Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snel emotioneel?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Jan 2014 02:50

Re: Snel emotioneel?

Ik huil totaal niet snel. Eigenlijk zelfs nooit. Behalve bij Greys Anatomy op de een of andere manier...Ik kan wel echt schaterlachen om dingen en ja, ik kan zelfs thee tegen het scherm proesten van het lachen ;)
Toen ik zwanger was jankte ik om alles op tv. Werd helemaal gek van mezelf.
Hier kan ik wel echt meeleven en dingen heel heftig vinden, maar huilen gebeurd me dan niet ofzo. Het is geen emotie die me makkelijk ligt, blijkbaar.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem32

Bericht 31 Jan 2014 03:09

Re: Snel emotioneel?

Ik heb dat jaren lang gehad. Nog voor dat ik met therapie ben begonnen en echt ben gaan verwerken van mijn verleden, voelde ik me regelmatig gevoelloos.
Zelfs toen mijn zoontje werd geboren, was ik niet emotioneel.

Toen ik eenmaal met de therapie bezig was en alles wat vast zat los kwam, ben ik echt emotioneel geworden.
Ik voelde opeens. Ik voelde pijn maar ook verdriet. Vanaf dat moment ben ik emotioneel zelfs tijdens films.
Soms moet ik tijdens een film zo hard huilen, dat ik echt moet afschakelen hahaha.
<<

Anoniem321

Bericht 31 Jan 2014 10:26

Re: Snel emotioneel?

Dat hangt af van hoe ik me voel. Als ik lekker in mijn vel zit, sta ik ook sterker in mijn schoenen. Dan kan ik meer hebben dan in 'zwakkere' periodes, waarvan ik er nu weer één heb. Ik heb deze week al heel wat tranen gelaten.
Ik heb trouwens nog nooit sterke emoties gevoeld bij een bericht hier op het forum.
<<

Anoniem12

Bericht 31 Jan 2014 10:47

Re: Snel emotioneel?

Bij mij prikken de tranen ook bij All You Need is Love en Extreme Home Make over enzo. Oh en als er een baby geboren wordt op TV dan ook. En bij Army Wives en wel meer series.

:palm:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Feb 2014 11:22

Re: Snel emotioneel?

Ik ben echt een jankerd. Mocht Sesamstraat een emotioneel gedeelte hebben dan zou ik in staat kunnen zijn om daar tranen om te laten.

En sinds ik moeder ben is het alleen nog maar erger geworden HAHAHA
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Feb 2014 12:54

Re: Snel emotioneel?

Ik huil bijna nooit. Als ik huil is er toch wel echt heel serieus iets aan de hand.
Kan wel soms tranen in mn ogen krijgen van frustratie. Als ik bv echt heel heel heel boos ben en het niet goed kan uiten/duidelijk maken.
30-04-2017
<<

Anoniem126

Bericht 09 Feb 2014 13:07

Re: Snel emotioneel?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 09 Feb 2014 15:12

Re: Snel emotioneel?

Dat ligt eraan wat voor een verhaal het is. Er is maar 1 ding waar ik acuut van vol schiet en dat is dierenmishandeling. Als ik lees dat een dier maar een beetje geleden heeft dan staan de tranen mij in de ogen. Met oudjaarsdag las ik op Facebook dat iemand een rotje in de anus van een kat had gedaan, en toen moest ik huilen. Verhalen van kinderen doen mij eerlijk gezegd wat minder. Ik vind ze wel erg, maar ze raken mij niet dat ik moet huilen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Feb 2014 21:16

Re: Snel emotioneel?

Tranen in mijn ogen krijg ik wel redelijk snel op zich. Bij series, films, boeken en ook wel bij bepaalde verhalen hier op het forum.
Echt huilen doe ik niet heel vaak. Eens per zoveel maanden of zo.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 09 Feb 2014 22:57

Re: Snel emotioneel?

Ik kan een brok in mijn keel krijgen als ik het geluk van anderen zie. Volgens mij ben ik sowieso wel redelijk emotioneel.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Feb 2014 13:29

Re: Snel emotioneel?

ik wel hoor, films reclames zielig verhaal rouwadvertenties.... zeker nu ik moeder ben is het nog erger.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers