Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nav: getalletje gewicht

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Feb 2014 10:46

Re: nav: getalletje gewicht

Wij hebben heel bewust géén weegschaal.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Feb 2014 11:00

Re: nav: getalletje gewicht

Je kunt ook een crosstrainer kopen en die thuis neerzetten. Dan heb je eigenlijk helemaal geen excuus meer. Dat je niet wilt, of andere prioriteiten hebt dat is wat anders.
<<

Anoniem186

Bericht 13 Feb 2014 11:01

Re: nav: getalletje gewicht

Carrie schreef:Je kunt ook een crosstrainer kopen en die thuis neerzetten. Dan heb je eigenlijk helemaal geen excuus meer. Dat je niet wilt, of andere prioriteiten hebt dat is wat anders.


Dat idee had ik ook...
Ik heb een dure crosstrainer op zolder staan die functioneert als kledinghanger... :palm:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Feb 2014 11:02

Re: nav: getalletje gewicht

Dan moet je die crosstrainer alleen wel ergens kwijt kunnen :wink:

Ik ben gewoon te lui voor de sportschool ed, haha.
Wil trouwens wel een crosstrainer, maar de enige plek waar die zou kunnen staan is midden in de woonkamer. Dat lijkt me toch een minder goed plan.. We hebben niet eens de ruimte om hem ergens anders neer te kunnen zetten als er bezoek komt :laughcry:
Ben er wel voor aan het sparen, als we ooit verhuizen komt er zeker een!
Tot die tijd houd ik het bij alles te voet of op de fiets te doen ipv met de auto.
Laatst gewijzigd door Arwyn op 13 Feb 2014 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 11:02

Re: nav: getalletje gewicht

Carrie schreef:Je kunt ook een crosstrainer kopen en die thuis neerzetten. Dan heb je eigenlijk helemaal geen excuus meer. Dat je niet wilt, of andere prioriteiten hebt dat is wat anders.


Dan nog heeft niet iedereen daar ruimte voor in huis
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 11:13

Re: nav: getalletje gewicht

Ik moet zeggen dat ik een loopband langer volhou dan buiten rennen. En inderdaad waar zet ik die neer op 40 m2..
<<

Anoniem186

Bericht 13 Feb 2014 11:14

Re: nav: getalletje gewicht

Tabbie schreef:Ik moet zeggen dat ik een loopband langer volhou dan buiten rennen. En inderdaad waar zet ik die neer op 40 m2..


Ja, vind je? Ik juist niet. Ik vind het binnen zo saai, dan ga ik steeds op de teller kijken en gaat de tijd tergend langzaam voorbij.
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 11:15

Re: nav: getalletje gewicht

Tabbie schreef:Ik moet zeggen dat ik een loopband langer volhou dan buiten rennen. En inderdaad waar zet ik die neer op 40 m2..

Dat heb ik ook. Bij mij komt dat doordat ik buiten altijd te snel ga in het begin en dat dus niet volhoud. Op de loopband kan ik makkelijk mijn snelheid instellen en daar steady op blijven lopen.


Voor mij is het getalletje momenteel erg belangrijk, ik denk ook niet dat ik dat ooit weer los kan laten.
Ik sta elke dag 2x op de weegschaal :redface:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 11:18

Re: nav: getalletje gewicht

Jans schreef:
Tabbie schreef:Ik moet zeggen dat ik een loopband langer volhou dan buiten rennen. En inderdaad waar zet ik die neer op 40 m2..


Ja, vind je? Ik juist niet. Ik vind het binnen zo saai, dan ga ik steeds op de teller kijken en gaat de tijd tergend langzaam voorbij.


Niet dat de tijd snel gaat, maar dat ik buiten gewoon sneller uitgeput raak. Precies wat Alibi zegt eigenlijk.

2x per dag op de weegschaal vind ik dan weer overdreven :ja:
<<

Anoniem186

Bericht 13 Feb 2014 11:20

Re: nav: getalletje gewicht

Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen.
Ik loop sinds een tijdje buiten 3 keer per week hard en dat doseren heb ik echt moeten leren. Nu gaat het gelukkig steeds beter!
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 11:22

Re: nav: getalletje gewicht

Tabbie schreef:
2x per dag op de weegschaal vind ik dan weer overdreven :ja:


Is het ook. Elke ochtend en elke avond. Hoop daar wel weer af te komen, maar nu heb ik die controle even nodig.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 13 Feb 2014 11:23

Re: nav: getalletje gewicht

Carrie schreef:Je kunt ook een crosstrainer kopen en die thuis neerzetten. Dan heb je eigenlijk helemaal geen excuus meer. Dat je niet wilt, of andere prioriteiten hebt dat is wat anders.


Daar moet je wel de ruimte voor hebben :). Ik zou wel willen maar ik heb maar 1 slaapkamer en daar past echt geen fitnessapparaat meer bij.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 11:29

Re: nav: getalletje gewicht

Alibi schreef:
Tabbie schreef:
2x per dag op de weegschaal vind ik dan weer overdreven :ja:


Is het ook. Elke ochtend en elke avond. Hoop daar wel weer af te komen, maar nu heb ik die controle even nodig.


Maar scheelt dat dan? Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar mocht je de controle nodig hebben, is 1 keer per dag dan niet genoeg? :12:
<<

Anoniem193

Bericht 13 Feb 2014 11:38

Re: nav: getalletje gewicht

Tabbie schreef:
Alibi schreef:
Tabbie schreef:
2x per dag op de weegschaal vind ik dan weer overdreven :ja:


Is het ook. Elke ochtend en elke avond. Hoop daar wel weer af te komen, maar nu heb ik die controle even nodig.


Maar scheelt dat dan? Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar mocht je de controle nodig hebben, is 1 keer per dag dan niet genoeg? :12:


Er zit nogal verschil in 's ochtends en 's avonds. Bij WW moet ik 's avonds wegen, dus mijn avond gewicht hou ik daarom in de gaten. Voor mijzelf vind ik mijn ochtendgewicht "leuker" om te zien, dus daarom weeg ik 's ochtends.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Feb 2014 11:53

Re: nav: getalletje gewicht

Maar is het dan niet frustrerend om te zien dat je 's avonds meer weeg dan in de ochtend?
<<

Anoniem38

Bericht 13 Feb 2014 12:02

Re: nav: getalletje gewicht

Het is toch ook logisch dat je in de avond meer weegt?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11589

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Feb 2014 12:04

Re: nav: getalletje gewicht

Tabbie schreef:Maar is het dan niet frustrerend om te zien dat je 's avonds meer weeg dan in de ochtend?


Op een gegeven moment weet je het verschil ongeveer en kun je 's avonds al inschatten wat je de volgende dag weegt.
2015 💙
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo