Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stickers laten los van muur.. wat te doen

<<

Anoniem302

Bericht 07 Feb 2014 14:20

Stickers laten los van muur.. wat te doen

Ik heb voor de slaapkamer van mijn zoon een muursticker gekocht. Het zijn allemaal losse woorden dus allemaal losse stickers. Ze zangen nu een paar uur en het laat telkens los. Ik heb de sticker bij de big bazar gekocht voor niet veel geld maar baal er nu wel van. Kan ik met een lijmlaagje over de tekst spuiten zodat het beter blijft zitten? Bestaat er überhaupt spuitlijm . De muur is spierwit. Ik wil ook niet dat de muur veranderd van kleur..Wie heeft er een tip
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Feb 2014 15:19

Re: Stickers laten los van muur.. wat te doen

Misschien de muur eronder nog een keer goed schoonmaken en kijken of ze dan wel blijven plakken?
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 07 Feb 2014 17:00

Re: Stickers laten los van muur.. wat te doen

Is de muur wel helemaal glad van structuur?
<<

Anoniem 41

Bericht 07 Feb 2014 17:17

Re: Stickers laten los van muur.. wat te doen

Action heeft spuitlijm maar of het wat is? Nooit gebruikt. Kun je niet eerst ergens proberen?
<<

Anoniem122

Bericht 07 Feb 2014 17:36

Re: Stickers laten los van muur.. wat te doen

Die spuitlijm van de Action werkt niet heel goed. Misschien kan je dubbelzijdig tape op de woorden plakken en kijken of ze dan wel blijven plakken?
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 09 Feb 2014 10:36

Re: Stickers laten los van muur.. wat te doen

sterke behanglijm wilt helpen. Wij hebben hetzelfde probleem gehad, al hadden wij wat dikker behang met reliëf. Maar in de winkel zeiden ze dat het ook op ons behang zou plakken, no. wat dus. Dure stickers van deco Home. Uiteindelijk van de winkel een potje sterke behanglijm gehad en hiermee plakken ze goed vast. Droogt ook doorzichtig op.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers