Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Anoniem315

Bericht 07 Feb 2014 10:47

Re: Het tattoo topic

Succes Rush! Spannend weer...

Ik ga geen tattoo meer laten zetten voorlopig. Mijn man vindt het echt niks en dreigt met een echtscheiding :12: Hij vindt piercings minder erg, dus nu ga ik dan eerst maar eens een tweede gaatje in m'n oren laten schieten.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Feb 2014 11:32

Re: Het tattoo topic

Ik weet nog steeds niet wat ik wil..ben al een hele tijd aan het nadenken maar kom er niet uit. Het 'wat' en 'waar' vind ik zo lastig. Misschien ga ik binnenkort gewoon even bij een shop langs, om te zeggen wat ik mooi vind en ongeveer in m'n hoofd heb, kijken of daar iets uit komt.
<<

Anoniem38

Bericht 07 Feb 2014 17:02

Re: Het tattoo topic

Ik wil de mijne nog steeds, maar ik wacht tot het najaar. Je mag 3 weken ofzo niet zwemmen en dat is nu geen optie meer!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Feb 2014 19:52

Re: Het tattoo topic

Ik weet eindelijk wat ik wil laten zetten, een uiltje, ter herinnering aan iemand. Waar ik tot een paar jaar terug zeker was van de plaats en niet wist wat ik wilde, is het nu andersom. Want waar is dat nou mooi? Een uil is toch een redelijk grote vorm. Ik wilde altijd iets op mijn enkel maar daar moet ooit iets sierlijkers worden dan een uiltje denk ik.

Zoiets wil ik, waarvan ik die met het lijstje eromheen de mooiste vind.

Afbeelding
<<

Anoniem19

Bericht 07 Feb 2014 20:05

Re: Het tattoo topic

Vind je die plek niet mooi, bij je ribben? Vind dat wel erg mooi eigenlijk :)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 07 Feb 2014 20:17

Re: Het tattoo topic

Ik vind hem ook erg mooi op de ribben! En hoewel ikzelf niet zo'n fan ben van tattoo's op de enkel vind ik die op de foto met dat takje erg mooi! Of misschien je onderarm? Net onder je elleboog, binnen en buitenkant vind ik beide mooi. Niet overhaasr beslissen hoor, er komt vanzelf iets in je op wat dan dé plek blijkt. Dat heb ik in ieder geval.
<<

Anoniem19

Bericht 07 Feb 2014 20:22

Re: Het tattoo topic

Die op de enkel en met het takje vind ik ook echt heel leuk! Grappig dat dat takje zo op de enkel 'past'.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Feb 2014 20:53

Re: Het tattoo topic

Dat zou idd wel kunnen op de enkel, maar ik heb daar iets fijners voor in mn hoofd op de een of andere manier, wat iets meer rond enkel/voet zwiert. En pols vind ik eigenlijk ook heel mooi maar dan moet ik ook weer bedenken of het erg is dat het minder te bedekken is. En ribben is wel mooi, maar als ik zie op die foto dat je behaband er eigenlijk overheen zit dan lijkt me dat ook zo'n raar gezicht ergens. En je ziet hem minder dan op arm/been.

Ja ik weet het, ik weet het ook echt nog niet :). Moet nog even bedenken hoe erg ik bovenstaande dingen vindt haha.
En ik beslis niet overhaast hoor, heb het al jaren in mn hoofd, maar ineens viel het kwartje met het uiltje.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Feb 2014 22:39

Re: Het tattoo topic

Exogenesis schreef:Succes Rush! Spannend weer...

Ik ga geen tattoo meer laten zetten voorlopig. Mijn man vindt het echt niks en dreigt met een echtscheiding :12: Hij vindt piercings minder erg, dus nu ga ik dan eerst maar eens een tweede gaatje in m'n oren laten schieten.


Ik ben dan wel niet getrouwd, maar denk dat ik andere woonruimte kan gaan zoeken als ik mijn zin doordrijf.

Ik vind zo'n uil ook erg mooi nijntje! Mooi ook op je ribben denk ik. Of aan de binnenkant van je bovenarm?

Rush, succes! Dat is nogal een verschil10 min of een half uur.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Feb 2014 22:50

Re: Het tattoo topic

Succes Rush! Ik las idd op de site van de shop waar je naar toe gaat dat ze dat nu ook doen. Top!
Ik heb trouwens ruim een week geleden haar nog gemaild omdat ik m'n tattoo ga uitbreiden, nog geen reactie gehad maar dat komt vast nog wel.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem273

Bericht 07 Feb 2014 22:51

Re: Het tattoo topic

Ik wil in de toekomst ook graag nog een nieuwe tattoo. Het liefst een korte sleeve maar is niet heel handig ivm m'n werk. Nu komt er een klein stukje tattoo onder m'n korte mouw vandaan en dat vindt m'n directrice prima, maar als ik dat rondom helemaal opvul met een sleeve wordt het wel meer dan een klein stukje zichtbaar.
Aan de andere kant vind ik het zo ook wel genoeg qua inkt. Sowieso ben ik nu eerst sparen voor iets anders, zie daarna wel!

Succes Rush!
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 22:52

Re: Het tattoo topic

Ja ze is verschrikkelijk druk! Het laseren doet ze ook niet zelf. Maar ze is regelmatig bij jullie daar als gast artist, dus het komt vast snel goed!

En het verschil tussen 10 minuten en een half uur is enorm idd. Ik kijk er ook echt niet naar uit. :(
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 07 Feb 2014 22:55

Re: Het tattoo topic

Rush welke tattoo laat je verwijderen? En waarom wil je het verwijderd hebben?
Je hebt toch meerdere tattoo's? Gaat de rest ook verwijderd worden?

Ik vind een tattoo nog steeds heel mooi, maar zou niet weten wat ik wil hebben en waar ik dat wil (en of ik er geen spijt van krijg) dus voorlopig nog geen tattoo voor mij
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 22:58

Re: Het tattoo topic

Ik ben een tattoo op mn kuit aan het verwijderen. Ik heb er idd 6, straks dus nog 5. Toen ik m liet zetten twijfelde ik al, maarja ik was 17, dus toch gedaan dom dat ik was. En een tijdje later begon mn spijt..

De rest laat ik niet verwijderen hoor, maar als ik nu nog blanco was had ik nooit een tattoo laten zetten.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 07 Feb 2014 23:04

Re: Het tattoo topic

Oké! Dat is inderdaad niet slim als je al twijfelde, maar als je 17 bent, denk je misschien sneller dat je dit voor je hele leven wil, terwijl je 5 jaar later denkt "what was I thinking?!" ;)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Feb 2014 23:10

Re: Het tattoo topic

Aah dat is mooi, ik kan namelijk niet elke keer jullie kant opkomen haha. Dat laseren lijkt me ook flink zeer doen. Heb jij trouwens nog wel al je piercings?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 23:14

Re: Het tattoo topic

Nee inderdaad, dat is een hele reis!

Ik ben ook bijna piercingloos! Ik heb nog een paar in mn oren en 1 in mn tong. De rest is er allemaal uit haha.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Feb 2014 23:25

Re: Het tattoo topic

Rush schreef:Nee inderdaad, dat is een hele reis!

Ik ben ook bijna piercingloos! Ik heb nog een paar in mn oren en 1 in mn tong. De rest is er allemaal uit haha.


hahaha zo zie je maar weer. Achja die piercings kun je makkelijk verwijderen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem12

Bericht 08 Feb 2014 15:31

Re: Het tattoo topic

Ik was echt zenuwachtig voor niets. Man dit was zoveel prettiger en veel minder pijnlijk dan waar ik eerst was. Ik ga de volgende keer fluitend terug. Nu hopen op een goed resultaat :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 08 Feb 2014 15:33

Re: Het tattoo topic

Ik was 15 met mijn eerste tattoo. Maar ik heb van geen enkele spijt. Heb er nu 6. En ik wil wat op mijn onderarm. Maar moet even kijken hoe dat zit op mijn werk. Alhoewel meer collega's er op die plek hebben. Ik weet alleen nog niet wat ik wil. Ja een tekst. Maar geen idee nog welke tekst.

Ik heb verder 4 gaatjes in elk oor. En ik heb nu 1 dermal anchor. En daar zijn er helaas ook al 2 van uit gegroeid.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem87

Bericht 23 Feb 2014 15:45

Re: Het tattoo topic

Ik up dit topic even, want ein-de-lijk ga ik ook een tattoo laten zetten. Ik heb er heel lang over nagedacht, al jaren. Heb nu ook besloten welke shop ik wil (denk ik) dus volgende maand maar eens binnenlopen voor een afspraak. Vind het wel spannend!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Feb 2014 15:52

Re: Het tattoo topic

Leuk Elin, wat ga je laten zetten?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 23 Feb 2014 16:44

Re: Het tattoo topic

Leuk Elin! en spannend ook.

Ik heb 8 april mijn afspraak staan voor mijn 2e tattoo.
Deze wordt groter dan de eerste en komt in mijn zij te staan door lopend naar mijn lies.
Ik heb best wel een beetje floep hoor, maar zo'n zin in :banaan:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Feb 2014 17:23

Re: Het tattoo topic

Stuiterbal schreef:Leuk Elin! en spannend ook.

Ik heb 8 april mijn afspraak staan voor mijn 2e tattoo.
Deze wordt groter dan de eerste en komt in mijn zij te staan door lopend naar mijn lies.
Ik heb best wel een beetje floep hoor, maar zo'n zin in :banaan:


Say what?! :confused:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem87

Bericht 23 Feb 2014 20:22

Re: Het tattoo topic

Bliss: bang zijn, volgens google :wink:

Ik ga een tattoo laten plaatsen op mijn onderrug. Ik weet nog niet helemaal precies wat ik wil, ga gewoon eerst iets laten tekenen. Het wordt iig iets met roze, dat weet ik wel :D
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers