Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Balletjes steeds weg

<<

Anoniem25

Bericht 07 Feb 2014 23:11

Balletjes steeds weg

Laatst viel mij op dat Luuk zijn beide balletjes niet aanwezig waren. Ik check het nu elke verschoning, en rechts is er soms wel, maar de linker heb ik echt al ruim een week niet waargenomen. Ze zijn er wel beide geweest, weet ik nog van de controles bij het CB. Ik weet ook dat ze op deze leeftijd nog iets omhoog kunnen schieten, maar ze moeten dan toch wel een keer terugkomen? Hoe lang mag zoiets duren?
<<

Anoniem85

Bericht 07 Feb 2014 23:14

Re: Balletjes steeds weg

Mijn zoontje is vorige week geopereerd aan een bal, die zat vast in het lieskanaal.
De andere zit er soms wel in en soms niet. Vaker niet dan wel. De chirurg vertelde ons dat dit niet erg is, als hij er maar ooit in heeft gezeten. In de pubertijd daalt dit vanzelf in en anders doen ze er dan pas wat aan.
<<

Anoniem25

Bericht 07 Feb 2014 23:33

Re: Balletjes steeds weg

oké, fijn! Dan laat ik het voorlopig :)
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Feb 2014 00:04

Re: Balletjes steeds weg

Persoonlijk ken ik het niet, ik zou zelf de ha assistent bellen en vragen hoe en wat. Niet dat ik Sun niet geloof, maar ik wil altijd graag een bevestiging of een soort plak van aanpak (bijvoorbeeld als je volgende week het balletje nog niet hebt gezien ff langakomen).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem85

Bericht 08 Feb 2014 00:22

Re: Balletjes steeds weg

Ja dat snap ik Steep, zou ik ook hebben als ik het niet wist.

Maar dan nog een toevoeging, misschien sowieso wel verstandig ernaar te laten kijken, want er kan sprake zijn dat de bal wel goed in de balzak terug gedrukt kan worden, zoals bij mijn zoon, die bal zweeft zeg maar, dat noemen ze een retractiele bal, die hoeft niet behandeld te worden. Maar als hij niet teruggedrukt kan worden moet het wel behandeld worden. De chirurg gaf dat natuurlijk aan vanwege de situatie op mijn zoon. Dus misschien volgende keer op cb of bij de huisarts checken of hij teruggeschoven kan worden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 08 Feb 2014 12:21

Re: Balletjes steeds weg

Sun schreef:Ja dat snap ik Steep, zou ik ook hebben als ik het niet wist.

Maar dan nog een toevoeging, misschien sowieso wel verstandig ernaar te laten kijken, want er kan sprake zijn dat de bal wel goed in de balzak terug gedrukt kan worden, zoals bij mijn zoon, die bal zweeft zeg maar, dat noemen ze een retractiele bal, die hoeft niet behandeld te worden. Maar als hij niet teruggedrukt kan worden moet het wel behandeld worden. De chirurg gaf dat natuurlijk aan vanwege de situatie op mijn zoon. Dus misschien volgende keer op cb of bij de huisarts checken of hij teruggeschoven kan worden.


Even off topic, hoe is de operatie verlopen en heeft hij er veel last van gehad?
A.K.A Slaatje

]

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers