Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem119

Bericht 01 Feb 2014 17:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Wat zouden jullie denken bij het volgende:
Vriend drinkt vrijwel nooit koffie en als hij wel een keer koffie drinkt is dit met heel veel suiker.
Nu is er gister koffie gedronken, er stonden 2 kopjes. Volgens hem heeft hij zelf 2 koppen koffie gedronken.
' ik heb er maar 2 gedronken want er was geen suiker' ( raar argument voor iemand die geen koffie lust behalve met heel veel suiker)
Is het heel raar dat ik dit niet geloof?


Om je gerust te stellen: Ik pak ook heel vaak gewoon een nieuw kopje. Nergens voor nodig, maar ik doe 't wel, en ik ga ook niet vreemd. Dus misschien is het wel gewoon waar. Al blijft het natuurlijk een beetje vreemd om ineens extra koffie te gaan drinken als de suiker op is, maar joh, hee, wie weet klopt 't gewoon. Het zou voor mij niet direct reden zijn om achterdochtig te worden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Feb 2014 17:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Of het waar is of niet, het feit dat jij het niet geloofd zou je toch even aan het denken moeten zetten. Dat gevoel komt ergens vandaan.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Feb 2014 19:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het biechtje met de collega in de lift weer..
Inmiddels zijn we een week verder en is er veel gebeurd.
Gezoend met collega en seks gehad, en ik vind hem leuk!!
Alleen zegt hij net dat ik niet verliefd moet worden, want hij heeft ook een vriendin.
Maar ik vind hem echt leuk en krijg hem niet uit mijn kop :(

Nu weet ik wel dat het gras bij de buren altijd groener lijkt, en dat hij uiteindelijk misschien ook niet zo leuk is als dat ik hem nu vind.
Maar ik wil niet meer liegen tegen mijn vriend en ga alles opbiechten. Ik ben niet gelukkig met hem, al een tijdje niet meer en hier hebben we het meerdere malen over gehad.
Dit komt voor mijn vriend dus ook niet als een bliksemslag bij heldere hemel, maar leuk zal hij het niet vinden..

Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil bereiken, maar het zinnetje van mijn collega dat hij zei dat ik niet verliefd moest worden maalt de hele tijd door mijn hoofd. Ik wil ook niet verliefd worden, maar hij is zo leuk :(
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Feb 2014 19:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nouja je gaat jezelf er enorm mee hebben, als je verliefd bent op iemand die niet echt beschikbaar is. Daar zou ik weinig zin in hebben denk ik, levert vast ook een hoop verdriet op.
#teammaple🍁
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Feb 2014 20:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Urban Naked schreef:Nouja je gaat jezelf er enorm mee hebben, als je verliefd bent op iemand die niet echt beschikbaar is. Daar zou ik weinig zin in hebben denk ik, levert vast ook een hoop verdriet op.


true true.

Hij geeft duidelijk aan dat hij niet weg gaat bij zijn vriendin voor jou. Wil je überhaupt zo’n gast.
Verder, goed dat je het gaat vertellen aan je eigen vriend.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Feb 2014 20:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik weet dat dit sowieso pijn gaat doen.. en ik vind het ook enorm stom van mijzelf dat ik mezelf weer zo in de nesten werk!

In het begin toen ik hem net leerde kennen vertelde hij heel veel over hoe slecht het tussen hem en zijn vriendin ging..
Dus misschien heeft hij daardoor een beetje valse hoop gegeven..

Maar ik weet wel dat ik dit af moet kappen en eerlijk tegenover mijn vriend moet zijn. Hoe langer ik hier mee door ga hoe pijnlijker het gaat zijn voor mijzelf en voor mijn vriend..
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 04 Feb 2014 09:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vraag mij af, je bent niet meer gelukkig en gaat nu vreemd. Is het sowieso niet verstandig om je huidige relatie te beëindigen? Ook al wordt het niks met die collega.
<<

Anoniem17

Bericht 04 Feb 2014 09:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waarom heb je niet met je vriend gepraat voordat je met je collega het bed in dook? Lijkt mij dan wel de meest eerlijke gang van zaken.
<<

Anoniem35

Bericht 04 Feb 2014 09:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Elliot schreef:Waarom heb je niet met je vriend gepraat voordat je met je collega het bed in dook? Lijkt mij dan wel de meest eerlijke gang van zaken.

Tja, maar mensen doen nou eenmaal niet altijd het meest eerlijke. Soms heb je zoiets nodig om los te komen van je eigen relatie, of om een stap te zetten. Niet netjes, maar ik snap dat wel.
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 10:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

'Mensen doen nou eenmaal' --> Kijk, met dit soort uitspraken kan ik persoonlijk dus helemaal niks. Weer een gevalletje verantwoordelijkheid afschuiven, in plaats van zelf de verantwoordelijkheid nemen.

In mijn ogen heb je dan gewoon een slap ontwikkeld karakter en een gebrek aan empathisch vermogen. Je doet iemand ontzettend pijn door vreemd te gaan en denkt alleen maar aan je eigen geneugten. Als je niet meer blij bent in je relatie, dan ga je dat eerst uitzoeken, of je investeert in je relatie en kijkt of dit de situatie verbeterd, zo niet dan maak je het eerst netjes uit, voordat je op de volgende springt. Je kunt het ook gewoon gelijk uitmaken als je denkt dat er geen toekomst meer inzit, maar met een ander vreemdgaan vind ik één van de laagste dingen die je in je leven kunt doen.

En dan is er in dit geval ook nog een andere partij, de vriendin van jouw collega, die jullie samen ook lekker lopen te bedonderen. Leuk! Wat een gave situatie hebben jullie gecreëerd. Maar nee hoor, allemaal helemaal niet jullie fout, want 'mensen doen nou eenmaal niet het meest eerlijke' *UCH, UCH* Gatver zeg, de gehele mensheid erbij halen, omdat je zelf de boel loopt te bedonderen. Als je dan toch fouten maakt, ga dan ook achter je fouten staan, geef toe dat het fouten zijn en probeer ervan te leren voor de toekomst. (Of geef gewoon toe dat je een slinks persoon bent zonder ruggengraat, dat mag ook)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Feb 2014 10:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ED, kijk eens even zeg. Degene die die opmerking maakt, waar jij zo over valt, is niet het biechtje. Dus leuk dat jij dan zegt dat ze de gehele mensheid erbij haalt, omdat ze zelf de boel loopt te bedonderen, maar dat slaat helemaal nergens op.
<<

Anoniem35

Bericht 04 Feb 2014 10:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:'Mensen doen nou eenmaal' --> Kijk, met dit soort uitspraken kan ik persoonlijk dus helemaal niks. Weer een gevalletje verantwoordelijkheid afschuiven, in plaats van zelf de verantwoordelijkheid nemen.

In mijn ogen heb je dan gewoon een slap ontwikkeld karakter en een gebrek aan empathisch vermogen. Je doet iemand ontzettend pijn door vreemd te gaan en denkt alleen maar aan je eigen geneugten. Als je niet meer blij bent in je relatie, dan ga je dat eerst uitzoeken, of je investeert in je relatie en kijkt of dit de situatie verbeterd, zo niet dan maak je het eerst netjes uit, voordat je op de volgende springt. Je kunt het ook gewoon gelijk uitmaken als je denkt dat er geen toekomst meer inzit, maar met een ander vreemdgaan vind ik één van de laagste dingen die je in je leven kunt doen.

En dan is er in dit geval ook nog een andere partij, de vriendin van jouw collega, die jullie samen ook lekker lopen te bedonderen. Leuk! Wat een gave situatie hebben jullie gecreëerd. Maar nee hoor, allemaal helemaal niet jullie fout, want 'mensen doen nou eenmaal niet het meest eerlijke' *UCH, UCH* Gatver zeg, de gehele mensheid erbij halen, omdat je zelf de boel loopt te bedonderen. Als je dan toch fouten maakt, ga dan ook achter je fouten staan, geef toe dat het fouten zijn en probeer ervan te leren voor de toekomst. (Of geef gewoon toe dat je een slinks persoon bent zonder ruggengraat, dat mag ook)

Neem je eigen adviezen ter harte, vooral dat stukje over empatisch vermogen.

Afbeelding
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 12:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:ED, kijk eens even zeg. Degene die die opmerking maakt, waar jij zo over valt, is niet het biechtje. Dus leuk dat jij dan zegt dat ze de gehele mensheid erbij haalt, omdat ze zelf de boel loopt te bedonderen, maar dat slaat helemaal nergens op.

Ik reageer ook niet alleen op Biechtje, maar ook op Eucalypta.
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 12:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eucalypta schreef:
-ED- schreef:'Mensen doen nou eenmaal' --> Kijk, met dit soort uitspraken kan ik persoonlijk dus helemaal niks. Weer een gevalletje verantwoordelijkheid afschuiven, in plaats van zelf de verantwoordelijkheid nemen.

In mijn ogen heb je dan gewoon een slap ontwikkeld karakter en een gebrek aan empathisch vermogen. Je doet iemand ontzettend pijn door vreemd te gaan en denkt alleen maar aan je eigen geneugten. Als je niet meer blij bent in je relatie, dan ga je dat eerst uitzoeken, of je investeert in je relatie en kijkt of dit de situatie verbeterd, zo niet dan maak je het eerst netjes uit, voordat je op de volgende springt. Je kunt het ook gewoon gelijk uitmaken als je denkt dat er geen toekomst meer inzit, maar met een ander vreemdgaan vind ik één van de laagste dingen die je in je leven kunt doen.

En dan is er in dit geval ook nog een andere partij, de vriendin van jouw collega, die jullie samen ook lekker lopen te bedonderen. Leuk! Wat een gave situatie hebben jullie gecreëerd. Maar nee hoor, allemaal helemaal niet jullie fout, want 'mensen doen nou eenmaal niet het meest eerlijke' *UCH, UCH* Gatver zeg, de gehele mensheid erbij halen, omdat je zelf de boel loopt te bedonderen. Als je dan toch fouten maakt, ga dan ook achter je fouten staan, geef toe dat het fouten zijn en probeer ervan te leren voor de toekomst. (Of geef gewoon toe dat je een slinks persoon bent zonder ruggengraat, dat mag ook)

Neem je eigen adviezen ter harte, vooral dat stukje over empatisch vermogen.

Afbeelding

Wel makkelijk hè, als je weet dat je verkeerd zit de bal terugkaatsen, beetje te makkelijk naar mijn smaak. Je mag ook best eens toegeven dat je fouten maakt, daar is niks mis mee, kun je juist veel van leren. Maar goed, misschien is dat niet voor iedereen een doel, leren van het leven. Gewoon lekker doorgaan met liegen en bedriegen is ook een optie natuurlijk.
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 12:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:palm:
<<

Anoniem58

Bericht 04 Feb 2014 12:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Blijf je nu doorgaan ED?
<<

Anoniem35

Bericht 04 Feb 2014 12:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

????? :palm:

Echt, ik ga niet vreemd, ik ben nooit vreemdgegaan, ik reageer enkel op het biechtje en een reactie daarop. Je bent de moeite van het typen eigenlijk niet waard, maar goed.
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 12:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het gewoon heel schrijnend, dat aan de ene kant van het forum enorm veel verdriet is, door vreemdgaan van de man, maar als het dan om een Biechtje gaat dat net zo hard vreemdgaat, dan is het ineens 'ja, zo zijn mensen nu eenmaal'. Ik begrijp dat niet, waarom wordt dat onderscheid gemaakt? Als je het zelf doet, dan is het overmacht en laat je je meeslepen door 'verliefdheid' , maar als je man vreemdgaat dan is het een eikel? Dat vind ik zo hypocriet.
<<

Anoniem58

Bericht 04 Feb 2014 12:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk dat je je eens een beetje moet inlezen. Mensen doen nu eenmaal niet altijd wat het meest verstandig is, jij natuurlijk wel, daarom verbaas je je hier ook constant.
<<

Anoniem35

Bericht 04 Feb 2014 12:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Ik vind het gewoon heel schrijnend, dat aan de ene kant van het forum enorm veel verdriet is, door vreemdgaan van de man, maar als het dan om een Biechtje gaat dat net zo hard vreemdgaat, dan is het ineens 'ja, zo zijn mensen nu eenmaal'. Ik begrijp dat niet, waarom wordt dat onderscheid gemaakt? Als je het zelf doet, dan is het overmacht en laat je je meeslepen door 'verliefdheid' , maar als je man vreemdgaat dan is het een eikel? Dat vind ik zo hypocriet.

Dat zegt niemand. Dit is compleet je eigen werkelijkheid en een poging om discussie uit te lokken door al het voorgaande uit zijn verband te rukken en te verdraaien en daar een stelling van te maken zodat iemand anders zich genoodzaakt voelt om te reageren om zich te verdedigen. En daar ga ik vandaag niet in mee, en ik hoop anderen ook niet.
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 12:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik doe niet altijd het meest verstandige, maar de mensen die mij het meest dierbaar zijn, daarvoor ga ik door het vuur. Voor mij hoort daar niet het gedeelte bij dat je de ander voorliegt en bedriegt. Ik ben echt geen engeltje ofzo, maar de paar mensen die echt het aller- allerbelangrijkste voor mij zijn, die behandel ik goed, ja, daar ben ik wel zeker van. Ik heb een hoop slechte dingen in mijn leven gedaan, maar als je de mensen gaat oplichten die het meeste van je houden, en die je het meeste vertrouwen, dan is het einde zoek, dan ben je echt een slecht mens. Mag je van mij nog zo leuk hier schrijven op het forum, maar dan daal je echt in mijn aanzien.

Sorry, ik kan er niks meer van maken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Feb 2014 12:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, idd! ook geen zin in! Lekker laten waaien die handel :-).

Biechtje: je weet idd wat je moet doen. Niet verder om deze man gaan geven, dat geeft hij iig al aan (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan) en het opbiechten aan je vriend. En dan de consequenties aanvaarden.. wat er ook gebeurd. Sterkte!
<<

Anoniem44

Bericht 04 Feb 2014 13:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als je niet op me wil reageren, mag je gewoon niet reageren hoor! Je hoeft niet te zeggen dat je niet reageert, want daarmee reageer je dus eigenlijk alweer. Vreemd. Ik hoop dat Biechtje in ieder geval na deze reacties gaat inzien dat ze echt moet gaan praten met haar vriend, want op deze manier is het zo'n oneerlijke situatie voor hem. Ik heb echt met hem te doen. Laat hem dan ook lekker vrij zijn om een meisje te vinden dat wel écht voor hem gaat en met wie hij een toekomst kan opbouwen, op deze manier verdoe je zijn tijd.
<<

Anoniem35

Bericht 04 Feb 2014 13:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Hier het biechtje met de collega in de lift weer..
Inmiddels zijn we een week verder en is er veel gebeurd.
Gezoend met collega en seks gehad, en ik vind hem leuk!!
Alleen zegt hij net dat ik niet verliefd moet worden, want hij heeft ook een vriendin.
Maar ik vind hem echt leuk en krijg hem niet uit mijn kop :(

Nu weet ik wel dat het gras bij de buren altijd groener lijkt, en dat hij uiteindelijk misschien ook niet zo leuk is als dat ik hem nu vind.
Maar ik wil niet meer liegen tegen mijn vriend en ga alles opbiechten. Ik ben niet gelukkig met hem, al een tijdje niet meer en hier hebben we het meerdere malen over gehad.
Dit komt voor mijn vriend dus ook niet als een bliksemslag bij heldere hemel, maar leuk zal hij het niet vinden..

Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil bereiken, maar het zinnetje van mijn collega dat hij zei dat ik niet verliefd moest worden maalt de hele tijd door mijn hoofd. Ik wil ook niet verliefd worden, maar hij is zo leuk :(


Hij gaat vanzelf weer uit je kop als je hem negeert, dat heeft tijd nodig. Maar het gebeurt heus.
En dat hij je al waarschuwt komt op mij over alsof hij al vaker met dit bijltje heeft gehakt, en dat voorspelt niet veel goeds.

Mak je relatie uit, en richt je op jezelf, niet op je collega. Dat klinkt namelijk als het begin van een bak ellende.
<<

Anoniem59

Bericht 04 Feb 2014 13:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Grappig, een ruzie maar feitelijk zeggen jullie hetzelfde: stop met je relatie en focus op jezelf.

Ben ik het mee eens trouwens. Je relatie heb je toch al klinisch doodgemaakt door vreemd te gaan en te hopen op een toekomst met collega. Je vriend gelooft alleen nog in de illusie van een relatie, terwijl jij al geen gevoel genoeg meer hebt en hem onwetend dit aandoet. Verlos hem dan ook uit zijn lijden en laat hem los, zodat hij kan herstellen en iemand kan tegenkomen die wel volledig gelukkig is met hem.

Oh en, als je het uitmaakt en je bent veilig vreemdgegaan: ik zou het hem niet vertellen. Het is een trap na en een hele berg vertrouwensissues die je hem kan besparen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers