Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pretty Little Liars

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Jan 2014 00:10

Re: Pretty Little Liars

Als het om Pretty Little Liars gaat zou ik die tijd gewoon némen, haha! Ik heb weer het 'geluk' dat vriend altijd in de avonden werkt. De tv is bijna altijd 'van mij'.
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 08:48

Re: Pretty Little Liars

Haha Parisienne, ik heb ook heel lang gewacht met het kijken van de laatste aflevering. Ik wilde er echt van genieten ofzo, dus ik heb gewacht tot ik alleen thuis was en met iets lekkers op de bank kon ploffen zonder dat er iemand thuis was die er doorheen ging praten :D
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 09:03

Re: Pretty Little Liars

Ik vind dat ze teveel op Ezra focussen. Er klopt nog steeds vanalles niet.

Wat ik wel lame vind is dat ze ineens weer lijken te vergeten dat er iemand anders in Alison haar kist ligt. De eerste aflevering ging daar helemaal over en nu is dat ineens weer 'weg'.
<<

Anoniem19

Bericht 27 Jan 2014 09:05

Re: Pretty Little Liars

Rush schreef:Ik vind dat ze teveel op Ezra focussen. Er klopt nog steeds vanalles niet.

Wat ik wel lame vind is dat ze ineens weer lijken te vergeten dat er iemand anders in Alison haar kist ligt. De eerste aflevering ging daar helemaal over en nu is dat ineens weer 'weg'.


Dat laatste vind ik sowieso door de hele serie. Er zijn zoveel loose ends zeg maar. Ineens is dat dan niet meer boeiend.
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 09:07

Re: Pretty Little Liars

Ja klopt. Volgens mij is het al wel bekend dat seizoen 5 ook komt. Dus Ezra zal het vast niet zijn. Begint het hele spelletje weer opnieuw....
<<

Anoniem29

Bericht 27 Jan 2014 09:28

Re: Pretty Little Liars

Ik moet ook weer gaan kijken. Ben ergens halverwege seizoen 3 afgehaakt omdat ik dacht 'ja, nu weet ik het wel' :P

Toch wil ik dan stiekem weten hoe het afloopt haha.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Jan 2014 10:22

Re: Pretty Little Liars

Ik vind er echt niks meer aan eerlijk gezegd. Idd veel teveel losse eindjes en geneuzel.
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 10:26

Re: Pretty Little Liars

Ik snap jullie punt over de losse eindjes, maar ik ben toch nog steeds wel geboeid hoor! Het is alleen jammer dat telkens als je denkt te weten hoe het zit, er weer een plottwist komt. Zo kun je natuurlijk bezig blijven.
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 10:28

Re: Pretty Little Liars

Elliot schreef:Ik snap jullie punt over de losse eindjes, maar ik ben toch nog steeds wel geboeid hoor! Het is alleen jammer dat telkens als je denkt te weten hoe het zit, er weer een plottwist komt. Zo kun je natuurlijk bezig blijven.

Ja en dat mag nu wel stoppen. Het is wel mooi geweest. Brei er een mooi einde aan en klaar!
<<

Anoniem17

Bericht 27 Jan 2014 10:30

Re: Pretty Little Liars

Ja precies!
Bij bijvoorbeeld How I Met Your Mother is het ook steeds onbekend wie de moeder is, maar daar vind ik het veel leuker gedaan. Je weet het gewoon niet, en er wordt ook niet steeds gezinspeeld wie het dan kan zijn. Nou is dat natuurlijk wel een heel ander soort serie, maar het gaat even om dat 'onbekende element'. Ik vind het in PLL gewoon niet meer zo leuk verwerkt in de serie.

Maar, desalniettemin zit ik alweer te wachten op de volgende aflevering hoor :wink:
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 29 Jan 2014 03:14

Re: Pretty Little Liars

Heerlijke aflevering! Eindelijk een doorbreek (wat ik al een tijd vermoeden) :hulde: . En de preview voor volgende week ziet er ook veel belovend uit (maar goed dat leek de preview van vorige week ook :eyes: ).
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Anoniem12

Bericht 29 Jan 2014 07:25

Re: Pretty Little Liars

Arme Jake (aflevering USA 21-1) :(
<<

Anoniem177

Bericht 30 Jan 2014 08:37

Re: Pretty Little Liars

Ik ben inmiddels bij eind seizoen 3. Ik vond het halverwege seizoem 3 ook saai worden...duurt allemaal te lang.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Feb 2014 09:30

Re: Pretty Little Liars

Ik heb van de week weer even bij kunnen kijken en ben nu wel weer benieuwd hoe het met Spencer en Ezra gaat aflopen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem12

Bericht 05 Feb 2014 09:41

Re: Pretty Little Liars

Zo, gisteren de nieuwe EP op Netflix gekeken (USA 28-1).

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit verder gaat met Spencer en Ezra. Ik ben zo blij dat iemand hem eindelijk door heeft, wat zijn rol in deze dan ook moge zijn.
<<

Anoniem17

Bericht 05 Feb 2014 13:45

Re: Pretty Little Liars

Weet je wat ik wel heel gek vind he.. Ezra werd in seizoen 1 toch ook vet bedreigd door A.? Dat A. iedere keer foto's van hem en Aria naar Aria ging smsen enzo? Niet erg logisch.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Feb 2014 13:47

Re: Pretty Little Liars

Elliot schreef:Weet je wat ik wel heel gek vind he.. Ezra werd in seizoen 1 toch ook vet bedreigd door A.? Dat A. iedere keer foto's van hem en Aria naar Aria ging smsen enzo? Niet erg logisch.

Ezra zijn baan stond daardoor op de tocht, maar als Ezra A is was het toch een perfect manier om Aria te laten doen wat hij wilde. Zij zou er alles aan doen dat hun relatie niet uitkomt en dus was ze voor A (of Ezra) net zo`n marionette pop.
<<

Anoniem17

Bericht 05 Feb 2014 14:36

Re: Pretty Little Liars

Ohja, zo had ik 't niet bekeken. En dan maakte Mona ofzo die foto's? En Mona wist natuurlijk niet dat Ezra A. was.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 05 Feb 2014 23:46

Re: Pretty Little Liars

Ik kan en wil het van Ezra nog steeds niet geloven. Hij mag A. niet zijn! :(
<<

Anoniem12

Bericht 06 Feb 2014 08:54

Re: Pretty Little Liars

Parisienne schreef:Ik kan en wil het van Ezra nog steeds niet geloven. Hij mag A. niet zijn! :(

Omdat je hem leuk vindt, of juist niet?

Elliot zover heb ik nog niet teruggedacht haha.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Feb 2014 08:59

Re: Pretty Little Liars

Nu ik de aflevering heb gezien denk ik toch wel dat Mona het wist. Ze ging zo sneaky bij Ezra naar binnen van de week.

En trouwens Rush, zei ik niet al na 3 afleveringen dat ik Ezra verdacht vond? Ik ben echt goed!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 07 Feb 2014 11:30

Re: Pretty Little Liars

Rush schreef:
Parisienne schreef:Ik kan en wil het van Ezra nog steeds niet geloven. Hij mag A. niet zijn! :(

Omdat je hem leuk vindt, of juist niet?

Elliot zover heb ik nog niet teruggedacht haha.

Ja, ik vond/vind hem te schattig en lief. Wel enigszins verdacht, maar toch..
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 11:32

Re: Pretty Little Liars

Iehlll Parisienne! Ik vind het al vanaf het begin een eng ventje, haha!
<<

Anoniem17

Bericht 07 Feb 2014 11:59

Re: Pretty Little Liars

Haha jaaa ik vind hem ook zo creepy! Getsie!
<<

Anoniem177

Bericht 07 Feb 2014 22:45

Re: Pretty Little Liars

Ik ben volgens mij nog neit zo ver als jullie en weet ook nog niks over Ezra(A) maar ik vind ezra ook te "leuk"voor A. Vond hem en aria altijd leuk haha
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers