Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inrichting PAX kast

<<

Anoniem309

Bericht 21 Nov 2013 19:57

Re: Inrichting PAX kast

Nou, hebben we eindelijk de kast gekocht hebben ze de planken niet op vooraad. Mag ik over anderhalve week nog eens terug voor 12 planken :nopompom:
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 15:57

Bericht 16 Jan 2014 20:09

Re: Inrichting PAX kast

En staat je kast inmiddels al Tuttebel ;)
<<

Anoniem309

Bericht 16 Jan 2014 22:03

Re: Inrichting PAX kast

Onze pax staat inderdaad, hoewel ik de deuren plaatsen nog best wel best lastig vond. Daar hebben we helaas ook wat schade mee gemaakt, maar gelukkig valt dat net weg achter de andere deur. Het ziet er wel super strak uit. We hebben 4 kastdelen tegen elkaar geplaatst en dan de middelste 2 deuren met spiegels.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 17 Jan 2014 12:38

Re: Inrichting PAX kast

Mijn vriend en zijn vader zijn ook druk met onze pax kast! Duurt iets langer dan gepland want ons plafond is "maar" 237cm en we wilden wel schuifdeuren. Dus ze hebben aan de onderkant 2,5e cm weggezaagd. En is nu bijna klaar! Dan kom ik hem showen!
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 01 Feb 2014 22:20

Re: Inrichting PAX kast

Wie kan mij helpen met de inrichting van een PAX kast? In de winkel stond niks meer ivm verbouwing van het garderobekasten deel. Ik heb wel een aantal showmodellen kunnen zien, maar heb nu eigenlijk nog geen idee hoe of wat. Ik heb wel wat geklooid met de PAX planner, maar wat is nou echt handig? Wat ik wel weet is dat ik een kast wil van 200 x 60 x 236 met schuifdeuren en in ieder geval een hanggedeelte voor jurkjes en jasjes. Dank alvast voor het meedenken! :thumbup:
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Feb 2014 06:51

Re: Inrichting PAX kast

Ik heb ook die grote. Een deel van 1 meter breed en twee delen van 50 cm.

Ik heb in alle kasten 3 lades ( dus 9 totaal). Onder de onderste lade heb ik nog ruimte om klein spul te zetten zoals schoenendozen met schoenen die ik niet veel aantrek. Verder heb ik in het brede gedeelte een hanggedeelte. Met daar onder een plank en op 2 meter een plank. Daarop leg ik dan mijn winterjassen in de zomer en omgedraaid.
De smalle kanten hebben verder alleen planken. Wel alles op dezelfde hoogte voor de symetrie.

Verder heb ik achterin manden staan met spullen die ik niet vaak nodig heb, maar voor een briefje in de kast geplakt zodat ik weet wat er achter ligt haha. Anders kon ik iedere keer alles eruit halen als ik iets zocht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 02 Feb 2014 11:51

Re: Inrichting PAX kast

Ik zou hem zo doen:

Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem151

Bericht 02 Feb 2014 13:55

Re: Inrichting PAX kast

Voor jurkjes vind ik deze heel handig
Afbeelding
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141162/
Dan kan je links de jurkjes hangen en rechts gewone shirts.

Ik heb zelf één van 150 cm breed. Die bestaat uit 1 van 100 cm en 1 van 50 cm. In die van 50 cm zitten 4 dichte lades (voor ondergoed, sokken, riemen, sjaals etc) en 3 planken. In die van 100 een roede van 100 cm en die aanbouwkledingroede van het plaatje. Daarboven nog een plank. Op de bodem staan schoenen.
<<

Anoniem287

Bericht 02 Feb 2014 14:23

Re: Inrichting PAX kast

Dames, ik wil jullie even laten weten dat vanaf deze maand het assortiment qua inrichting wordt vernieuwd. Er zijn zooo veel handige en leuke dingen bijgekomen voor in de kast! En je kunt nu witte en grijze mandjes en roedes kiezen ipv die beige kleur :thumbup: Alleen de planner is nog niet aangepast, dus daar zijn de nieuwe producten nog niet in te zien.

@ Juno: Ben je in A'foort geweest? Wij zitten momenteel midden in een verbouwing inderdaad. Eind deze week is het grootste gedeelte klaar en de week daarna worden alle puntjes nog op de i gezet. Ik raad je dus aan om nog terug te komen, want dan kun je het complete nieuwe assortiment zien.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Feb 2014 14:43

Re: Inrichting PAX kast

Afbeelding

Even een plaatje gemaakt van hoe ik hem heb. Nu ben ik zelf niet in bepaalde zaken van strak en netjes en dat heb ik in mijn kast terug laten komen. Ik heb wel naar de andere opberg mogelijkheden gekeken, maar ik vond het allemaal niks of niet handig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Feb 2014 14:51

Re: Inrichting PAX kast

Nee, de lades zitten er iets boven, maar daar liggen voor schoenen en achter manden met extra handdoeken etc. Ik heb deze kast gekocht toen ik nog een studentenkamer had en toen had ik er echt een hoop in staan zoals pannen etc. Omdat ik die niet in de keuken kwijt wilde. Nu ik verhuist ben heb ik een half lege kast haha. Komt ook doordat ik een jaren 50-60 woning heb met heel veel inbouwkasten.
Maar je moet dus voorstellen dat twee van de smalle lades al vol met kruiden en eten lagen. Dan nog 3 planken met eten en nog andere zooi aan keuken spullen.

Edit: was een reactie op Siamse.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem287

Bericht 02 Feb 2014 15:20

Re: Inrichting PAX kast

Haha ik had intussen al je eerdere reactie gelezen (die had ik eerst even gemist) en mijn bericht gelijk verwijderd, haha.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 02 Feb 2014 16:01

Re: Inrichting PAX kast

Siamsa schreef:Dames, ik wil jullie even laten weten dat vanaf deze maand het assortiment qua inrichting wordt vernieuwd. Er zijn zooo veel handige en leuke dingen bijgekomen voor in de kast! En je kunt nu witte en grijze mandjes en roedes kiezen ipv die beige kleur :thumbup: Alleen de planner is nog niet aangepast, dus daar zijn de nieuwe producten nog niet in te zien.


Aha, zoiets dacht ik al...
Toen wij vorige week in de Ikea in Amersfoort waren kon je alle showroommodellen kopen.
Zag er heel grappig uit!
<<

Anoniem287

Bericht 02 Feb 2014 16:41

Re: Inrichting PAX kast

Och ja wat een werk was dat! We hebben dagenlang alleen maar showmodellen (kasten, ladekasten en bedden) los gehaald van de muur, gedeeltelijk gedemonteerd, op karren en gezet en naar beneden gebracht voor klanten. Het was het weekje wel! Het is dat we nog geen huisje hebben gevonden, maar anders had ik zeker weten een van die showmodellen gekocht, ze gingen echt voor een prikkie weg! :shock:
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 02 Feb 2014 17:01

Re: Inrichting PAX kast

Wow bedankt voor jullie reacties :thumbup: Ik denk dat ik inderdaad ook ga voor een deel van 100 cm en dan twee van 50 cm. Die aanbouwroede leek mij ook wel handig. En laatjes natuurlijk! Echt leuk wat er allemaal kan. En dan komt er dus nog meer bij Siamsa?! Wordt de keuze nog lastiger haha! Of alleen andere kleuren etc.? Ik was inderdaad in Amersfoort geweest en ws net nadat alle showmodellen verkocht waren, het was echt leeg! Alleen nog een aantal deuren. Blijft dat trouwens wel hetzelfde? De ombouw en de deuren? Die wil ik dan alvast gaan bestellen. Heb nog meer dingen nodig en wil online gaan bestellen en laten bezorgen. Ik zie mezelf niet echt met een grote bank (driepersoons Kivik met chaise longue), PAX kast, bed, vitrinekast en nog meer dingen door de winkel zeulen. Hoe zijn trouwens die basic witte deuren? Wel ok?
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 02 Feb 2014 17:09

Re: Inrichting PAX kast

Dit had ik er trouwens zelf van gemaakt...

Afbeelding
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Anoniem287

Bericht 12 Feb 2014 19:57

Re: Inrichting PAX kast

Sorry voor mijn late reactie! Had helemaal niet meer in dit topic gekeken :redface: De deuren en de kasten zelf (ombouw) blijven gewoon hetzelfde, het is echt alleen de inrichting die veranderd is. Er is nu inderdaad echt veel meer om uit te kiezen, zitten echt super handige dingen tussen! :thumbup: Als je basic witte deuren wilt, zou ik kiezen voor de Tanem deur. Dat is nog lang niet de duurste deur, maar ook niet de allergoedkoopste (dat is de Ballstad, maar je ziet overduidelijk verschil in kwaliteit tussen deze twee).
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers