Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dwangmatige handelingen.

<<

Anoniem134

Bericht 07 Feb 2014 15:31

Re: Dwangmatige handelingen.

Wat Veel herkenbare dingen, ik heb het alleen nooit als dwangmatig gezien maar als ik dit zo lees neigt het daar wel naar.

Wat voorbeelden;
Ik tel de traptreden en start altijd met mijn rechter voet.
M&ms eet ik altijd op een vaste volgorde van kleur en ook met even getallen. Overgebleven gooi ik weg.
Alles moet recht staan of liggen.
Onze kleding hangt op kleur gesorteerd, ook ondergoed en sokken liggen op kleur.
Als ik bjv frietjes eet met 2 verschillende sauzen eet ik om de beurt een frietje met 1 van de sauzen.
Ik moet iedere dag iets poetsen, maakt niet wat, Hoe groot of klein.
Voordat ik wegga controleer ik meerdere keren of alles uit is, deur op slot, zo ook voor naar bed gaan.
Volume van radio of televisie moet altijd op een even getal staan.
Alles heeft een vaste plek in huis als mijn man het anders neerlegt leg ik het weer op de juiste plek.
<<

Anoniem173

Bericht 07 Feb 2014 18:37

Re: Dwangmatige handelingen.

Altijd dubbel checken of alles op slot is
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers