Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor nagellak heb je nu op?

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Feb 2014 20:43

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Thinkpink, die is mooi! Is dat met sparkle sand effect?

Ik heb nu deze weer op maar hij begint wat af te gaan dus verwijder hem straks:

Afbeelding
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 02 Feb 2014 20:54

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Peyton schreef:Thinkpink, die is mooi! Is dat met sparkle sand effect?


Nee het is gewone nagellak. Er zit wel een soort van glittertje in (al voel je die niet).

Ik heb wel een beige/zandkleurige sparkle sand effect nagellak van Essence (die staat een paar pagina's terug) en die is ook erg mooi. Weet inderdaad dat je die rode hebt die jij nu op hebt. Er was ook een grijze maar volgens mij gaat die uit het assortiment, die is nergens meer te vinden :( Had 'm graag willen hebben.
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Feb 2014 20:59

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

ThinkPink schreef:
Peyton schreef:Thinkpink, die is mooi! Is dat met sparkle sand effect?


Nee het is gewone nagellak. Er zit wel een soort van glittertje in (al voel je die niet).

Ik heb wel een beige/zandkleurige sparkle sand effect nagellak van Essence (die staat een paar pagina's terug) en die is ook erg mooi. Weet inderdaad dat je die rode hebt die jij nu op hebt. Er was ook een grijze maar volgens mij gaat die uit het assortiment, die is nergens meer te vinden :( Had 'm graag willen hebben.


Oke, dank je wel :)

Die beige/zandkleurige is ook erg mooi inderdaad maar die kon ik bij ons in de Kruidvat (België) niet vinden en die grijze heb ik ook niet gezien.
Maar het kleurtje wat je nu op hebt vind ik ook erg leuk, Essence heeft zoveel leuke kleurtjes :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 02 Feb 2014 21:42

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Peyton schreef:Oke, dank je wel :)

Die beige/zandkleurige is ook erg mooi inderdaad maar die kon ik bij ons in de Kruidvat (België) niet vinden en die grijze heb ik ook niet gezien.
Maar het kleurtje wat je nu op hebt vind ik ook erg leuk, Essence heeft zoveel leuke kleurtjes :)


Die beige/zandkleurige blijft volgens mij wel in het assortiment (gelukkig!). Maar er komen wel weer mooie lakjes voor terug.
Er komt wel een nieuwe lichtgrijze sparkle sand effect en volgens mij ook een roze. Maar er zit nog een grijze tussen die ook sparkle sand effect lijkt te hebben.
Afbeelding

Dit zijn de nieuwe producten:
http://www.essence.eu/nl-nl/producten/nieuwe-producten/

Ze hebben zoveel leuke kleuren en het kost bijna niks :banaan:
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 02 Feb 2014 21:53

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Mamsie schreef:
Tabbie schreef:Ik heb een matte zwarte van Chanel. Was toen de enige die ik kon vinden in mijn gewenste mat kleur.


Ik heb niet zo veel geld over voor een lakje :)

Al gevonden? OPI heeft een zwart matte lak in de limited edion met Gwen Stefani. Deze foto's heb ik ervan gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Geen topcoat erover dragen want dan gaan ze weer glanzen :)
<<

Anoniem193

Bericht 02 Feb 2014 21:59

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Afbeelding

Ik heb zelf altijd goedkope nagel-lakjes, ik lak vaak op donderdag avond en dan kan ik er makkelijk tot de volgende donderdag mee doen. Nu heb ik afgelopen zaterdag met bovenstaande OPI lak gelakt. Geleend van een vriendin, maar jeetje het wordt nu al lelijk, ik ga ik zeker niet tot zaterdag mee redden. Ik had echt wel meer verwacht van een dure lak.
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 04 Feb 2014 17:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Feb 2014 22:19

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

ThinkPink schreef:
Peyton schreef:Oke, dank je wel :)

Die beige/zandkleurige is ook erg mooi inderdaad maar die kon ik bij ons in de Kruidvat (België) niet vinden en die grijze heb ik ook niet gezien.
Maar het kleurtje wat je nu op hebt vind ik ook erg leuk, Essence heeft zoveel leuke kleurtjes :)


Die beige/zandkleurige blijft volgens mij wel in het assortiment (gelukkig!). Maar er komen wel weer mooie lakjes voor terug.
Er komt wel een nieuwe lichtgrijze sparkle sand effect en volgens mij ook een roze. Maar er zit nog een grijze tussen die ook sparkle sand effect lijkt te hebben.
Afbeelding

Dit zijn de nieuwe producten:
http://www.essence.eu/nl-nl/producten/nieuwe-producten/

Ze hebben zoveel leuke kleuren en het kost bijna niks :banaan:


Oh wat een leuke kleurtjes! Ben benieuwd wanneer ze precies in de schappen liggen. Leuke, nieuwe producten weer! Als er lakjes of andere producten uit het assortiment gaan komen er wel altijd leuke voor terug inderdaad.
En het kost inderdaad bijna niks! Bijna al mijn make-up en nagellak is van Essence (en Catrice).
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 02 Feb 2014 22:26

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Peyton schreef:Oh wat een leuke kleurtjes! Ben benieuwd wanneer ze precies in de schappen liggen. Leuke, nieuwe producten weer! Als er lakjes of andere producten uit het assortiment gaan komen er wel altijd leuke voor terug inderdaad.
En het kost inderdaad bijna niks! Bijna al mijn make-up en nagellak is van Essence (en Catrice).


Ik geloof dat ik las vanaf 10 februari. Ligt er ook een beetje aan hoe snel het Kruidvat is.
Catrice krijgt ook een heleboel leuke nieuwe nagellak in het assortiment :cheering:
Dat wordt dus weer scoren!

Ik heb trouwens ook veel make-up en nagellak van Catrice en Essence.
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Feb 2014 22:34

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

ThinkPink schreef:
Peyton schreef:Oh wat een leuke kleurtjes! Ben benieuwd wanneer ze precies in de schappen liggen. Leuke, nieuwe producten weer! Als er lakjes of andere producten uit het assortiment gaan komen er wel altijd leuke voor terug inderdaad.
En het kost inderdaad bijna niks! Bijna al mijn make-up en nagellak is van Essence (en Catrice).


Ik geloof dat ik las vanaf 10 februari. Ligt er ook een beetje aan hoe snel het Kruidvat is.
Catrice krijgt ook een heleboel leuke nieuwe nagellak in het assortiment :cheering:
Dat wordt dus weer scoren!

Ik heb trouwens ook veel make-up en nagellak van Catrice en Essence.


Oh dat is snel! :) Ik dacht dat het nog even ging duren haha. Ligt er ook wel aan hoe snel het Kruidvat is idd.
En ook leuk van Catrice, zijn ook altijd leuke kleurtjes! Ik vind de namen trouwens ook altijd wel leuk maar eigenlijk heeft dat in feite niks met het kleurtje te maken maar toch let ik er wel op haha.
Telkens als ik naar het Kruidvat ga loop ik toch even snel langs Essence en bekijk de nagellakjes haha, of er nog iets leuks/nieuws is :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 03 Feb 2014 21:04

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Peyton schreef:Oh dat is snel! :) Ik dacht dat het nog even ging duren haha. Ligt er ook wel aan hoe snel het Kruidvat is idd.
En ook leuk van Catrice, zijn ook altijd leuke kleurtjes! Ik vind de namen trouwens ook altijd wel leuk maar eigenlijk heeft dat in feite niks met het kleurtje te maken maar toch let ik er wel op haha.
Telkens als ik naar het Kruidvat ga loop ik toch even snel langs Essence en bekijk de nagellakjes haha, of er nog iets leuks/nieuws is :D


Ja ik kijk ook elke keer als ik er ben en kom toch wel vaak met iets thuis. Ook met make-up, daar ben ik ook dol op :banaan:
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 03 Feb 2014 23:08

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik heb net How I met your mother van Catrice eraf gehaald:
Afbeelding
<<

Anoniem27

Bericht 03 Feb 2014 23:39

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Mini nagellak van Herome.

Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 04 Feb 2014 13:08

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik ga ze nu lakken met Scarlett Red van Sensationnail.
<<

Anoniem27

Bericht 04 Feb 2014 14:03

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Bij daglicht.

Afbeelding
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 04 Feb 2014 17:17

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik heb geen foto, maar heb sinds kort zo'n uv-lamp setje, dat je zelf soort van gel nagels kunt 'maken' van je eigen nagels. Lekker stevig, en niet zo nep, dat past totaal niet bij me. Wil alleen wat extra kleurtjes bestellen, had er 10 uitgezocht maar ze zijn bijna 10 euro per stuk, dus moet even nog een keer strenger selecteren haha. Heb er nu autumn red op zitten, maar het is bruin-achtig met een glittertje.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Feb 2014 21:24

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Liefde..

Afbeelding

Niet mijn foto.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 14 Feb 2014 22:32

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Mooi carrie! Zal een gaan kjken.

Cinnamon, tof!! Waarvan?

Ik heb nu heel donkerpaars op.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem50

Bericht 14 Feb 2014 22:42

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Dat is inderdaad liefde, Cinnamon! Mooi!

Ik heb nepnagels op ongeveer net zo lang als op de foto, welke natuurlijk niet mijn foto is. Deze had ik voor kerst gekocht, maar degene die ik toen zocht is nu pas in de winkel :(

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Feb 2014 22:45

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Mamsie: Het is een van de nieuwe van Catrice, Call me princess :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem29

Bericht 15 Feb 2014 10:32

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ik heb Welcome to Sand Tropez op van Essie. En op 1 ringvinger nog 'A cut above' er overheen.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 15 Feb 2014 10:38

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Ohh die is tof cinnamon!

Leuk toxi! Doe ik ook vaak, een ander ringvingertje.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Feb 2014 12:51

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Cinnamon en Applegreen, die van jullie vind ik heel tof!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Feb 2014 13:20

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Oeh Cinnamon, die is erg leuk! Eerst moeten mijn nagels maar weer een beetje groeien. Ze scheuren steeds af :(.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 15 Feb 2014 14:00

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Hele mooie lak idd, cinnamon :love:
J. 07-11-2012
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Feb 2014 14:08

Re: Wat voor nagellak heb je nu op?

Meneer de Uil schreef:Oeh Cinnamon, die is erg leuk! Eerst moeten mijn nagels maar weer een beetje groeien. Ze scheuren steeds af :(.



+ 1, ben ik eindelijk een beetje gestopt met pulken, scheuren die dingen vanzelf kapot :thumbdown:
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers