Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorbraakbloeding 6 maanden na bevalling

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 01 Sep 2013 12:13

Doorbraakbloeding 6 maanden na bevalling

Vorige week vrijdag werd ik, door mijn pil heen, ongesteld. Mijn bedoeling was, door omstandigheden, om de pil door te slikken deze keer. Dat heb ik ook gedaan en vorige week zondag dus gelijk aan een nieuwe strip begonnen.

Omdat ik ook pijnlijke steken in mijn rechter onderbuik had, ben ik even naar de h.a gegaan. Die heeft me doorgestuurd naar de gyn. De gyn heeft een echo gemaakt, alles zag er goed uit. Het vermoeden van de h.a, dat er nog een stukje moederkoek was blijven zitten, klopte dus niet gelukkig. Uitslagen van een paar testjes met de eendenbek krijg ik woensdag.

Maar nu ben ik dus nog steeds "ongesteld" Het is echt minimaal. Een tampon is overbodig omdat het te weinig is, maar een maandverbandje op inlegkruisje is wel noodzakelijk. Wat moet ik hier nou mee, toch terug naar de h.a gaan? Heeft iemand dit ook gehad?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem16

Bericht 01 Sep 2013 14:11

Re: Doorbraakbloeding 6 maanden na bevalling

Ik heb dit al sinds dat ik weer begonnen ben met de pil nadat N geboren is. Ik had eigenlijk een cyclus af moeten wachten denk ik maar eigenwijs als ik ben gewoon begonnen met de pil en nu ben ik vrijwel iedere keer door de pil heen ongesteld. Aangezien man zich binnenkort laat helpen ga ik er niet mee naar de ha.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers