Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 02 Feb 2014 13:48

Re: najaar 2013 mama's!

Suus, fijn dat jullie weekje samen goed is gegaan. Wel weer heerlijk dat je man weer thuis is denk ik! En jullie gewoon sneeuw gehad joh, hier heeft het een par dagen 's nachts iets gevroren, maar dat was onze 'horrorwinter' dan ook wel ;)
Wat een onwijs schattige foto's van je meisje, ook een aardig lachebekkie volgens mij! En wat is ze snel met tandjes! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van?

Jet, fijn dat jullie weer allemaal beter zijn. Hoe gaat het verder met jullie?

Nillis, gelukkig dat M de schade nu weer aan het inhalen is. Hoe is het gegaan met het laten vallen van de laatste fles? Ik maak M nog steeds wakker tussen 22:00 en 23:00 uur voor een laatste voeding, hij drinkt dan ook echt nog veel, dus durf er niet zo goed mee te stoppen nog (ook niet ivm mijn overproductie).

Exo, een helmpje beginnen ze ook niet heel snel aan hoor. Ik heb het nummer van de fysio voor M gekregen van het cb, maar je hebt er geen verwijzing voor nodig, dus je kunt ook gewoon zelf een afspraak maken. Hier komt de fysio dan gewoon thuis. Ik zou als je je 'zorgen' maakt over haar hoofdje, gewoon even bellen. Bij M is het in 2 weken tijd al weer super verbeterd, dus ik ben heel blij dat ik het gedaan heb.
En fijn dat N weer lekker doorslaapt! Het cb zegt steeds tegen mij dat het borstvoeding op verzoek is, dus dat we hem echt niet wakker hoeven te maken, dus ik zou haar ook lekker laten doorslapen!

Dolphinne, op zich vind ik 2 dagen werken stiekem wel erg lekker, maar financieel gezien hebben we gewoon minimaal nog wel een 3e dag werken nodig. Voorlopig zijn het er nog even 2, maar M slaapt ook erg slecht de laatste weken (gestopt met inbakeren) dus ik ben ook echt wel kapot na die 2 dagen.

Bruintje beer, fijn dat alles goed gaat met jullie. Spannend weer werken! Hoeveel dagen ga je straks weer werken? En dan ook gelijk weer volledig, of eerst langzaam opbouwen?

Filoria, in principe is het nog geen probleem dat hij niet rolt, er staat inderdaad iets van gemiddeld 6 maanden voor. Maar aangezien hij wel heel snel een plat achterhoofd krijgt, zou het voor hem wel beter zijn als hij snel gaat rollen. Al zie ik het voorlopig nog steeds niet gebeuren :laughcry: Fijn dat I nu wel goed uit de fles drinkt! Is ook weer een zorg minder! En ook fijn dat je het werken weer zo lekker vind, ik had best nog wel even thuis willen blijven ;) En M gaat ook niet zo snel in zijn ontwikkeling, maar dat vind ik helemaal ook niet zo erg, het gaat al hard zat allemaal.

Valerie, ik moet M ook minimaal een half uur rechtop houden na een voeding. Frustrerend en heel onhandig vaak. Hij heeft ook heel lang gehad dat hij 's nachts iedere 2 uur kwam voor een voeding, dan was ik dus zo weer een uur verder. Toen ben ik begonnen met inbakeren, en sliep hij binnen 4 nachten door. Misschien iets voor jullie? WEet niet hoe oud jullie meisje nu is, maar als ze nog niet te oud is, is dat misschien wel een optie. Nu zijn we gestopt met inbakeren, en wordt hij weer heel vaak wakker 's nachts, maar is zijn speentje geven voldoende, en slaapt hij weer verder zonder een voeding. Ik kon zo'n bakerdoek lenen bij het cb om uit te proberen.

All, vrijdag is de fysio weer geweest, en de afplatting is al een heel stuk minder geworden! We hebben nu weer wat andere oefeningen erbij gekregen, en moeten verder zo doorgaan als we nu bezig zijn. Een helmpje is sowieso nu gelukkig helemaal niet meer aan de orde! :dance:
Verder hebben we gisteren een iets te drukke dag gehad. M heeft overdag heel weinig geslapen, en daardoor ook slecht gedronken. Gewoon helemaal overprikkeld. Vandaag is hij ook echt niet lekker (en ik ook niet) dus hopelijk wordt hij niet ook nog ziek. Nu ligt hij alweer sinds 10:00 uur te slapen, en had hij eigenlijk om 13:00 uur weer een voeding gemoeten, dus ga hem zo toch maar even wakker maken. En ondanks alles bijft hij maar lachen, hoe beroerd ie zich af en toe ook voelt. Heerlijk ventje!

Het weekend van 5&6 april kan ik ook, dan wel het liefst de zaterdag. Leuk! :thumbup:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 02 Feb 2014 14:36

Re: najaar 2013 mama's!

Trouwens nog een supperschattige foto gemaakt van de week. Vind ikzelf tenminste ;)
*weg*
Laatst gewijzigd door Stitch op 17 Feb 2014 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Feb 2014 14:03

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, wat fijn dat de fysio zo goed helpt! En superschattige foto :love:

Valerie, ze vraagt zo'n 7 keer om voeding, gedurende de hele dag. Meestal zitten er dan zo'n 2 tot 3 uren tussen. Wat jij meemaakt, lijkt me echt heel vermoeiend. Jeetje zeg.. :( Hopelijk komt er gauw een doorslaapritme in. En wat vervelend dat je zonder werk zit. Voor nu is het misschien geen ramp, maar het lijkt me dat je binnenkort toch wel graag weer een inkomen wilt hebben..

All, ik ging zopas op de weegschaal staan (eerst mezelf, daarna samen) en kwam op precies 5 kilo extra uit :thumbup:
Gister heb ik E. van Suus even mogen bewonderen en wauw, wat een verschil met N.! Dat N. er over een week of 10 ook zo uit komt te zien is nog niet voor te stellen. E. is echt een heel lief en rustig meisje :heart:
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 03 Feb 2014 14:39

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, wat leuk dat je suus en E hebt gezien gisteren! Ben ook echt heel benieuwd naar jullie allemaal!

Bah, net te horen gekregen dat ik geen vrij kan krijgen in de week dat mijn moeder een weekje centerparcs heeft geboekt. Dat is van maandag tot maandag, en ik moet de dinsdag en woensdag werken, dus dat houdt in dat ik bijna de halve week er niet bij bent. Onze eerste vakantie met M, en dan ga ik dus ook zijn eerste keer zwemmen missen. Heb net al een potje zitten janken, en kan nu wel weer beginnen als ik eraan denk. :cry:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Feb 2014 15:11

Re: najaar 2013 mama's!

@ Dolphinne: ik heb nog niet vaak hoeven voeden in het openbaar. Thuis of bij vriendinnen heb ik er geen moeite meer mee, maar de eerste weken wilde ik er echt niemand bij hebben hoor, toen ging het nog niet zo makkelijk. Ik heb tot nu toe twee keer in een cafe gevoed, een keer was ik met familie en een keer met de meiden van de zwangerschapscursus.
Hoe waren de feestjes?

@ Stitch: Inderdaad heerlijk dat mijn man er weer is. Voor hem was het ook moeilijk te geloven dat er veel sneeuw gelegen had :wink: E. is echt een lachebekje! Ze lijkt weinig last te hebben van haar tandjes, af en toe een verder onverklaarbaar huilbuitje en ze kwijlt erg veel.
Fijn dat de afplatting al afneemt! En wat een schattige foto :ja:

@ Exo: Leuk om jullie te zien! N. is ook echt een schatje, wel sneu dat ze zo'n last van krampjes had. En 10 weken verschil is nu inderdaad erg veel. E. woog dit weekend 6,9 kilo!

Oh, Stitch, wat balen van die vakantie! Daar zou ik ook echt om kunnen huilen. Kan je niet vragen of ze het zwemmen kunnen uitstellen tot jij er ook bent? Het blijft vervelend, maar dan hoef je dat in elk geval niet te missen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Feb 2014 16:40

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, minder werken is idd wel lekker, maar we redden het financieel nu al nauwelijks, dus dan helemaal niet.
Fijn dat een helmpje nu niet meer nodig is!
Kunnen ze dan idd niet een andere dag voor het eerst gaan zwemmen zodat je er gewoon bij bent?

Exo, dan is jullie meisje flink gegroeid! Wij moeten do naar het cb. Ben benieuwd hoeveel onze N dan gegroeid is!

Suus, het scheelt denk ik met bv dat dit mijn tweede is. Dan ben je mss toch wat makkelijker.

De feestjes gingen goed. Ze had genoeg rond te kijken en kreeg genoeg aandacht van iedereen. Ze heeft ook lekker in de doek geslapen. Al kreeg ze het daar erg warm in. Volgende keer het truitje mss wel uitdoen. Had nu wel haar sokken uitgedaan en handjes buiten de doek.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Feb 2014 18:01

Re: najaar 2013 mama's!

Nou, wij zijn net voor de heupecho geweest. Ze twijfelden, dus we zijn gelijk doorgestuurd voor een röntgenfoto. Hierop was een kleine afwijking te zien, helaas, dus ze moet een spreidbroekje :thumbdown:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 04 Feb 2014 18:25

Re: najaar 2013 mama's!

Wat vervelend Stitch! Kan me voorstellen dat je flink baalt :( Maar kun je inderdaad niet op een andere dag gaan zwemmen?

Suus, dat is minder... :( Hoe lang moet ze hem eerst dragen? En wanneer krijgt ze hem? Moet zoiets dag en nacht?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Feb 2014 18:26

Re: najaar 2013 mama's!

Och wat sneu Suus. Er zijn hier op het forum best wat mensen die een kindje hebben die een spreidbroekje hebben gehad (Kwak oa), misschien dat ze je wat gerust kunnen stellen?
R. 2013
D. 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Feb 2014 19:18

Re: najaar 2013 mama's!

Ze krijgt 'm nu eerst 6 weken, dan weer een foto om te kijken hoe het ervoor staat. Wel dag en nacht ja... Morgen moeten we naar de orthopeed om 'm aan te laten meten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 04 Feb 2014 19:25

Re: najaar 2013 mama's!

Dus ze komen direct in actie! Dat is op zich heel gunstig, maar je zult wel even aan het idee moeten wennen. Ik zou ook wel even schrikken, denk ik.
Hebben ze dat trouwens tijdens een CB controle geconstateerd? Of had E. een verhoogd risico?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Feb 2014 19:30

Re: najaar 2013 mama's!

Het is inderdaad wel goed dat alles snel geregeld wordt. Hoe sneller we beginnen, hoe sneller ze weer klaar is natuurlijk. E. had geen verhoogd risico, ze werkte alleen tot drie keer toe niet mee met het onderzoek van de arts op het cb. Daarom had ze ons voor de zekerheid doorgestuurd voor de echo, maar eigenlijk hadden we dus niet verwacht dat ze ook echt iets zouden vinden... Dat valt een beetje tegen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 05 Feb 2014 11:11

Re: najaar 2013 mama's!

Dat valt dan inderdaad tegen Suus :( Nou, hopen dat ze na 6 weken klaar is. Dit krijg je wel vergoed van je verzekering toch? En je moet maar zo denken: ze zijn er vroeg bij. Als ze zo oud is dat ze al staat en loopt, is het nog veel zieliger..


Ik ben zonet wezen bloedprikken voor m'n hb-gehalte. N. mee in de maxo cosi. Ze lag lekker te slapen (net als maandag bij de apk). En vanavond ga ik weer paardrijden. M'n paard is afgelopen zondag 'thuis' gekomen :heart: Maandag direct met hem aan de slag gegaan en N. mocht even anderhalf uur bij m'n schoonmoeder zijn (schoonmoeder in de gloria, die vindt het fantastisch!). Het rijden valt me niet tegen! Dit was de tweede keer, want ik had vorige week al een keer geoefend op het andere adres. Ik heb geen last van m'n heup/bekkengebied, al voelt het nog wel wat onwennig allemaal. Het paard moet ook weer aan mij wennen, merk ik. Maar dat komt wel goed.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Feb 2014 13:56

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, fijn dat het rijden weer goed gaat!

Suus, dat zal flink schrikken geweest. Succes vandaag bij het aanmeten. Hopelijk heeft jullie kleine meid er niet teveel last van.

Hier gaat het niet erg lekker. Ik heb denk ik een borstontsteking. Ik kon niet slapen vannacht van de kou. Ik lag te klappertanden in bed. Uiteindelijk koorts gemeten en dat was 39.3. Ook hoofd en spierpijn.
Gelukkig werkt de paracetamol wel en voel me nu iets beter.
D is met een vriendje meegegaan die tegenover school woont en wordt daar zo door mijn ouders opgehaald. Zelf autorijden leek me niet handig.

N. is nu al een kleine dramaqueen. We gaan normaal na de ochtendvoeding naar beneden en dan kan ze lekker in de box spelen. Nu had ik haar naast me laten liggen zodat ik nog wat kon slapen. Maar dat was echt krijsen, ze werd ook niet rustig als ik haar bij me pakte. Pas toen we naar beneden gingen werd ze rustig. En nu ligt ze al drie kwartier rustig in de box met de mobile aan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:23

Re: najaar 2013 mama's!

Ja, dit wordt gelukkig wel vergoed. Fijn dat je weer gereden hebt, Exo! En hopelijk is de uitslag straks goed :)

Dolphinne, wat vervelend van die borstontsteking, hopelijk knap je snel op!

E. was vanavond ontroostbaar. Dit zijn we helemaal niet van haar gewend, zelfs de borst hielp niet. Uiteindelijk werd ze stil en nu slaapt ze. Ik hoop dat ze goed slaapt en zich morgen beter voelt.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 06 Feb 2014 11:12

Re: najaar 2013 mama's!

Wat sneu, al die huilende baby's. Als ze nu eens konden praten he..

Man, ik heb spierpijn van het paardrijden! Gisteravond, een halfuurtje. Het was héérlijk, maar ik heb iets te fanatiek gedaan. M'n buikspieren stonden in de fik! Ook voel ik mijn bovenbenen wel, maar die buikspieren zijn toch wel heel gevoelig. N. is momenteel ook veel aan het huilen. Kennelijk compenseert ze zo de stille nachten ofzo :P
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Feb 2014 11:19

Re: najaar 2013 mama's!

Oei dat is niet fijn die spierpijn exo!

Suus, hoe is het nu met jullie meisje? Kan ze al een beetje wennen aan het broekje?

Hier gaat het wat beter. Mijn koorts is weg. Nu alleen de harde plek nog weg zien te krijgen.
Net ook bij het cb geweest. N is nu 4760 gram en 55.5 cm. Netjes gegroeid. Ook de eerste prikjes gehad, dus hopen dat er niet teveel last van krijgt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 06 Feb 2014 12:30

Re: najaar 2013 mama's!

Gelukkig gaat het wat beter Dolphinne! Wegmasseren tijdens het drinken, hopelijk helpt dat.
Ze is goed gegroeid dus!! Ik hoop voor je dat ze weinig last heeft van de prikjes. Wij moeten morgen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Feb 2014 15:01

Re: najaar 2013 mama's!

Nou, het was geen beste nacht :thumbdown: Ze werd nog een aantal keer huilend wakker, heel zielig. Ik denk dat ze echt moet wennen aan haar nieuwe houding. Ik heb vanochtend gewerkt en E. heeft nog twee keer een tijdje geslapen en was verder wel vrolijk. Nu ligt ze heerlijk te drinken. Ik hoop dat ze er vannacht minder moeite mee heeft.

Haha, Exo, je lijf moet helemaal opnieuw wennen, he? Went vast snel genoeg weer. Succes morgen met de eerste prikjes! Ik vond het niet leuk, maar E. heeft er niet veel last van gehad.

Dolphinne, fijn dat het beter gaat! En N. groeit ook goed. Hopelijk heeft ze geen last van de prikjes.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Feb 2014 11:37

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, succes vandaag met de prikjes! Hier heeft ze weinig last gehad. Wel wat verhoging gisteravond en ze was wat onrustiger vannacht.

Suus, het ging vannacht al wat beter las ik? Zit het spreidbroekje bij jullie over de kleertjes heen? En past ze nog wel in de wagen en Mc of moet je alles aanpassen?

Ik ben net toch maar naar de Ha geweest. Ik kreeg gistermiddag toch weer wat koorts en vannacht ook weer ineens heel koud en later bloedheet. Nu een antibioticakuur gekregen. Hopen dat het nu snel beter gaat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 07 Feb 2014 14:45

Re: najaar 2013 mama's!

@ Suus, wat jammer, maar wat goed dat ze zo snel hebben gehandeld. Succes

@ Exo, kan me helemaal je spierpijn voorstellen. ben nu ook langzaam weer aan het sporten en dat gaat ook met veel spierpijn.

@ Dolpinne, wat balen van je borstontsteking. Beterschap

@ Stitch, dat is wel balen dat je geen vrij kunt krijgen. Kun je ook niet met collega's ruilen of zo.

@ all, even snel want M is aan het huilen. Hier gaat het redelijk. M is blijft een bewerkelijk kereltje wat veel aandacht vraagt. Vandaag is hij alweer 4 mnd oud. Wat gaat het snel. Werken en kids bij kdv gaat goed. Verder weinig nieuws. Ga nu snel even iemand een fles maken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 07 Feb 2014 14:54

Re: najaar 2013 mama's!

Filoria± Lieve foto van je kinderen!! Ook alweer aan het werk!! Lijkt mij ook weer lekker om te werken even wat anders dan je kinderen om je heen.

Suus: Fijn dat het spreidbroekje meevalt

Dolphinne: N is lekker gegroeid. En niet ziek geworden van haar prikjes? Jij nu toch een AB kuurtje. Hopelijk helpt dat!
Ik voedt gewoon in het openbaar. Ga wel als het lukt een beetje beschut zitten zodat ik niemand tot last ben.

Exo:Dat is minder dat je zo'n spierpijn had van het paardrijden. Hoe was het bij het CB?

Stich: Wat een lieve foto!! Gelukkig is de afplatting al minder geworden.

Hier nog een paar dagen verlof en dan woensdag weer werken. Zie er toch wel een beetje tegenop niet om ze alleen te laten maar meer of mijn man het redt s'ochtends met 3 kinderen. De oudste moet om half 9 toch op school zijn en dan moet M. ook nog drinken en of hij moet komen voordat ik naar mijn werk gaat. En iedereen aankleden enz.
Maandag ook naar het CB voor de prikjes. Ben benieuwd hoe zwaar hij is.
Dit weekend druk. Vanavond kraamviste van mijn werk, morgen verjaardag van schoonzus en broer en zondaag kraamvisite van de overgrootoma en tante. En dan vanaf maandag is het een zooi in huis want ze gaan de zolder isoleren en 4 dakramen plaatsen. Hebben namelijk lekkage gehad en nu moet de binnenkant hersteld worden. Maar is allemaal verzekeringswerk :banaan:
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Anoniem315

Bericht 07 Feb 2014 19:44

Re: najaar 2013 mama's!

Op zich was de controle goed (gewicht 4,8 kilo en lengte 55 cm en een goede volgreactie), maar ik heb het scheve hoofdje weer aangekaart, want de vorige keer werd het wat afgedaan als: 'Valt mee'. Echter vind ik het niet meevallen, dus ik heb m'n zorg weer uitgesproken. Toen mocht ik direct na de vaccinatie door naar een andere kinderarts en zij heeft me doorverwezen naar de fysio. Die kon vanmiddag direct komen. Ze heeft een hoofdomtrek-afdruk gemaakt en ik heb allerlei oefeningen als huiswerk gekregen. Over 2 weken komt ze weer. Erg fijn dat dit zo snel kan, want ik loop mezelf zo onzeker te maken. Nu weet ik in elk geval dat ik alles er aan gedaan heb. De fysio vond het ook hartstikke terecht dat ik aan de bel had getrokken.

En de vaccinaties vond ik echt zielig. Ze huilde hartverscheurend. Het voelde als verraad. Eerst lag ze nog helemaal vrolijk en blij te lachen en ineens: tjak! Spuit er in. Arm ding.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 08 Feb 2014 11:29

Re: najaar 2013 mama's!

Suus, wat vervelend dat E een spreidbroekje moet! Hopelijk blijft het bij die 6 weken, en mag hij daarna gewoon weer af. Wel fijn dat ze er niet meer echt last van heeft.

Dolphinne, dat heeft M ook, dat hij het snel veel te warm heeft in de doek, echt balen, want daardoor gebruik ik hem bijna niet. Wat naar van je borstontsteking! Ik heb er nu een paar keer tegenaan gezeten, en dat was al erg rot, dus het moet voor jou helemaal rot aanvoelen dan! Hopelijk werkt de antibiotica snel! En fijn dat N niet zoveel last heeft gehad van de prikjes!

Exo, kan me voorstellen dat je dat wel even voelt aan je lijf! En ik moest wel lachen om je post over de prikken, zo voelt het inderdaad! Ik durf zelf ook niet te kijken (ben zelf echt als de dood voor spuiten) en dan hoor en voel ik M echt schrikken en zijn adem inhouden, en dan keihard gaan huilen. Zo zielig! En goed dat je nu ook fysio hebt. Ik heb het ook zelf moeten aankaarten op het cb, uit zichzelf zeiden ze er niet veel van. Bij ons is het niet alleen een voorkeurshouding, maar heeft hij echt rechts helemaal als voorkeurskant. Hij is ook veel sterker in zijn rechterarmpje/handje als met links, en pakt met voorkeur ook alles met rechts. Daar gaan we nu dus ook gelijk mee aan de slag, dat hadden we zonder de fysio zelf nooit opgemerkt denk ik.

Nillis, fijn dat het werken en kdv zo goed gaat! Hier beginnen we daar nu ook wel een beetje onze draai in te vinden, al blijven het lange dagen!

Bruintje beer, dat is zeker een druk weekend! Wij houden het lekker rustig deze week :) Alvast heel veel succes weer met werken aankomende week! Hopelijk valt het allemaal mee.

All, het kostte wat moeite, maar mijn moeder heeft het weekje kunnen verplaatsten! :cheering: Superblij, want nu kan ik wel gewoon de hele week mee. :ja: Enig nadeel, dan kan ik niet meeten in het eerste weekend van april. :thumbdown: Zouden jullie eventueel ook bijvoorbeeld de week erna kunnen, want ik wil wel heel erg graag meeten met jullie en de kindjes!
En natuurlijk nog even met jullie delen dat M gisteren naar zijn buik is gedraaid vanaf zijn zij, het begin is er dus! Vanaf zijn rug maakt hij nog geen aanstalten, maar wie weet komt dat ook snel als hij dit nu een beetje door heeft!
*weg*
Hij kijkt er zelf ook heel verbaasd bij :smile: Verder zijn de nachten hier echt slecht nu, hij blijft nu helemaal niet meer met zijn armpjes strak onder het dekentje liggen, en wurmpt ze er gelijk weer uit. Daardoor wordt hij ook steeds wakker, en kan ik er dus ook steeds uit. Hopelijk raakt ie snel een beetje gewend aan zijn rondzwaaiende armpjes, want ik kan wel weer eens een goed nachtje slaap gebruiken! :sleep:
Laatst gewijzigd door Stitch op 17 Feb 2014 15:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Feb 2014 13:59

Re: najaar 2013 mama's!

Stitch, ik stop hier haar armen in de slaapzak (het hoofdgat is smal genoeg dat ze daar niet door past).
Als ze half slaapt of moe genoeg is, wordt ze dan niet wakker van haar armen, maar met wat moeite heeft ze ze wel los als ze weer echt wakker wordt.
Maar als hij gaat draaien is dat mss niet handig meer.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers