Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internationaal chauffeur en kinderen

<<

Anoniem255

Bericht 06 Feb 2014 14:03

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Alibi schreef:
Chaos schreef:
Mien schreef:Als hij tot 01u moet werken, dan nog naar huis moet en moet douchen ligt hij om 2u in bed.
Dan staat hij echt nog niet om half 7 naast zijn bed.


Dat is een kwestie van prioriteiten stellen, lijkt mij. Mijn man werkt 15 avonddiensten in de maand en staat nu na zijn avonddienst altijd op als ze naar de psz moeten en zal dat zo ook voor de basisschool gaan doen. Hij gaat weer liggen als ik ze naar de psz breng en als ze naar de basisschool gaan wil hij ze in zijn avonddiensten brengen en daarna gaan liggen omdat hij dan ook al weg is als zij terug komen.


Zo doen diegenen die ik ken met ploegendiensten het ook.


Dat heeft niks met prioriteiten stellen te maken.
Wij hebben geen kinderen zodat mijn man ze een halfuurtje per dag kan zien.
Als een ander dat prima vind is dat oké voor hun. Wij vinden dat niet oké voor ons en onze kinderen.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Feb 2014 14:10

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Maar in bed blijven liggen en de kids helemaal niet zien dus wel?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 06 Feb 2014 14:21

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Mijn man staat dan om 7u op en rond 8.50 gaan we de deur uit. Dat is 1 uur en 50 minuten. Is al bijna 4x zoveel als een half uur. Net zoiets als de gemdiddelde vader/moeder die om 17-18u uit werk thuis komt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 06 Feb 2014 14:23

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Ik vind het overigens wel degelijk een kwestie van prioriteiten stellen. Als hij er zo ziek van is, dan is het een kleine moeite om er in de ochtend even uit te komen om haar WEL te kunnen zien.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem35

Bericht 06 Feb 2014 14:32

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Mien schreef:Als hij tot 01u moet werken, dan nog naar huis moet en moet douchen ligt hij om 2u in bed.
Dan staat hij echt nog niet om half 7 naast zijn bed.

Dat is zijn eigen keus. Ik kom ook om 12 uur uit mijn werk, en dan lig ik er ook niet meteen in, maar ik sta 's ochtends wel weer naast mijn bed, anders zie ik mijn kinderen dagen niet.
Dus ik sta op, ontbijt met ze en breng ze naar school, en dan ga ik soms nog even slapen, maar meestal niet, want er moet verder ook nog genoeg gedaan worden in huis.

Zo doet iedereen die ik ken dat, uitslapen is een luxe met kleine kinderen.
En daar staat tegenover dat ik ook weleens tussendoor vrij ben, of vroege diensten heb zodat ik ze meer zie.

10 late diensten in de maand vind ik niet gek veel. Dan maar even tien dagen weinig slaap en je kind zien.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 06 Feb 2014 19:40

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

mijn man doet dat ook als hij nachtdienst heeft en wij weg moeten bijv. straks als ze naar school gaat(heel veel straks) dan is hij dat ook van plan.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Feb 2014 11:54

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Chaos schreef:Ik vind het overigens wel degelijk een kwestie van prioriteiten stellen. Als hij er zo ziek van is, dan is het een kleine moeite om er in de ochtend even uit te komen om haar WEL te kunnen zien.

:good:
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 07 Feb 2014 21:20

Re: Internationaal chauffeur en kinderen

Sinds 3 maanden hebben mijn zusje en haar vriend een dochter en ze hebben allebei een baan met onregelmatige uren. Hij was ook internationaal chauffeur en het was gewoon na 2 maanden echt niet meer te doen. Dus hij rijdt nu nationaal met af en toe een keer naar het buitenland en is het een stuk beter te regelen.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MrsMath, Sublimo