Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke droger hebben jullie?

<<

Anoniem75

Bericht 05 Feb 2014 23:12

Welke droger hebben jullie?

Wij moeten een nieuwe droger hebben en het enige wat we eisen is dat we een energiezuinige droger (A of B) willen, het moet een condensdroger zijn en we willen een functie erop hebben dat we de droger kunnen instellen dat hij bijv. na een uurtje begint te drogen. Merk maakt niet uit maar het moet wel een bekend merk zijn. Bijv. Bosch, Samsung etc en we willen er max. 650 euro aan uit geven.

Welke droger hebben jullie en wat vind je er fijn en minder fijn aan?
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 05 Feb 2014 23:46

Re: Welke droger hebben jullie?

Met dat budget zou ik niet voor een condensdroger maar voor een warmtepompdroger gaan. Warmtepompdrogers hebben energielabel A+++ of A++ en verbruiken circa 50% minder energie dan een condensdroger (+- 25 cent per droogbeurt tegen +- 50 cent per droogbeurt).

Ik heb zelf deze en ben er erg tevreden over: http://www.vergelijk.nl/wasdroger/bosch/wtw84162nl/
Als die Bosch niet in de aanbieding was geweest had ik deze gekocht: http://www.kieskeurig.nl/wasdroger/samsung/dv70f5e0hgw/prijzen/bezorgen/1314059#prijzen

Wat ik fijn vind aan de Bosch is dat hij een zelfreinigende condensator heeft en eenvoudig schoon te maken is. Het voordeel van de Samsung is dat hij meer en duidelijkere programma's heeft.
<<

Anoniem75

Bericht 05 Feb 2014 23:56

Re: Welke droger hebben jullie?

Bedankt voor je duidelijke uitleg Ellibre! Ik heb net even op google opgezocht naar het verschil en ik denk idd dat een warmtepompdroger meer iets voor ons is. Ik zal ook eens kijken op kieskeurig welke drogers er nog meer goed uit de bus komen.
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:07

Bericht 07 Feb 2014 00:03

Re: Welke droger hebben jullie?

Geen Whirlpool nemen! Wij hebben er 1 en hij maakt enorm veel lawaai! Even navragen voordat je er 1 koopt. Wij hebben er spijt van...
<<

Anoniem75

Bericht 07 Feb 2014 00:54

Re: Welke droger hebben jullie?

We hebben nu deze op het oog. Een Bosch.

http://www.bestekeus.nl/product_info-n- ... eurig.html

We hebben nu ook een Bosch van 15 jaar oud. Dat ding werkt nog steeds goed maar ik denk niet dat ie een verhuizing overleefd..
<<

Anoniem205

Bericht 07 Feb 2014 17:37

Re: Welke droger hebben jullie?

Wij hebben een Zanussi, een condensdroger. Ding werkt prima en heeft een verhuizing overleefd :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 07 Feb 2014 22:05

Re: Welke droger hebben jullie?

Wij hebben een hele oude, gekregen van mijn schoonouders. Denk dat hij al z'n 20 jaar oud is en al 3 verhuizingen overleefd.
Na een schoonmaakbeurt van onze kraamhulp doet hij het weer als nieuw!

Heb geen idee welk merk het is.
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat