Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ziek? pijn?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:15

ziek? pijn?

Louise is erg onrustig vanavond. Hazeslaapjes,krijsend wakker worden, zichzelf achterover gooien, terug in elkaar krimpen, geen aanrakingen verdragen, naar alle kanten draaien. Ik heb haar een uurtje terug een pijnstiller gegeven en toen sliep ze een halfuurtje. Net dus weer wakker en hetzelfde liedje van krijsen enzo. Leg ik haar in de zetel voor tv in een poging haar kalmeren, vallen haar ogen meteen toe of na 5 minuten wéér wakkeren schrikken, te krijsen enzo en wéér in slaap te vallen. Ze heeft geen koorts of iets anders dat me opvalt of opviel doorheen de dag.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet... ik weet niet precies waar ze pijn heeft en wat ze voelt ( ik vermoed buikpijn). Wat kan ik doen om haar pijn te verlichten?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:17

Re: ziek? pijn?

Het klinkt idd als pijn. Mag je haar buikje wel aanraken, iets induwen?

N had een tijd terug ook zoiets, flink huilen, overstrekken etc en toen had ze een dubbele oorontsteking.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:22

Re: ziek? pijn?

Ohja , dat kan eigenlijk best, want ze frult wel aan haar oren en ogen, maar dat doet ze meestal ook als ze moe is.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Feb 2014 22:26

Re: ziek? pijn?

Printje schreef:Het klinkt idd als pijn. Mag je haar buikje wel aanraken, iets induwen?

N had een tijd terug ook zoiets, flink huilen, overstrekken etc en toen had ze een dubbele oorontsteking.


Hier hetzelfde met B vorige week.
Ieder uur werd ze krijsend wakker, lag helemaal te kronkelen van de pijn.
Al had B wel flinke koorts.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:35

Re: ziek? pijn?

Koorts had N ook idd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Feb 2014 22:36

Re: ziek? pijn?

Yrsa heeft dat ook af en toe dat ze huilend wakker wordt en dat echt niks goed is. Ze is dan niet per se ziek, ze zegt dan dat ze niet weet wat er is en volgens mij slaapt ze dan nog half. Uiteindelijk helpt het wel als ik bij haar kom liggen, dan wordt ze wel rustig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:38

Re: ziek? pijn?

Mijn mama denkt dat ze wat last heeft van stress, aangezien ze helemaal geen koorts heeft oid. Alles is verandert, vroeg opstaan, bussen, kdv, para verzorgt haar nu, weinig mama,... ze begon ook te wenen toen ze mama zag en dat doet ze normaal nooit.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 05 Feb 2014 22:46

Re: ziek? pijn?

Het kan ook wennen zijn voor haar he slakje, nu jij ineens naar school gaat en alles anders is (en een vast ritme heeft, niet zoals thuis)
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:48

Re: ziek? pijn?

Slakje; hoeveel dagen in de week moet je naar school?
En hoe bevallen de eerste dagen je? Ik vind het zo knap van je.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:57

Re: ziek? pijn?

Ik ga 4 hele dagen en een halve dag. De dag loopt voor mij van de4u30 tot 22u en soms 22u30. Het is fysiek ontzettend zwaar, maar oh zo leuk! Ik vind het zo interessant hoe ons lichaam in elkaar zit en hoe alles werkt en waarom en waar het misgaat en wat daaraan te doen. Maar de faalangst bekruipt me heel erg. Maandag is een eerste toetsing; het skelet. Ik ben zo bang te falen, vooral d latijnse benamingen voor alles. Terwijl ik het allemaal wel snap en ik wel de indruk heb dat het goed in mijn hoofdpast bij voldoende herhaling. Ik ga veel steun en moedige woordjes nodig hebben, want ik ben plots zo bang te falen n et allemaal niet te kunnen bolwerken icm het huishouden en mijn gezin.


Lichtpuntje; vriend weet de stofzuiger staan :-) hij heeft afgelopen dagen al veel huishoudelijk werk overgenomen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:59

Re: ziek? pijn?

Wow meis wat een dagen.... En tot hoe laat moet je dan naar school?

Ik ga duimen voor je dat de toets gewoon lukt maar zoals ik het lees gaat je dat prima lukken!!!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 23:03

Re: ziek? pijn?

Tot half 5, dan haal ik de meisjes op met de fiets, fiets ik naar het station en nemen we de bus. Om half 7 zijn we dan thuis. Dan meisjes eten geven, koken, eten, huishoudelijke taak en de lessen van die dag herhalen. Op school heb ik ook nog 3 kwartier voor de lessen beginnen om te studeren oid.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Feb 2014 23:25

Re: ziek? pijn?

Haleluja wat een dagen. Respect hoor! Ik vond studeren met 1 kind al zwaar, laat staan hoe jij het doet. Knap hoor.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem16

Bericht 06 Feb 2014 21:33

Re: ziek? pijn?

Pfff jee wat een dagen zeg. Kunnen de kindjes niet bij de opvang eten? Zodat je iets meer rust hebt? Moeten ze al de dagen naar de opvang of maar een paar.
Ik vind het enorm knap dat je dit doet!!! Ik doe het je niet na.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Feb 2014 22:19

Re: ziek? pijn?

Oef wat een dagen, wat zul jij gesloopt zijn. Echt respect
2015 💙

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo