Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 10 Feb 2014 16:12

Re: Trouwen in 2014

Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 10 Feb 2014 16:26

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:Ik ben eerlijk gezegd nog helemaal niet met de bloemen en aankleding bezig, haha!
Maar als ik dat zo hoor, 80,- voor een boeketje... Pfff!
Corsages doen wij ook niet aan, althans niet voor de gasten. Mijn vriend doet er wel een op!
Wij wachten ook even tot de strandtent helemaal is opgebouwd (gaan over 3 weekjes open).
Dan gaan we nog even rustig kijken daar, ook hoe we de aankleding willen.
Ook wil ik eigenlijk wel een stuk op de auto, ook nog maar eens in verdiepen!

Wat betreft bedankjes, hoogstwaarschijnlijk doen we niks... We hebben tot nu toe alle gekregen bedankjes weggegooid.
Van vrienden kregen we wel een kraslot in een envelopje, met daarop: 'en nu opgekrast'.
Leuk idee, maar om dat nou te jatten :eyes: Dat doen we dus niet!

Eerst zaterdag, taart proeven :thumbup:



Lekker hoor taart proeven, dan mag het :love:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 10 Feb 2014 16:28

Re: Trouwen in 2014

Yolo! schreef:Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?


Ik vind het wel een leuk idee van die foto's, scheelt je misschien ook nog een bedankkaartje met foto sturen na de trouwerij. Of willen jullie dat ook nog doen?

Wij hebben geen feest, maar receptie. Gaan daarna uitgebreid eten met de daggasten, zo rond de 30 personen. Mijn oom heeft een leuke band, maar weet niet waar je woont?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 10 Feb 2014 16:31

Re: Trouwen in 2014

Yolo! schreef:Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?


Dit heb ik ook een keer als bedankje gehad! Een vriendin had de fotograaf gewoon meteen een bepaalde foto 150x af laten drukken met een tekst erop. De fotograaf was er verder de dag niet bij.

Wij gaan een DJ regelen, hebben er 2 op het oog. Aangeraden gekregen van de feestlocatie, deze 2 draaien daar geregeld.

Als iedereen komt hebben wij 25 daggasten (excl. onszelf). Op het feest komen daar nog 122 mensen bij.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 10 Feb 2014 16:36

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Yolo! schreef:Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?


Ik vind het wel een leuk idee van die foto's, scheelt je misschien ook nog een bedankkaartje met foto sturen na de trouwerij. Of willen jullie dat ook nog doen?

Wij hebben geen feest, maar receptie. Gaan daarna uitgebreid eten met de daggasten, zo rond de 30 personen. Mijn oom heeft een leuke band, maar weet niet waar je woont?


Ik weet niet of we nog iets nasturen... Als we dat idee met de foto doen is dat wellicht een beetje overbodig inderdaad! Ik woon in de provincie Utrecht. Wat voor band heeft je oom? En wat voor muziek?
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 10 Feb 2014 16:48

Re: Trouwen in 2014

Yolo! schreef:
Sunshine27 schreef:
Yolo! schreef:Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?


Ik vind het wel een leuk idee van die foto's, scheelt je misschien ook nog een bedankkaartje met foto sturen na de trouwerij. Of willen jullie dat ook nog doen?

Wij hebben geen feest, maar receptie. Gaan daarna uitgebreid eten met de daggasten, zo rond de 30 personen. Mijn oom heeft een leuke band, maar weet niet waar je woont?


Ik weet niet of we nog iets nasturen... Als we dat idee met de foto doen is dat wellicht een beetje overbodig inderdaad! Ik woon in de provincie Utrecht. Wat voor band heeft je oom? En wat voor muziek?


Mijn oom komt uit het noorden van Nederland, speelt veel op bruiloften. Als je interesse hebt kan ik altijd wel de website pmen.
<<

Anoniem129

Bericht 10 Feb 2014 18:02

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben ongeveer 30 daggasten en 's avonds komt het totaal op rond de 130. Ik heb al mijn collega's uitgenodigd. Ga ik doen tenminste haha en weet niet hoeveel er daarvan komen!

Wij doen een dj, vinden we leuker dan een band. We vragen een kennis om dat te doen!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2014 18:25

Re: Trouwen in 2014

*Breekt even in*

Ik lees nog vaak met jullie mee. Ik lees nu wat te doen als bedankje.
Mijn zus en zwager hadden merci (1 p.p.) die op een kaartje geplakt op het kaartje stond een hart (zelfde als de trouwkaart) en hun namen met de trouwdatum.

Beetje dit idee

Afbeelding

*Breekt weer uit*
2014 2016
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 10 Feb 2014 18:29

Re: Trouwen in 2014

bosjesvrouw schreef:*Breekt even in*

Ik lees nog vaak met jullie mee. Ik lees nu wat te doen als bedankje.
Mijn zus en zwager hadden merci (1 p.p.) die op een kaartje geplakt op het kaartje stond een hart (zelfde als de trouwkaart) en hun namen met de trouwdatum.

Beetje dit idee

Afbeelding

*Breekt weer uit*


Dankje bosjesvrouw voor het leuke idee! Je helpt mijn creatieve brein (die ik niet heb haha) wel op gang! Leuk idee :ja:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2014 18:32

Re: Trouwen in 2014

Ik vind het zelf ook een heel leuk idee.
Ze hadden voor de getuigen,ceremoniemeester en de ouders een glazen pot vol met merci als bedankje.
2014 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Feb 2014 20:10

Re: Trouwen in 2014

Yolo! schreef:Ik ben het ook eens met jullie over de bedankjes... Ik vind het ook moeilijk om iets te bedenken. Lijkt mij ook leuk om iedereen dezelfde dag nog een foto mee te geven van ons, die we dan bijv. die ochtend gemaakt hadden. Maar dan moet je midden op de dag iemand naar een winkel sturen om ze tig keer af te laten drukken. Lijkt me wel een leuk aandenken maar ik weet niet of het praktisch is op de dag zelf.

Hoe lang van te voren hoor je de muziek te regelen voor het feest en bloemen/corsage? Heeft toevallig iemand een leuke tip voor muziek op het feest? Band of dj?

Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? En hoeveel gaan er de hele dag mee?



En daarvoor doen wij dus www.fotokist.nl :D

We hebben ongeveer 50 daggasten (toch meer dan ik van te voren dacht). Die komen vanaf de ceremonie t/m het diner. Dan nog mensen die bij de ceremonie mogen komen kijken als ze dat willen.
Feest hebben we niet.

En ja, ik wil de taart zelf gaan maken.
Een klein stapeltaartje, mooi versierd, om zelf aan te snijden.
Verder wat simpele eenlaags taarten die ze in de keuken vast voor kunnen snijden.
Hoef ik niet een enorme stapel te maken, en scheelt ook weer tijd. Voor mij, maar ook voor hen.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 10 Feb 2014 20:17

Re: Trouwen in 2014

Wij doen wel bedankjes, vind het wel leuk om iets weg te geven. Je kan ook een foto als bedankkaartje sturen? Of bijvoorbeeld een klein flesje prosecco? Om mee toasten.

Wij hebben een band geregeld, ik zou dit wel enigszins op tijd regelen als je iets ziet wat je smaak is. Qua aantal gasten hebben wij ongeveer 30'daggasten en 130 avondgasten.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

vlinder-19

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 10 Feb 2014 20:18

Re: Trouwen in 2014

*breekt even in*

Sunshine27, zou je mij de site van de band van je oom willen sturen? Wij trouwen volgend jaar, zoeken nog een band en we wonen in het noorden ;-)
F.ay E.lize 21-01-2009
* juni 2010

* april 2011
L.ivia I.sabeau 18-10-2012
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 11 Feb 2014 11:55

Re: Trouwen in 2014

Ben ik weer...
Laten jullie ook een visagist komen? Zo ja, hoeveel zijn jullie dan kwijt aan proefmake-up en make-up op de dag zelf?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 11 Feb 2014 12:00

Re: Trouwen in 2014

Ja, de zus van mijn kapster is visagist :)
Dus die komt op de dag zelf mijn make-up doen!
Nog geen idee wat ik daar aan kosten aan kwijt ben...
Krijg ergens in april proef make-up, dan hoor ik het wel.
<<

No. 3

Bericht 11 Feb 2014 12:02

Re: Trouwen in 2014

Ik laat mijn make-up doen door Carrie van het forum. :banaan: De make-up moet ik zelf kopen. Geen idee hoeveel ik dan kwijt ben, eerlijk gezegd. Ligt een beetje aan het merk, denk ik.

Wij hebben zaterdag de lunch voor dag 1 geregeld. Een vriendin maakt regelmatig diners voor vijftig personen en wil nu onze lunch voor dertig personen in elkaar draaien. Echt tof. Ze maakt:

- mosterdsoep
- tomatensoep
- Italiaanse salade (rucola, tomaat, mozzarella etc.)
- couscous
- sandwiches met bv. forel, carpaccio en ik wil nog iets vegetarisch

We moeten dan zelf het drinken regelen.

Ben echt zo blij dat dit ook vaststaat!
<<

Anoniem129

Bericht 11 Feb 2014 15:33

Re: Trouwen in 2014

Ik vind dat Merci chocolaatje op een kaartje een heel leuk idee! Misschien dat ik dat wel gewoon ga gebruiken!

Mijn nichtje is mijn kapster, volgens mij is een vriendin van haar visagiste dus dat wil ik met haar even overleggen.

Klinkt erg leuk die lunch No.3. Op die manier blijven de kosten ook nog een beetje te doen! Wij willen geen diner maar een bbq. Dit doen we bij mijn ouders thuis en we willen zelf ook heel veel dingen regelen daarvoor. Wel willen we iemand die op de dag zelf het klaarzetten en bakken kan regelen.
<<

No. 3

Bericht 11 Feb 2014 16:00

Re: Trouwen in 2014

O Lien, leuk die barbecue, doen wij ook. Best een stuk goedkoper en bovendien heel gezellig (hoop ik, haha).
<<

Anoniem129

Bericht 11 Feb 2014 17:41

Re: Trouwen in 2014

Ooow leuk No.3! Regelen jullie ook iemand die komt bakken zeg maar? Het lijkt ons ook erg gezellig, iedereen is vrij om te gaan zitten en/of staan ipv. een vaste tafelindeling. Ook voor de kinderen die erbij zijn wel lekker dat ze even "los" kunnen haha!
<<

Rennebol85

Bericht 11 Feb 2014 18:20

Re: Trouwen in 2014

*Bericht verwijderd*
Laatst gewijzigd door Rennebol85 op 03 Mrt 2015 19:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Feb 2014 18:29

Re: Trouwen in 2014

vlinder-19 schreef:*breekt even in*

Sunshine27, zou je mij de site van de band van je oom willen sturen? Wij trouwen volgend jaar, zoeken nog een band en we wonen in het noorden ;-)



Ik zal je een pm sturen
Laatst gewijzigd door Roos op 11 Feb 2014 18:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Feb 2014 18:31

Re: Trouwen in 2014

KOL schreef:Ben ik weer...
Laten jullie ook een visagist komen? Zo ja, hoeveel zijn jullie dan kwijt aan proefmake-up en make-up op de dag zelf?



Ik ben voor proef en make-up dag zelf 59 euro kwijt, komt dan ook thuis en maakt mijn moeder gratis op
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 11 Feb 2014 18:37

Re: Trouwen in 2014

Rennebol85 schreef:Heerlijk dat iedereen zo volop met het huwelijk bezig is.

We hoorden in het weekend van een trouwverzekering. Wie heeft er zo'n verzekering en wat houd dat precies in?

We zitten nog met het dilemma dj. We hebben er 2 gesproken en beide gesprekken waren leuk, de 1 was heel professioneel en de ander deed het voor de hobby naast z'n fulltime baan. De professionele is wel dubbel zo duur dan de ander. Waar zouden jullie voor kiezen?



Lastig.Heb je ze beide al eens zien/horen draaien?
<<

Rennebol85

Bericht 11 Feb 2014 19:04

Re: Trouwen in 2014

*Bericht verwijderd*
Laatst gewijzigd door Rennebol85 op 03 Mrt 2015 19:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 11 Feb 2014 19:26

Re: Trouwen in 2014

KOL schreef:Ben ik weer...
Laten jullie ook een visagist komen? Zo ja, hoeveel zijn jullie dan kwijt aan proefmake-up en make-up op de dag zelf?



Iemand die ik ken is visagist, zij gaat mijn haar en make up doen. Geen specifieke prijs, een cadeautje/bedankje.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers