Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het studeer topic!

<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 19 Jan 2014 17:05

Re: Het studeer topic!

Yay! Afgelopen donderdag gesprek gehad met leraar over mijn scriptie omdat ik even door de bomen het bos niet meer zag. Hij heeft me veel fijne tips gegeven. Vandaag al heel veel gedaan aan die stomme literatuurstudie! Ben best trots op mezelf :D
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 19 Jan 2014 18:39

Re: Het studeer topic!

Heel goed NerdChic!

Ik zit al het hele weekend te studeren voor een examen van woensdag waarvoor ik veel feiten in mijn kop moet stampen. En ik moet eerlijk zeggen, ik heb het licht gezien. als ik nu proefexamens bekijken dan kan ik zo de oplossingsrichting bedenken. Dus ik heb er nu een hoop vertrouwen in voor dit examen.

Vrijdag heb ik nog een examen, daar moet ik ook nog veel voor oefenen (is meer wiskundig, dus gelukkig niet nog meer feiten onthouden), dus wordt druk weekje, vooral ook omdat ik maandag en dinsdag nog gewoon mag werken.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 23 Jan 2014 18:36

Re: Het studeer topic!

Ik moet nog een klein halfjaar maar kan het echt niet meer opbrengen! Vind er al vanaf het begin niets aan maar toch telkens doorgegaan omdat ik dacht ohh volgende periode krijg ik wel leuke lessen. Maar nu moet ik half februari beginnen aan mijn afstudeer opdracht maar bahh ik wil niet meer :thumbdown:
Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 27 Jan 2014 22:25

Re: Het studeer topic!

Weer twee tentamens in mijn zak! :cheering:

Wat rot Cherona, ze je het werkveld wel zitten of da ook niet meer?
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 29 Jan 2014 10:38

Re: Het studeer topic!

Ik werk al en vind het super leuk! Alleen de opleiding vind ik zoooo niet aansluiten op het werk waardoor die ene dag in de week me demotiveert. Maar dat laatste halfjaar zie ik zo tegenop :-(
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 08 Feb 2014 11:23

Re: Het studeer topic!

Proficiat, Surya!
Zit de opleiding wel in dezelfde sector of ook niet, Cherona?

Ik ben afgelopen maandag gestart. Erg leuk!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 08 Feb 2014 18:10

Re: Het studeer topic!

Vandaag het meest rottige examen ooit gehad.
Het sloot op geen enkele manier fatsoenlijk aan op de lesstof.

Meerdere examenkandidaten vonden dit, een zei zelfs dat we net zo goed niet hadden hoeven leren.
Maar even een bezwaarschrift maken, want dit gaat helemaal nergens over natuurlijk.

Dit zal de allereerste keer zijn dat ik zak voor een examen...
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 09 Feb 2014 09:28

Re: Het studeer topic!

Balen, Chava , zijn er herkansingen van?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 09 Feb 2014 13:09

Re: Het studeer topic!

Ja, maar pas in september! Dan heb ik inmiddels alweer zoveel andere modules gehad.
Hoop maar gewoon dat ze heel erg soepel zijn met de beoordeling, al zal ik het zelfs dan niet gehaald hebben.

Ik neem mezelf niks kwalijk in ieder geval, want ik had het goed genoeg geleerd om er in elk geval een 5,5 uit te kunnen halen. De studie doe ik naast mijn fulltime baan en ik heb geleerd tot ik er letterlijk bij neerviel.

In elk geval gaan nog zeker vier anderen bezwaar maken.
<<

Anoniem28

Bericht 09 Feb 2014 15:58

Re: Het studeer topic!

Balen chava, vreemd dat de stof totaal niet aansloot op de stof. Slakje, ik las dat jij je eerste tentamens ook al gehaald hebt! Ik heb ook de eerste twee toetsen terug gekregen, een 9 en een 9,5. Daar krijgen we moed van, haha
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 09 Feb 2014 21:28

Re: Het studeer topic!

Ik heb gewoon een vrijstellingsproef gehad, hoor :) dus nu hoef ik de lessen en tentamen van dat vak niet te doen.

Pas in september? Amai...

Rejiy, proficiat!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 10 Feb 2014 15:39

Re: Het studeer topic!

Al 235 van de benodigde 385 respondenten!
<<

Anoniem22

Bericht 10 Feb 2014 15:45

Re: Het studeer topic!

Wauw dat gaat lekker Lampenkapje!

Rejoy, wat een prachtcijfers! Dat zal zeker motivatie geven.

Chava, wat balen. Hopelijk kan de commissie nog iets betekenen.

Ik ben vandaag voor het eerst na een half jaar weer naar school geweest. Voor anderhalve week terug heb ik mijn stage afgerond en vandaag had ik de beoordeling van het laatste vak wat nog stond als herkansing. Die heb ik behaald, waardoor nu alle achterstanden zijn weggewerkt. Wat een fijn gevoel! Donderdag starten de colleges voor de nieuwe periode. Ik ben erg benieuwd hoe het me weer gaat bevallen om terug in de lesbanken te zitten na zo'n praktijkperiode.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 10 Feb 2014 16:03

Re: Het studeer topic!

Rejoy, wat een hoge cijfers, super knap!
Chava, bij ons helpen klachten meestal niet, hopelijk bij jou wel!

Een aantal weken geleden had ik mijn laatste 2 tentamens van mijn studie...althans dat hadden ze kunnen zijn, heb helaas 1 gehaald en 1 niet. Ik bekijk het maar positief, mag ik er nog een keer van 'genieten' in april met de herkansingen :nerd:
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 10 Feb 2014 16:09

Re: Het studeer topic!

Hier ook 2 tentamens gehad. 1 gehaald en 1 gezakt ( op 0,2punten grrr )
Tentamen nummer 3 heb ik vrijdag. Hopelijk haal ik die ook.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Anoniem173

Bericht 10 Feb 2014 16:48

Re: Het studeer topic!

8,9 voor m'n medische kennis tentamen :D
En nog een 9,3 voor een opdracht! Dus gaat lekkerrrrr
<<

Anoniem22

Bericht 10 Feb 2014 17:06

Re: Het studeer topic!

Go Atelier Madame! Dat gaat zeker lekker.
<<

Anoniem152

Bericht 10 Feb 2014 18:32

Re: Het studeer topic!

Goed bezig, AM!
Jammer dat jullie een tentamen niet gehaald hebben, applestar en Green_Pepper.

Heb nog contact gehad met medestudenten en ook die waren niet te spreken over het tentamen.
Bezwaren hebben er ooit eens toe geleid dat een tentamen ongeldig werd verklaard, dus wie weet...
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 11 Feb 2014 19:38

Re: Het studeer topic!

Jammer dat jullie het niet hebben gehaald. Gelukkig een tweede kans :-)

Ik heb vandaag mijn eerste echte test gehad. Ik heb zo'n last van faalangst! Mijn vriend overhoorde me gisteren en ik kreeg een paniekaanval. Ook tot vlak voor de test lukte het me niet vragen te beantwoorden. Gelukkig lukte het op de test zelf wel. Vandaag of morgen komen de punten online :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 17 Feb 2014 19:53

Re: Het studeer topic!

Hoe gaat het bij jullie? Ik heb het resultaat van de vorige test, 20/20. Daarstraks een test over parameters gehad, ging niet erg vlot. Donderdag anatomie (het skelet) en vrijdag lichamelijke letsels.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Feb 2014 21:27

Re: Het studeer topic!

Slakje schreef:Hoe gaat het bij jullie? Ik heb het resultaat van de vorige test, 20/20. Daarstraks een test over parameters gehad, ging niet erg vlot. Donderdag anatomie (het skelet) en vrijdag lichamelijke letsels.


Super goed zeg! Wat voor opleiding doe je?
Ik ben nu 2 weken bezig met mijn afstudeerproject, dus het is nog steeds beetje opstarten en inlezen. Hopelijk eind volgende week mijn onderzoeksvoorstel af.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 18 Feb 2014 10:27

Re: Het studeer topic!

Verpleegkunde

Edit
13,5 op 15 voor parameters


Is dat niet heel snel dat het klaar moet zijn? Ik dacht dat zulke taken een hele lange tijd duurden
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 25 Feb 2014 22:52

Re: Het studeer topic!

Ja, mijn twee laatste examens gehaald. Had n 6 en n 7. Die 6 viel me eerlijk gezegd wel wat tegen. Maar nadat ik mijn klasgenoten had gesproken bleek dat niemand hoger had. Dus het examen was wel heel streng nagekeken.
Nu nog twee vakken halen (in april en juni) en dan kan ik aan mijn scriptie beginnen.
<<

Anoniem286

Bericht 26 Feb 2014 09:43

Re: Het studeer topic!

Ik heb inmiddels mijn tussenbeoordeling en eerste 2 toetsen gehad, allemaal gehaald, heerlijk.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 26 Feb 2014 09:48

Re: Het studeer topic!

Proficiat beide!
Ik ook weer 2 resultaten gehad. De ene alles op alles, de andere een onvoldoende, ik schrijf teveel op.
AfbeeldingAfbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers