Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 05 Feb 2014 15:19

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Mijn moeder koopt echt heel vaak wat voor mijn kinderen. Ze heeft ook precies dezelfde smaak als ik.
Schoonouders kopen minder, maar daar krijgen we weer vaker geld van toegestopt.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:36

Bericht 05 Feb 2014 16:41

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Mijn moeder koopt heel af en toe iets voor de kinderen, als we een keer samen winkelen, en ik mijn handen vol kinderkleding heb, zegt ze: "dat krijg je van mij hoor", zo lief!
Mijn schoonouders kopen nooit kleding voor de kinderen, zij geven ons liever af en toe wat geld zodat we zelf wat kunnen uitzoeken, en ze geven de kinderen regelmatig een paar centen voor in hun spaarpotjes.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 05 Feb 2014 18:36

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Te vaak.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem25

Bericht 05 Feb 2014 18:40

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Mijn schoonmoeder koopt regelmatig iets. Niet altijd mijn smaak, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik vind het al lief dat ze het doet :)
<<

Anoniem24

Bericht 06 Feb 2014 08:55

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Mijn moeder koopt en maakt heel veel kleren voor J. En ze heeft gelukkig nagenoeg dezelfde smaak als ik dus dat komt wel mooi uit.
Mijn schoonmoeder koopt af en toe een broekje of shirt maar meestal is dat of de verkeerde maat of totaal niet mijn smaak. Vooral shirts met Disney-prints en veel glitters (en J vind dat natuurlijk geweldig haha) dus die geef ik dan aan als ze daar gaat spelen. Dat is dubbel fijn want dan ziet oma dat J de kleertjes draagt die zij voor J koopt en verder vind ik het minder erg als de kleren vies worden (mijn schoonouder letten namelijk echt nergens op, laten haar gerust met een licht roze jas in de modder spelen terwijl ze gewoon een 'oude' jas daar hebben hangen voor dat soort dingen :thumbdown: )
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 06 Feb 2014 19:48

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Echt wel! Ooms en tantes net zo.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 06 Feb 2014 20:03

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Ja! Ik vind dat zo leuk!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 06 Feb 2014 20:47

Re: Kopen de oma's vaak kleding voor jullie kinderen?

Ja hoor beide, en ze weten ons smaak ook.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady