Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic!#1

<<

Anoniem129

Bericht 04 Feb 2014 18:56

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Spannend Parel! En beter overdressed dan als sloeber gaan:) Ik vond dat je er gewoon netjes uitzag!
<<

Anoniem26

Bericht 04 Feb 2014 20:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Hopelijk goed nieuws parel.
<<

Anoniem57

Bericht 04 Feb 2014 21:08

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Dank jullie wel, jullie zijn lief!
Ik weet het niet, het is een gevoel.. Maar dat kan ook puur mijn onzekerheid zijn, ik weet het echt niet!
<<

Anoniem57

Bericht 04 Feb 2014 21:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Parel schreef:Dank jullie wel, jullie zijn lief!
Ik weet het niet, het is een gevoel.. Maar dat kan ook puur mijn onzekerheid zijn, ik weet het echt niet!


Het gaat al jaren niet van een leien dakje, ik wil niet weer mijn neus stoten. Het kán voor mijn gevoel gewoon niet allemaal goed gaan nu, er moet nog iets verkeerd gaan. Nu maar afwachten dus! Bedankt voor het meeleven!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Feb 2014 08:21

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Nou, je zag er echt heeeel goed uit Parel dus dat heeft iig vast al een goeie indruk achtergelaten!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 05 Feb 2014 10:44

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

*
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Feb 2014 12:16

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Je zag er goed uit parel, al iets gehoord?

Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 05 Feb 2014 12:20

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuk UN! Je haar zit ook mooi!
<<

Anoniem57

Bericht 05 Feb 2014 14:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Nope, nog niks!

Wat zie je er leuk uit, vooral het vestje vind ik leuk!

Ibbel, ik wil absoluut niet gemeen of iets klinken, maar je dit wel zeggen. Je ziet er hartstikke goed uit, maar ik zou die trui uit doen, hij maakt je namelijk optisch veel breder, waardoor je dikker lijkt dan je bent, en dat vind ik zonde! Verder vind ik het ontzettend leuk dat je elke keer meepost met dit topic!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 05 Feb 2014 16:44

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat een leuk vestje UN!
<<

Anoniem30

Bericht 05 Feb 2014 17:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Zeg Parel, waarom zie ik allemaal pakjes van internetbestellingen achter jou liggen?! :12:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 05 Feb 2014 20:22

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Zag er goed uit hoor Parel, beter overdressed dan underdressed!
Wat een gaaf vestje UN!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Feb 2014 21:23

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Parel schreef:Nope, nog niks!

Wat zie je er leuk uit, vooral het vestje vind ik leuk!

Ibbel, ik wil absoluut niet gemeen of iets klinken, maar je dit wel zeggen. Je ziet er hartstikke goed uit, maar ik zou die trui uit doen, hij maakt je namelijk optisch veel breder, waardoor je dikker lijkt dan je bent, en dat vind ik zonde! Verder vind ik het ontzettend leuk dat je elke keer meepost met dit topic!

Ik vind het absoluut niet gemeen klinken hoor! Ik begrijp ook wat je bedoelt, komt wellicht ook door de horizontale strepen.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem57

Bericht 05 Feb 2014 21:43

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Haha oplettend oog pippa!
De grootste 2 voor de buren op nummer 20 en de kleinste voor nummer 22 :-)
Die van mij moeten nog komen... :laughcry:
<<

Anoniem273

Bericht 06 Feb 2014 07:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Mooi vestje, UN!
Parel, ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt! Je zag er mooi uit!

Afbeelding
<<

Anoniem198

Bericht 06 Feb 2014 07:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Leuke outfit Azi! Al lekker voor het voorjaar. Mooie kleur van je vestje!
<<

Anoniem57

Bericht 06 Feb 2014 09:39

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Azi wat ontzettend leuk! Zo vrolijk! Je kan oker echt heel goed hebben.

Even een random update, ze hebben een geschiktere kandidaat gevonden. Is niet erg, het gevoel was van mijn kant niet 100%, dan zoek ik liever naar iets wat echt bij me past. Ontzettend bedankt voor het medeleven, erg lief!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 06 Feb 2014 09:50

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Je opmerking is niet vervelend hoor Parel. Je eerlijke mening geven vind ik juist fijn. Dank je. Ik dacht alleen dat het wel meeviel met deze outfit qua breedtestrepen en breder maken.

Jammer van die baan :( Hopelijk vind je er gauw een die wel beter bij je past qua gevoel.

Azi> wat een leuke outfit. Die kleur van je vestje vind ik heel mooi, leuk bloesje er onder ook!
<<

Anoniem27

Bericht 06 Feb 2014 12:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Aziraphale dat shirtje heb ik ook! Leuk gecombineerd :)
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Feb 2014 15:02

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

UN en Parel, welke schoenmaat hebben jullie?
Weet het, gekke vraag, maar ik vroeg het me af... :)
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Feb 2014 15:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Azi, lekkere voorjaarskleuren!

Ik heb een lievelingssjaal gekocht net. Dat voel ik. Dit is hem
Afbeelding

En ik heb maat 41! Why?
#teammaple🍁
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Feb 2014 15:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

UN, Nou ik heb best dunne enkels en slanke benen en maat 40/41, maar ik haat schoenen kopen, vooral zonder hak, omdat ik alles meteen zo lomp vind ofzo en groot vind staan, maar als ik dan bij jou zie dan heb je altijd superleuke kleding en schoenen aan, waar niks lomps ofzo aan is, misschien moet ik me er ook eens over heen zetten. MIjn vriend zegt ook altijd dat ik me niet aan moet stellen, maar door opmerkingen van vroeger heb ik mezelf denk ik een complex aangepraat ofzo en zit dat nog altijd in mijn hoofd, dus daarom vroeg ik dat, omdat jij ongeveer dezelfde benen hebt... :)
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Feb 2014 15:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Nou Annemie zal ik jou eens wat vertellen, ik vind dat ook helemaal niet leuk, schoenen kopen. Precies om de reden die jij zegt. Daarom liep ik altijd op hakken. En nu ben ik zover dat ik gewoon lekker op platte schoenen wil kunnen lopen als ik daar zin in heb. Ik kijk wel heel goed naar wat voor een platte schoen het is. Hij moet altijd ergens door onderbroken worden (bijv. een combi in materialen, een rits, zoiets). Of veters, zoals de platte zwarte schoenen die ik vaak draag. Heel erg mooi zal ik het nooit gaan vinden want ik voel me al snel een hoofdletter L, maar het is wel een stuk comfortabeler.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 06 Feb 2014 15:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 06 Feb 2014 15:23

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Urban Naked schreef:Nou Annemie zal ik jou eens wat vertellen, ik vind dat ook helemaal niet leuk, schoenen kopen. Precies om de reden die jij zegt. Daarom liep ik altijd op hakken. En nu ben ik zover dat ik gewoon lekker op platte schoenen wil kunnen lopen als ik daar zin in heb. Ik kijk wel heel goed naar wat voor een platte schoen het is. Hij moet altijd ergens door onderbroken worden (bijv. een combi in materialen, een rits, zoiets). Of veters, zoals de platte zwarte schoenen die ik vaak draag. Heel erg mooi zal ik het nooit gaan vinden want ik voel me al snel een hoofdletter L, maar het is wel eens tuk comfortabeler.


:good: Ik kan me je gevoel wel voorstellen, maar dan ben je in ieder geval wel een prachtige hoofdletter L :love:

Azi wat leuk zeg! Ik word vrolijk van je outfit! En je bent zo mooi slank :ja:
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Feb 2014 15:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic!

Wat fijn om te horen dat jij hetzelfde hebt, ik loop/liep ook altijd op hakken (lijken de voeten toch kleiner voor mijn idee) maar ik merk dat ik na mijn zwangerschap toch niet meer zo makkelijk op hakken loop, maarja.... dus moet ik toch platte schoenen.. en idd wat jij zegt, als ik naar platte kijk, kijk ik altijd naar schoenen die inderdaad onderbroken worden...
Ik vind het je echt leuk staan en niet lomp ofzo...
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers