Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 05 Feb 2014 16:27

(Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Wat dragen/droegen jullie voor ( nacht ) kleding tijdens de bevalling en kraamtijd?
Ik ben van plan borstvoeding te geven en heb nog niet echt iets gevonden om te dragen.
Tips?
<<

Anoniem166

Bericht 05 Feb 2014 16:31

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Een spaghettihemdje met een strakker t-shirtje eroverheen. Was erg makkelijk met nachtvoedingen. T-shirt omhoog, topje omlaag en zo kreeg ik geen koude rug.
Je zou er nog een shortje bij aan kunnen doen.
<<

Anoniem162

Bericht 05 Feb 2014 16:31

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Ik had gewoon pyjama's van oa livera met knoopjes die kon ik dus gemakkelijk gebruiken met borstvoeding.
<<

Anoniem97

Bericht 05 Feb 2014 16:34

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Tijdens de bevallingen droeg ik niks, heb groot en deels onder de douche doorgebracht en daarna op bed bevallen.

Tijdens de kraamweek een jogging broek en een hemdje en vestje, ook makkelijk met bv, hemdje omlaag en klaar :)
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 05 Feb 2014 16:44

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Tijdens de bevalling een shirt dat ik absoluut niet tijdens de bevalling aan wilde hebben, maar had geen tijd meer iets anders aan te trekken.
Tijdens de kraamweek gewoon een nachthemd, maar ik gaf geen bv.
A.K.A Slaatje

]
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 05 Feb 2014 17:12

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Hempje en gewoon pyama's. Ik geef bv.
M:21072011
J :08012014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Feb 2014 17:23

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Tijdens de bevalling droeg ik geloof ik een hemdje. In de kraamtijd droeg ik eerst dunne katoenen yogabroeken en m'n zwangerschapsbroeken na een week. En een hemdje met een vestje er over zodat ik makkelijk kon kolven.
#teammaple🍁
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Feb 2014 17:33

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Tijdens de bevalling een nachthemd van de hema.

En heb een voedingspyjama van Noppies gekocht. Maar daar slaap ik eigenlijk niet in, veel te warm! Slaap gewoon in een hemdje die ik omlaag doe met voeden.

Verder de eerste dagen van m'n kraamweek een joggingbroek met een gewoon shirt gedragen. En na een aantal dagen m'n zwangerschapsbroeken.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Feb 2014 18:01

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

Ik ben bevallen in mijn gewone jurk, had geen tijd meer om te kleden en toen ik dat wilde zat ik al aan allerlei draden.

Ik had van die yogabroeken en gewone shirtjes aan, wel met knoopjes zodta ik makkelijk kon voeden. Na 2 dagen had ik mijn normale kleding alweer aan.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 18:22

Re: (Nacht)kleding tijdens bevalling/kraamtijd

EIgenlijk meteen gewone pyjama's en overdag mijn eigen kleren. Ik hoefde alleen geen rekening te houden met bv dus dat scheelt misschien qua kleren natuurlijk wel.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers