Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 04 Feb 2014 17:49

Re: Het hardlooptopic

Welkom Fiwen!
Wat lekker dat je al zo goed op dreef bent met Start to Run!
Lekker doorgaan met trots zijn op jezelf :)

Jules, spannend! Ik heb het ook altijd voor een wedstrijd, dan ben ik toch een soort van zenuwachtig. En als je over de finish komt, krijg je een supergevoel! Dan heb je het toch maar mooi gedaan!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Feb 2014 21:06

Re: Het hardlooptopic

Goed van je Fiwen! En ik ben ook begonnen met 0,0 conditie. Het is leuk om te merken hoe gauw die verbeterd.

Maandag ben ik weer begonnen met hardlopen na een stop van een maand waarin ik een enkelblessure had en een paar keer ziek was (net als mijn hardloopvriendin). Maar nu hebben we het weer opgepakt en het is meteen weer fijn. Vandaag weer geweest en gisteren nog 10 km gefietst dus nu wel weer actief bezig.
<<

Anoniem38

Bericht 05 Feb 2014 21:09

Re: Het hardlooptopic

Ik ga morgenochtend weer hardlopen. Stond eigenlijk gisteren op het schema en morgen rust, maar ik heb de dagen omgedraaid. Geen 10km in Schoorl voor mij, maar doortrainen voor een 30km ergens in maart!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Feb 2014 21:20

Re: Het hardlooptopic

Dan zien we elkaar niet zondag, Jip ;)
Loopse morgenochtend.'

Lookie, lekker dat je weer begonnen bent!

Ik heb vanavond een rondje van 3 km gelopen.
5:20 per kilometer, dus lekker doorgelopen.
Deze week verder geen tijd meer, dus zondag lekker knallen in Schoorl!
<<

Anoniem38

Bericht 05 Feb 2014 21:23

Re: Het hardlooptopic

Welk startvak start je?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Feb 2014 21:28

Re: Het hardlooptopic

Rood... Het laatste vak!
Loop samen met iemand die lid is van le Champion, maar die komt bij mij in het vak staan :)
<<

Anoniem38

Bericht 05 Feb 2014 21:38

Re: Het hardlooptopic

Ah ik had in geel moeten starten. Vind het uiteindelijk teveel gedoe en tijd kosten voor 'maar' 10km.. Had er niet goed over nagedacht. Zou betekenen rond 10:00 van huis en pas rond 18:00 weer thuis.
Veel succes!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Feb 2014 21:46

Re: Het hardlooptopic

Ok! Je moet van ver komen dus :)
Dank voor je succeswens!

Ik start om 14.45u, weet nog niet hoe laat ik van huis moet. Denk een uurtje of 1.
Hoop dan dan weer zo rond half 6 thuis te zijn...
Houd toch meer van wedstrijden die wat eerder op de dag starten :)
<<

Anoniem186

Bericht 05 Feb 2014 23:00

Re: Het hardlooptopic

Welkom, Fiwen! Mijn conditie was ook belabberd, maar het is echt leuk om te merken hoe snel dat verbeterd. Ik ga 3 keer per week lopen, deze week toevallig 4. Echt heerlijk!
Vandaag les 12 gedaan.
Ik heb trouwens de app van Evy, daar kan je zelf muziek toevoegen. Erg handig.

Jules, zeker spannend! Ik moet me 14 feb inschrijven voor de ladiesrun. Wordt m'n eerste loopje.
<<

Anoniem24

Bericht 06 Feb 2014 07:21

Re: Het hardlooptopic

Ja ik merk inderdaad dat het met sprongen vooruit gaat. Eerste les was ik na 5 minuten al helemaal gesloopt en gister liep ik zonder al te veel moeite les 5 :banaan:
Ik loop sinds gisteren wel met steunzolen omdat ik veel pijn in mijn scheenbeen had en het lijkt nu wel wat minder. Ik heb behoorlijk doorgezakte enkels dus hopelijk is alleen zooltjes voldoende (heb nu namelijk echt geen geld om nieuwe loopschoenen te kopen)

Wat leuk dat je mee gaat doen aan de ladiesrun Jans! Wij (vriendin waar ik mee loop en ik) willen ergens in de zomer ook mee doen aan een run.

Succes zondag Snirp!

En Jules natuurlijk ook veel succes zaterdag!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 08 Feb 2014 14:49

Re: Het hardlooptopic

Vanochtend meegedaan met de loop! Wow wat een kick, vond het echt zo leuk om mee te doen! Het was een loop in het bos en dus een hele hoop blubber wat het lastiger maakte. Maar ik ben tevreden! 5,2 km in 34 min en 38 seconden.
<<

Anoniem24

Bericht 08 Feb 2014 20:27

Re: Het hardlooptopic

Netjes hoor Jules, zeker in de modder en met het weer van vandaag!
<<

Anoniem38

Bericht 08 Feb 2014 20:37

Re: Het hardlooptopic

Ik heb vanmiddag anderhalf uur gelopen. Ging erg lekker!

Door de modder is weer een vak apart, ik vind het wel lastig!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Feb 2014 12:56

Re: Het hardlooptopic

Trots op mijzelf! Met flinke tegenwind op het begin en harde wind nog van op zij en van achteren, toch in nog net geen 45 min , 4.8258 km hardgelopen! (volgens http://www.gmap-pedometer.com/ ) Zo ver is echt een unicum voor mij. Me = happy! Met maar een paar keer even gewandeld :D
<<

Anoniem24

Bericht 09 Feb 2014 13:12

Re: Het hardlooptopic

Daar mag, nee moet, je ook trots op zijn!

Ik lig even stil met hardlopen. Ben vrijdagmiddag weer gaan lopen en na een paar minuten ging ik al kapot van de pijn in mijn schenen maar ik heb stom genoeg toch de les uitgelopen. Gister contact gehad met een vriendin van mij die podotherapeut is en op haar advies nieuwe schoenen gekocht, snelcursus andere looptechniek gehad en nu eerst een week rust en voor daarna een extreem rustig opbouwschema gekregen.
Voelt nu echt even als falen, maar beter nu rustig aan doen dan dat dit verergerd want ik heb al 2 nachten amper geslapen van de pijn :(
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Feb 2014 13:15

Re: Het hardlooptopic

Dank je :)

O en jij moet het bij jou niet als falen zien. Juist goed dat je er iets aan bent gaan doen. Hopelijk lukt het gauw weer zonder last te krijgen. En beter zo dan dat je straks helemaal niks meer kunt. Dus nee geen falen, maar juist super dat je niet gewoon door bent gegaan.
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 09 Feb 2014 14:03

Re: Het hardlooptopic

Mag je met recht trots op zijn Ibbel!

Goed dat je actie hebt ondernomen Fiwen, als je serieus geblesseerd raakt ben je langer uit de running. Wel handig dat je een podotherapeut in je kennissenkring hebt!

Snirp hoe is het gegaan in Schoorl? Was niet het meest fantastische loopweer, met de harde wind.

Ik heb vanochtend ook maar weer een rondje gedaan, had even twee weken pauze gehad ivm voorhoofdsholte ontsteking. Heb lekker even 6 km. gelopen om de spierpijntjes van de bootcamp van gisteren. Waaide wel hard, en weer regen... Maar toch weer actie.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Feb 2014 14:07

Re: Het hardlooptopic

Dank je Audrey. Jij bent ook goed bezig geweest! Hoe lang heb jij over 6 km gedaan?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Feb 2014 14:09

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig jullie. Ik rende vanmorgen een rondje van 6,2km maar dat was nogal een aanfluiting. Ging veel te traag. Ik kan ook niet goed hardlopen als ik veel gedachten heb, hebben jullie dat ook? Dan kom ik niet in de cadans die ik nodig heb.

Het was ook prutweer met regen en dik harde wind.
#teammaple🍁
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 09 Feb 2014 14:16

Re: Het hardlooptopic

D'n Ibbel schreef:Dank je Audrey. Jij bent ook goed bezig geweest! Hoe lang heb jij over 6 km gedaan?


35 minuten (34.56 volgens endomundo)

UN; Ik heb daar niet veel last van. Maar loop ook vaak met muziek dat helpt mij om in het goede ritme te komen.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Feb 2014 14:27

Re: Het hardlooptopic

Audrey> netjes!

UN> ik heb muziek op en dan heb ik er eigenlijk geen last van. Het waaide wel hard en was pittig hardlopen, dat wel
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Feb 2014 15:11

Re: Het hardlooptopic

Ja ik heb ook muziek op! Maar m'n gedachten gaan kennelijk nog harder. Als ik chagrijnig of boos ben lukt het me niet om goed te rennen, met als gevolg dat ik nog bozer word. Bluh.
#teammaple🍁
<<

Anoniem97

Bericht 09 Feb 2014 16:36

Re: Het hardlooptopic

Zo, hallo! Ben ik weer.
3 weken pauze gehad, dat was goed, nu begon het weer te kriebelen en heb net een een klein rondje gedaan om te beginnen 2,5km. Toen ik op de klok keek was het 16.05 schoenen aan trekken, vriend dag zeggen en toen ik terug kwam was het 16.17. Dus dat was 12 min later, dat betekend dat ik haast wel rond de 5min gelopen moet hebben. Dus ik was best verbaast haha.
Nu ga ik mij lekker focussen op de kortere rondjes tussen de 5 en 10km. Mijn persoonlijke records lekker verbeteren en kijken of weer veel plezier krijg in het lopen, maar zo'n goede start helpt wel :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 09 Feb 2014 16:41

Re: Het hardlooptopic

UN> dat is wel vervelend. Weet niet goed hoe je dat kan veranderen...misschien voor je gaat rennen die gedachten op papier zetten? Geen idee of het lukt hoor.

Gaia> bedoel je dat je 2,5 km in 5 min hebt gelopen dan?
<<

Anoniem186

Bericht 09 Feb 2014 16:42

Re: Het hardlooptopic

Urban Naked schreef:Goed bezig jullie. Ik rende vanmorgen een rondje van 6,2km maar dat was nogal een aanfluiting. Ging veel te traag. Ik kan ook niet goed hardlopen als ik veel gedachten heb, hebben jullie dat ook? Dan kom ik niet in de cadans die ik nodig heb.

Het was ook prutweer met regen en dik harde wind.


Wat grappig dat je dat zegt. Ik zat daar dus net tijdens het hardlopen aan te denken. Ik moet juist echt ergens aan denken, anders hou ik het niet vol. Ik heb hele gesprekken in m'n hoofd met bepaalde mensen. En ik zat me zojuist af te vragen of dat raar is of juist herkenbaar voor sommigen, haha.


Wat goed ibbel!!

Ik heb net les 13 gedaan. Eerste keer 5 minuten en dat gelijk 2 keer, maar het ging echt lekker!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers