

Re: Weight Watchers

Hier gaat het de hele week al bagger. Ik ben echt futloos geen energie, heb veel zorgen om mijn zoontje en dat heeft echt gevroten aan me. Net op de weegschaal gestaan en 0,8 aangekomen, nu ga ik er weer flink tegen aan om verdere schade te verkomen, maandag weer weegdag.
Afbeelding]
<<

Anoniem193

Bericht 14 Feb 2014 09:41

Re: Weight Watchers

Lejow: Lekker bezig hoor!

CCC: Rot dat je zo in de knoei komt met je punten. Inderdaad misschien telvrij doen op je werkdag?
Ik heb een extra receptenboek gekocht met telvrije recepten, echt heerlijke dingen staan erin. Ook dingen die je makkelijk de dag van te voren kan maken en dan de volgende dag koud kan opeten als lunch bijvoorbeeld.

Tulp: Maar dan heb je toch bijna de hele dag op haast niks geleefd, en 's avonds flink gegeten als je daar 29 punten voor gebruikt hebt met het uit eten gaan? Lijkt mij ook niet goed, het idee van WW is juist dat je je punten goed verdeelt over de dag, om je stofwisseling aan de gang te brengen en houden.

Dreamer: Balen is dat! Maar inderdaad, het is niet erg als je er nu weer voor gaat.

Hier ook slecht de laatste 2 dagen, maar vandaag gaan we er weer een goede dag van maken!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Feb 2014 13:27

Re: Weight Watchers

Groente en fruit zijn geen punten he. En met 10 punten kom je best een eind. Ontbijt was yoghurt met fruit. Tussen de middag gewoon brood. Tussendoor nog wat groente en fruit en dan ben je al een heel eind en heb je niet te veel punten gebruikt. Ga mezelf niet uit hongeren. Dat kan ik niet eens. En heb ook 10 vrije punten erbij gepakt. Dacht dan zit ik iig hoed qua eten. Nee te weinig eten werkt niet.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 14 Feb 2014 14:25

Re: Weight Watchers

Ja, voor de hand liggend eigenlijk zo'n telvrije dag. Stom, heb daar nooit aan gedacht. Dat ga ik vanaf nu elke vrijdag doen heb ik bedacht. De andere dagen werk ik maar max. 5 uur achter elkaar, dus dat is prima te doen.

Alibi, hoe heet dat receptenboekje en hoe duur is dat boekje? Kun je eens wat voorbeelden van recepten noemen die erin staan?
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers