Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2014 12:53

Re: Weight Watchers

Jep dreamer, je kunt het beter zelf maken! zijn vaak ook de dressings die veel punten zijn enzo.

Tuurlijk beloon ik mezelf als ik mijn doel gehaald heb.
Heb ik ook gedaan bij de 5 % (een lekker luchtje), en eigenlijk vind ik dat ik nu ook wat verdiend heb nu ik de 10% gehaald heb. En als ik op mijn uiteindelijke streef zit, weet ik nog niet wat ik ga doen.
Ik denk een zooi mooie nieuwe kleding, want alles zakt af.
Heb er keihard voor gewerkt, dus dan mag er ook een beloning tegenover staan!


Shally, de actie waarbij de combipas maar 25 euro kost is verlengd tot eind maart!
Ik zeg nu iedere keer per maand mijn abonnement op, en sluit hem dan weer opnieuw af, steeds voor een kortingsprijs (had 2 grouponnen, en de afgelopen en de volgende keer dan dus voor die 25 euro). Scheelt toch best wat, aangezien het normaal 40 euro is!
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 09 Feb 2014 15:35

Re: Weight Watchers

de dressing gebruik ik niet,ik gebruik een beetje fritessaus(is toch beter dan mayonaise?)

Ik zit nu bijna op 5 kilo eraf en zat daar dus aan te denken,maar zoals jij zegt een luchtje kan ik inderdaad wel doen,ik moet toch een nieuwe hebben.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2014 18:51

Re: Weight Watchers

Wat zat er in die salade dan dat het tot 11 punten maakte?
<<

Anoniem193

Bericht 09 Feb 2014 19:26

Re: Weight Watchers

Bij die salades moet je inderdaad niet alles er zo in gooien. Wat Veel punten kost is de saus.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 09 Feb 2014 20:16

Re: Weight Watchers

Er zaten noten bij en kaas en croutons (boerensalade) ik gebruik de dressing niet maar heb geen punten er van af gehaald.
Afbeelding]
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 09 Feb 2014 21:31

Re: Weight Watchers

Jullie zijn echt goed bezig hoor!!

Maar morgen ga ik weer aan de bak!
Ben nu even aan het puzzelen wat ik allemaal aan tussendoortjes kan eten, behalve fruit. Ik doe meestal fruit en anders soepstengel of 2 lange vingers. Maar ja, telkens het zelfde is zo saai.

Ontbijten lukt me nog wel. De ene keer doe ik beschuit en de andere keer yoghurt met muesli. Ik moet alleen geen lekkere dingen in huis halen want als ik weer een zwak moment heb of een baal dag ga ik snaaien. Zo slecht en dan heb ik daarna weer spijt.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2014 19:37

Re: Weight Watchers

Een bakje kwark met appel en kaneel?
Alleen een appel in stukjes met kaneel of zonder natuurlijk?
Een plakje roggebrood met kipfilet, sla, appel en bieslook


Hier een goede week gehad, weer 0,9 eraf! En dat met een avondje stappen. ;)

Lejow, waar vind je die acties dan? Ik heb nu 40 euro afgetikt. Kun je mij ff een linkje sturen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2014 20:05

Re: Weight Watchers

Gewoon, op de ww site zelf.
Uitloggen en dan kom je op de normale WW site terecht, waar staat dat je een actie hebt voor 25 euro!
Volgens mij nog inc een half jaar abonnement op het blad 'VROUW' ook.

Ik eet als tussendoortjes LU granenbiscuit (3 punten voor 2 koekjes), een zakje WW chips (2 punten), 2 WW koekjes met chocola (2 punten), appel, kiwi, komkommer, augurk, bakje yoghurt met wat jam of vruchtenhagel.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 10 Feb 2014 20:35

Re: Weight Watchers

hier een hele goede week gehad 2.2kg eraf in 1 week.Ik ben vorige week begonnen met lopen op de loopband,letterlijk lopen wel te verstaan.Ik doe nu 10 minuten lopen(3-4km per uur).Man wat is dat zwaar zeg.
Vandaag een erge hectiesche dag gehad,geen water gedronken en patat gegeten(wel afgewogen 150 gram maar maar 112 gegeten)
Morgen gaan we weer met volle moed er tegenaan,en dat gaat lukken want ik heb er echt totaal geen moeite mee om het vol te houden.

hoeveel punten mogen jullie eten?ik nu 27 ik ben begonnen op 29.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2014 20:43

Re: Weight Watchers

Ik ook 27, en begonnen op 30.
Zal als ik op de 9 kilo zit (afgevallen) wel naar 26 gaan.

Wat goed dat er zoveel af is dreamer!
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 10 Feb 2014 22:39

Re: Weight Watchers

Ja ben echt zo blij.wat sporten al niet kan doen al is t maar 10minuten.

morgen weer goed oppakken. Ik wil maandag de 1e mijlpaal halen. .de 5kg eraf.
Afbeelding]
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 10 Feb 2014 23:36

Re: Weight Watchers

Ik wil ook weer gaan beginnen. Heb ooit wel het online programma gedaan. Zijn er hier meiden die ook naar zo'n bijeenkomst gaan? Is dat een extra stok achter de deur? Of zitten er alleen maar oude taarten? ;)
Ik heb alleen laatste pagina's gelezen maar ik vind het knap wat jullie al kwijt zijn! :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Feb 2014 23:39

Re: Weight Watchers

Funk schreef:Ik wil ook weer gaan beginnen. Heb ooit wel het online programma gedaan. Zijn er hier meiden die ook naar zo'n bijeenkomst gaan? Is dat een extra stok achter de deur? Of zitten er alleen maar oude taarten? ;)
Ik heb alleen laatste pagina's gelezen maar ik vind het knap wat jullie al kwijt zijn! :)


+1

Ik twijfel alleen over wanneer te beginnen donderdag nog een etentje. Maar aan de andere kant als ik morgen begin is dat iig al 2 dagen winst
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 07:17

Re: Weight Watchers

Dreamer, gaat het wandelen al wel beter dan inmiddels na een week, want 3/4 km per uur zou met jou gewicht echt niet meer zwaar moeten zijn. Als nou je conditie volgende week nog niet iets is opgebouwd, dus dat je dan sneller of langer kan lopen, zou ik dat echt even gaan aankaarten bij de huisarts.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 11 Feb 2014 07:31

Re: Weight Watchers

Wanneer zouden jullie na de bevalling weer beginnen? Volgens mij mag je na 6 weken weer. Ik ben voor de zwangerschap 15kg afgevallen. En ik ben tijdens de zwangerschap 17kg aangekomen. Al die kilo's ben ik alweer kwijt (Liam is morgen 5 weken) plús ongeveer 2,5kg extra. In de laatste week ben ik 800g afgevallen, dus nog best veel!
L2014 & H2017
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 11 Feb 2014 08:00

Re: Weight Watchers

Ik deed hiervoor helemaal niks, heb echt een conditie van 0,0.ik wil het rustig opbouwen, ik loop nog niet elke dag niet omdat ik het niet red maar gewoon geen tijd. Ik doe nu ongeveer 4x per week. Maar het gaat al wel iets beter.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2014 09:04

Re: Weight Watchers

Ja, ik ga iedere donderdag naar de cursus.
Vind dat echt heel erg helpen. Want ik moet bij iemand anders op de weegschaal en heb het gevoel dat ik me moet verantwoorden tegenover haar.
De club vrouwen (en enkele heer) is ook echt super gezellig. Iedereen is geïnteresseerd in elkaar, er wordt gezellig gekletst en vaak zat nog een kopje koffie na afloop gedronken met elkaar (de cursus zit in het kerkgebouw).

Gister wilde ik gaan sporten, maar ik was zo moe. Ik red het gewoon momenteel niet.
Ik ben hypermobiel en zit daarvoor nu in een revalidatie traject en dat valt me best zwaar :( Moet morgen ook gaan zwemmen in het traject, dus dat is ook weer wat beweging.
Heb wel lekker een stukje gefietst met B gisterochtend!
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 09:21

Re: Weight Watchers

dreamer schreef:Ik deed hiervoor helemaal niks, heb echt een conditie van 0,0.ik wil het rustig opbouwen, ik loop nog niet elke dag niet omdat ik het niet red maar gewoon geen tijd. Ik doe nu ongeveer 4x per week. Maar het gaat al wel iets beter.


Elke dag hoeft ook juist niet. Als jij 4x per dag loopt op de band, dan moet je normaal wel echt snel (binnen 2 weken zeker!) conditie verbetering gaan merken. Zo niet, dan is er misschien meer aan de hand.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 11 Feb 2014 09:32

Re: Weight Watchers

ik doe het nu net een Weekje. En vergeet niet ik ben maar 1,55 met dit gewicht, dus ernstig overgewicht. Ik denk niet dat er meer aan de hand is hoor.moet gewoon conditie opbouwen, en dat gaat lukken ik sportte een paar jaar terug elke dag een uur (crosstrainer) maar bedankt voor je meedenken/waarschuwing dat waardeer ik wel.
Afbeelding]
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 09:38

Re: Weight Watchers

Ik had niet gedacht dat je zo klein was, nav je punten die je mag en je gewicht.
Dacht dat je pas rond de 27 punten zou zitten als je dichter bij je "gezonde" gewicht in de buurt komt.

Wat zonde dat je toen het sporten hebt laten versloffen. Ik kon 2 jaar geleden ook 5 km hardlopen aan 1 stuk, nu niet meer, maar hardlopen is gewoon niet wat voor mij. Af en toe vind ik het leuk, maar niet om structureel te doen:P
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 11 Feb 2014 11:35

Re: Weight Watchers

Nu begin ik dan toch echt te twijfelen of mijn gegevens wel goed heb ingevuld. Weet iemand of je dat ergens kan terug zien
Afbeelding]
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 12:45

Re: Weight Watchers

Als je via de pc/laptop inlogt op de site, dan ga je naar je dagboek en daar kun je je gegevens aanpassen.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 12:51

Re: Weight Watchers

Weet je zeker dat je je lengte goed ingevuld hebt?
Ik zie niet waar je dat kan aanpassen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Feb 2014 13:16

Re: Weight Watchers

Heb me vannacht na een vreetbui ook maar aangemeld. Ik wil gewoon mijn doel halen. Bmi is op dit moment 25,7 een klein beetje te hoog dus. Ik start niet met de powerstart. Misschien dat ik die over een week of 2 wel ga doen maar voor nu is dit een mooi begin. Ik mag trouwens 29 punten wat volgens mij best veel is als ik het zo lees.
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 11 Feb 2014 14:02

Re: Weight Watchers

Ik mag er 31 als ik tel :P
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers