Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Feb 2014 20:37

boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

Ik zit er soms om te denken om mijn boodschappen online te bestellen, sinds kort kan je hier bij de appie het dan ophalen bij het ophaalpunt.

Maar ik probeer voor meer dagen achter elkaar boodschappen te doen en let dus heel erg goed op de houdbaarheidsdatum. Maar ja doet die persoon die het in het kratje stopt dat ook? Ik heb er niks aan als ik op donderdag bestel en alles maar tot zondag goed is..

Iemand die hier het antwoord op weet?
:heart: :heart: 2011
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Feb 2014 21:27

Re: boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

Mijn ervaring (zowel prive als op werk) is dat de houdbaarheidsdatum niet heel ver in de toekomst ligt.
Heb regelmatig gehad dat bijv. verse fruitsappen maar 2 of 3 dagen houdbaar waren. Producten die op of over de datum waren heb ik nog nooit gehad.

Thuis pas ik dan de eetplanning aan op de producten die snel gebruikt moeten worden. Op werk gooide ik er dan vaak een mailtje uit dat bepaalde dingen die dag op moesten tijdens de lunch.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem75

Bericht 04 Feb 2014 21:45

Re: boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

Ik heb nu 2x boodschappen besteld bij de AH en morgen komen ze weer bezorgen. Die 2 keer had ik alles ruim voor de datum zoals gebakken aardappeltjes en vlees. Ik heb nu een week vooruit gepland en ik denk wel dat ik het haal. Anders gooi ik het gewoon in de vriezer als dat mogelijk is.
<<

Anoniem128

Bericht 04 Feb 2014 23:16

Re: boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

Wij bestellen ook 1 keer per week bij de ah, en ik was ook bang voor de houdbaarheid van producten. Maar dat valt me echt mee, melk is een week houdbaar, yoghurt en vla vaak langer als een week. Met groente doe ik het zo dat ik eerst verse groente eet en voor het einde van de week diepvries groente of iets eet wat langer houdbaar is.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Feb 2014 13:41

Re: boodschappen laten bezorgen/ophaalpunt

Bedankt voor de antwoorden, misschien moet ik het maar gewoon een keer proberen dan weet ik het zelf ook..
:heart: :heart: 2011

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron