Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pil tegen Acné

<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:21

Bericht 23 Jan 2014 00:39

Re: Pil tegen Acné

Ik slik Roaccutane nu 4 maanden en heb momenteel geen noemenswaardige bijwerkingen. Mijn huid is droger, maar dat is peanuts vergeleken met de eerste 2 maanden van de kuur. Toen had ik heel erg last van droge slijmvliezen (vooral mijn lippen en mondhoeken). Maar nu ik verder ben met de kuur, kan ik alleen maar erg blij zijn met het effect tot nu toe :hulde:
De bijwerkingen zijn per persoon verschillend en ondanks de ''horrorverhalen'' moet je vooral uitgaan van je eigen gezonde verstand, want elke persoon reageert ook weer anders op de kuur.
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Sheels

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 06 Sep 2013 11:52

Bericht 23 Jan 2014 19:48

Re: Pil tegen Acné

Ik lees ook mee,
ik slik de diane nu acht jaar maar durf ook niet over te stappen naar een andere pil.
Ik heb ook overwogen om over te stappen naar de yaz24-4 of yasmin, maar stel dit nog even uit.
Roaccutane vind ik behoorlijk heftig, mij is vertelt dat deze pas als laatste middel voorgeschreven word.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jan 2014 19:59

Re: Pil tegen Acné

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor mn acne en heb nu doxicycline gekregen. Eerst voor een maand en daarna kan ik het nog twee maanden krijgen als het helpt. Ben erg benieuwd, hoop dat ik snel verschil zie, want ik ben echt een beetje wanhopig :( Zie eruit als een puber!
❤ 7 juni 2018
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 29 Jan 2014 20:41

Re: Pil tegen Acné

Ik heb vroeger een paar jaar de Diane pil geslikt. Nu slik ik al jaren de Yasmin en dat bevalt erg goed. Heel zelden nog een puistje.
Afbeelding
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 29 Jan 2014 20:47

Re: Pil tegen Acné

Bliss schreef:Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor mn acne en heb nu doxicycline gekregen. Eerst voor een maand en daarna kan ik het nog twee maanden krijgen als het helpt. Ben erg benieuwd, hoop dat ik snel verschil zie, want ik ben echt een beetje wanhopig :( Zie eruit als een puber!


:cry: Rot hè!? Ik hoop dat het gaat helpen. Mocht dat niet zo zijn dan zou ik de huisarts vragen of hij je doorverwijst naar een huidarts, de huisarts weet helaas vaak echt te weinig van huidproblemen om het te verhelpen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Feb 2014 20:50

Re: Pil tegen Acné

Gebruik die pillen nu een week en ik moet zeggen dat het er al beter uitziet! Misschien is het toeval, dus ik juich niet te vroeg, maar ik hoop dat deze ontwikkeling zich voortzet!
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers