Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 03 Feb 2014 21:14

Re: Biechttopic

Maar zijn er nu ook andere vrienden bij betrokken? Want in dat geval zou ik het toch echt gewoon zeggen als ik je vriend was. Anders zie ik nu al voor me dat die vrouw op dat feest lekker aan iedereen gaat vertellen dat jullie er niet zijn omdat je vriend heeft zitten snuiven. Ik zou ervoor bedanken om op die manier over de tong te gaan alleen maar om hem te beschermen. Dan had hij moeten nadenken voor hij een lijntje nam en het rolletje liet slingeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Feb 2014 21:24

Re: Biechttopic

Susan schreef:Maar zijn er nu ook andere vrienden bij betrokken? Want in dat geval zou ik het toch echt gewoon zeggen als ik je vriend was. Anders zie ik nu al voor me dat die vrouw op dat feest lekker aan iedereen gaat vertellen dat jullie er niet zijn omdat je vriend heeft zitten snuiven. Ik zou ervoor bedanken om op die manier over de tong te gaan alleen maar om hem te beschermen. Dan had hij moeten nadenken voor hij een lijntje nam en het rolletje liet slingeren.



Geen idee voor zover we weten maar neem toch aan dat zij niet zo zal zijn. ja alleen als wij wel komen misschien en dan mensen vragen waarom zij wou zou gaan bijv.
Vind ook dat die vriend van ons best kan zeggen dat het allemaal wel meevalt maar goed dat zal zij niet accepteren.
Zij zal wel zo'n typje zijn oh die gebruikt drugs dan wil ik niet dat hij komt want stel je voor hij doet dit weer op het feest..
Maar goed wat je zegt hij had beter moeten nadenken en nu kletst ie er niet zo makkelijk uit. Maar horen of merken vanzelf dan wel of er dingen aan mijn vriend achteraf gevraagd gaat worden ofzo..
En dan komt het vanzelf uit..
En dan heeft ie het nog erger gemaakt dat zou ik ook hebben gedacht als ik die vrouw was van hem.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Feb 2014 22:04

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:
Susan schreef:Maar zijn er nu ook andere vrienden bij betrokken? Want in dat geval zou ik het toch echt gewoon zeggen als ik je vriend was. Anders zie ik nu al voor me dat die vrouw op dat feest lekker aan iedereen gaat vertellen dat jullie er niet zijn omdat je vriend heeft zitten snuiven. Ik zou ervoor bedanken om op die manier over de tong te gaan alleen maar om hem te beschermen. Dan had hij moeten nadenken voor hij een lijntje nam en het rolletje liet slingeren.



Geen idee voor zover we weten maar neem toch aan dat zij niet zo zal zijn. ja alleen als wij wel komen misschien en dan mensen vragen waarom zij wou zou gaan bijv.
Vind ook dat die vriend van ons best kan zeggen dat het allemaal wel meevalt maar goed dat zal zij niet accepteren.
Zij zal wel zo'n typje zijn oh die gebruikt drugs dan wil ik niet dat hij komt want stel je voor hij doet dit weer op het feest..
Maar goed wat je zegt hij had beter moeten nadenken en nu kletst ie er niet zo makkelijk uit. Maar horen of merken vanzelf dan wel of er dingen aan mijn vriend achteraf gevraagd gaat worden ofzo..
En dan komt het vanzelf uit..
En dan heeft ie het nog erger gemaakt dat zou ik ook hebben gedacht als ik die vrouw was van hem.


Maar ze is dus wel met een drugsgebruiker getrouwd en die vind dat latten wel relax want dan kan hij gewoon blijven gebruiken?

Ik leen me voor veel roddels voor vriendinnen, maar dit zou mij te ver gaan. Ik zou niet voor hem gaan liegen in elk geval.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Feb 2014 18:28

Re: Biechttopic

Nadat ik het 'waar-kijk-jij-naar-uit-topic' te hebben gelezen, voel ik me best stom dat ik helemaal niets heb om naar uit te kijken!
:thumbdown:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Feb 2014 18:32

Re: Biechttopic

Biechtje, dat hoeft toch ook niet? Ik kan ook niet 123 iets verzinnen. Ik ga vrijwel nooit meer dingen doen buiten dingen met R.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 18:37

Re: Biechttopic

Behalve mijn verjaardag kan ik ook niets verzinnen. Dus als ik niet jarig was geweest, had ik ook niks hoor.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Feb 2014 18:42

Re: Biechttopic

Ik ook niet. Jah, de dag waarop m'n gymopleiding klaar is. Maar verder. Neuj. Geen bijzondere dingen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Feb 2014 18:51

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Nadat ik het 'waar-kijk-jij-naar-uit-topic' te hebben gelezen, voel ik me best stom dat ik helemaal niets heb om naar uit te kijken!
:thumbdown:


Dan ga je zelf toch gewoon leuke dingen plannen? Ik creëer mijn eigen 'geluk' door dingen te ondernemen die ik leuk vind en waar ik blij van word. Van alleen maar thuis op de bank zitten wordt niemand vrolijk (denk ik), dus hup, trek je eigen plan en zorg dat je iets hebt om naar uit te kijken!
❤ 7 juni 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 04 Feb 2014 20:39

Re: Biechttopic

Ik zit er door heen, zie 't ff niet meer zitten.
Heb net een heel gesprek gehad met m'n vriendin en die zegt dat ik voor mezelf moet kiezen.
Maar hoe in de F-way doe ik dat?

Ik heb al eerder een GGZ-traject gehad, en denk er nu weer over na. Maar ik weet niet of dit wel echt bij me past.
<<

Anoniem50

Bericht 04 Feb 2014 20:56

Re: Biechttopic

Wat rot dat je je zo voelt, biechtje. Als een traject binnen het GGZ niet bevalt, dan zijn er gelukkig nog meerdere wegen die naar Rome leiden. Persoonlijk vind ik het fijn om zoiets te bespreken met de huisarts en/of praktijk ondersteunende psycholoog. Misschien is dat ook iets voor jou?
<<

Anoniem51

Bericht 04 Feb 2014 21:08

Re: Biechttopic

Een praktijkondersteunende psycholoog is eigenlijk het stapje vóór het GGZ-traject. Misschien wel een idee om wat dingen op een rijtje te zetten en verder te kijken over welke vervolgstappen je wilt nemen, maar een echte behandeling krijg je niet. Het draait bij de praktijkondersteuner meer om je hart luchten.

Sterkte!
<<

Anoniem50

Bericht 04 Feb 2014 21:12

Re: Biechttopic

Dundas, misschien dat ik me daarin wat krom heb uitgedrukt, maar dat bedoelde ik inderdaad ook. Ik vind het soms alleen al fijn om even gehoord te worden, al ondernemen we ook vaak genoeg iets.
<<

Anoniem166

Bericht 04 Feb 2014 21:22

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Nadat ik het 'waar-kijk-jij-naar-uit-topic' te hebben gelezen, voel ik me best stom dat ik helemaal niets heb om naar uit te kijken!
:thumbdown:


Joh, dat hebben veel meer mensen. Iedereen die wat heeft om naar uit te kijken, die post in zo'n topic. De mensen die dat niet hebben, reageren vaak ook niet. Ik heb ook niets om naar uit te kijken. Ik doe ook amper bijzondere dingen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 05 Feb 2014 18:24

Re: Biechttopic

Hier ben ik weer..

Marley & Dundas, bedankt voor jullie reactie.

Marley, ik ben wel aan het rondkijken naar een alternatief iets, maar ik kan het nog niet echt vinden. Ik had de vorige keer ook geen klik met die mevrouw van het GGZ, en zij prikte ook niet door me heen. Dus misschien dat ik daarom ook wat sceptisch ben.

Dundas, ik denk niet dat ik het daar mee ga redden. Ik zie inmiddels wel in dat ik het niet alleen ga redden met m'n hart luchten zeg maar, want dat kan ik ook bij vriendinnen. Het speelt inmiddels al wel een tijdje en ik ben er wel klaar mee. Het gaat steeds met ups en downs, maar ik wil dat bijvoorbeeld mijn onzekerheid wel eens voorgoed verdwijnt in plaats van dat het alleen maar wat minder gaat.
<<

Anoniem51

Bericht 05 Feb 2014 19:52

Re: Biechttopic

Dat is inderdaad wat ik ook wilde aangeven met mijn berichtje, zo'n praktijkondersteuner is leuk als opstapje, maar als je eens eerder in een GGZ-traject hebt gezeten en je voelt van jezelf dat je weer iets soortgelijks nodig hebt, gaat een praktijkondersteuner niet werken. Momenteel loop ik zelf wel bij een psycholoog van het GGZ trouwens. Ik kan nog niet-echt zeggen of ik er positieve ervaringen mee heb, ben net gestart. Ik heb in elk geval wel een aardige man als psycholoog, maar hoe het eerder gaat kan ik over een paar maanden pas aangeven. Hoe dan ook, sterkte! Hopelijk vind je een behandeltraject wat bij je past.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Feb 2014 17:20

Re: Biechttopic

Biechtje van mijn kant.

Ik heb afgelopen week per ongeluk het wachtwoord veranderd van het emailaccount van een oud klasgenootje.
Ik was iets aan het uitzoeken op Hotmail en dat lukte niet met mijn eigen emailadres. Ik wist namelijk mijn antwoord op mijn eigen geheime vraag niet meer.
Toevallig wist ik die van haar nog en voor ik er erg in had, had ik haar geheime vraag goed beantwoord en een nieuw wachtwoord ingesteld. Ben direct gaan uitloggen van de schrik. Wat moet ik hiermee. Ik spreek haar nooit meer. Uiteraard is er een ip adres achtergelaten. Kan hier iets mee gedaan worden? Ik word er helemaal gek van.
Wat moet ik? Moet ik het laten rusten voor wat het is? Ze zal inmiddels wel een ander wachtwoord hebben ingesteld.
Maar voor hetzelfde geld gaat ze achter het ip adres aan een komt ze bij mij uit. Het blijft strafbaar natuurlijk.
Slaap er zelfs slecht van! Help!
<<

Anoniem122

Bericht 06 Feb 2014 17:25

Re: Biechttopic

Huh maar hoezo gebruik je dan het email adres van een klasgenootje? En je veranderd toch niet zonder er erg in te hebben een wachtwoord?
<<

Anoniem185

Bericht 06 Feb 2014 17:31

Re: Biechttopic

Beetje een domme actie natuurlijk...
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Feb 2014 17:36

Re: Biechttopic

Natuurlijk is het dom. Dat weet ik.
Voor ik er erg in had, had ik het veranderd alsof ik op mijn eigen account zat.
Ik kan het niet terug draaien helaas!
<<

Anoniem185

Bericht 06 Feb 2014 17:38

Re: Biechttopic

Misschien toch de shitstorm voor zijn en haar even contacteren?
<<

Anoniem122

Bericht 06 Feb 2014 17:47

Re: Biechttopic

Maar wáárom heb je haar account gebruikt dan?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Feb 2014 17:48

Re: Biechttopic

Lampenkapje schreef:Misschien toch de shitstorm voor zijn en haar even contacteren?
Dat zou ik ook doen. Ik heb liever dat ze het van mij hoort dan er achter komt door middel van een speuractie.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Feb 2014 18:00

Re: Biechttopic

Dank! Ik ga haar contacten en het uitleggen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Feb 2014 18:04

Re: Biechttopic

Huh? Maar je logt toch bewust in op dat account? Je voert toch háár adres in om vervolgens naar háár geheime vraag te gaan? Vind het een raar verhaal.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Feb 2014 19:03

Re: Biechttopic

Ik vind het maar een bijzonder vaag verhaal. Je maakt mij niet wijs dat je zonder je erg erg in hebt, haar emailadres intikt, haar geheime vraag beantwoordt en haar wachtwoord wijzigt. Dat zijn al drie grote handelingen (die je waarschijnlijk ook echt niet in drie muisklikken voor elkaar hebt gekregen) waarbij je je bewust had kunnen bedenken dat datgene wat je deed, wel enorm fout is.

Misschien vul ik nu teveel in, maar op mij komt het over alsof je je klasgenoot niet zo mag/vertrouwt, iets in haar mail wilde doen en toen bewust het wachtwoord veranderd hebt, en je jezelf later pas bedacht hebt dat je IP wel eens zichtbaar kon zijn. En als dat daadwerkelijk zo is, dan vind ik het een gevalletje nét goed voor jou.

Ik kan het mis hebben, maar dat vind ik het verhaal te vaag voor, dus ik ga er eigenlijk al niet vanuit dat je het met goede intenties gedaan hebt.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers