Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

Anoniem16

Bericht 03 Feb 2014 21:14

Re: Biechttopic

Sorry maar ik kan je verhaal echt totaal niet volgen. Jullie waren bij hem met die drugs? Of je vriend kreeg de schuld ofzo?
<<

Anoniem51

Bericht 03 Feb 2014 21:17

Re: Biechttopic

Ik begrijp het ook niet helemaal, die vriend wordt beschuldigd van drugsgebruik terwijl de drugs eigenlijk van jullie waren? Als dat hem z'n band met z'n kinderen gaat kosten dan zou ik daar niet eens over twijfelen, maar het direct opbiechten aan de moeder.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:17

Re: Biechttopic

Printje schreef:Sorry maar ik kan je verhaal echt totaal niet volgen. Jullie waren bij hem met die drugs? Of je vriend kreeg de schuld ofzo?


Als het goed is klopt het verhaal nu zo.
pff op laptop gaat beter want de telefoon maakt er niks van :palm:

Maar klopt hij heeft mijn vriend de schuld ervan gegeven om hem vrij te spreken ivm zijn kinderen enzo
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Feb 2014 21:18

Re: Biechttopic

Ik zou me er lekker buiten houden, jullie weten zelf dat het niet je vriend was en soms moet je dan maar even de eer aan jezelf houden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:20

Re: Biechttopic

Dundas schreef:Ik begrijp het ook niet helemaal, die vriend wordt beschuldigd van drugsgebruik terwijl de drugs eigenlijk van jullie waren? Als dat hem z'n band met z'n kinderen gaat kosten dan zou ik daar niet eens over twijfelen, maar het direct opbiechten aan de moeder.



Vriend van ons heeft dat dus gebruikt en heeft mijn vriend de schuld ervan gegeven ( maar mijn vriend was daar niet bij)
Hij is bang dat hij zijn kinderen niet meer mag zien vandaar de actie..
Jaa kunnen het wel opbiechten maar dan zit ie natuurlijk helemaal in de penarie
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:22

Re: Biechttopic

Caro schreef:Ik zou me er lekker buiten houden, jullie weten zelf dat het niet je vriend was en soms moet je dan maar even de eer aan jezelf houden.



Jaa oke maar vind het echt shit dat mijn vriend nu verdacht wordt terwijl ie niks heeft gedaan en nu mogen we ook niet op zijn feest komen..
<<

Anoniem51

Bericht 03 Feb 2014 21:24

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:
Dundas schreef:Ik begrijp het ook niet helemaal, die vriend wordt beschuldigd van drugsgebruik terwijl de drugs eigenlijk van jullie waren? Als dat hem z'n band met z'n kinderen gaat kosten dan zou ik daar niet eens over twijfelen, maar het direct opbiechten aan de moeder.



Vriend van ons heeft dat dus gebruikt en heeft mijn vriend de schuld ervan gegeven ( maar mijn vriend was daar niet bij)
Hij is bang dat hij zijn kinderen niet meer mag zien vandaar de actie..
Jaa kunnen het wel opbiechten maar dan zit ie natuurlijk helemaal in de penarie

Dan zou ik me erbuiten houden. Ik geloof ook dat ik het contact met die vriend zou verbreken, ik hou er echt niet van als mensen mij of mijn vriend onterecht zouden beschuldigen alleen om z'n eigen hachje te redden. Moest ie zelf maar niet zo stom zijn.
<<

Anoniem16

Bericht 03 Feb 2014 21:26

Re: Biechttopic

Nu snap ik hem;)

Ik snap dat je aan de ene kant twijfelt maar aan de andere kant.. lekkere vriend die jouw vriend de schuld geeft van zoiets. Ik zou hem daar zeker op aanspreken.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Feb 2014 21:29

Re: Biechttopic

Raar verhaal.

Dus je vriend word en ergens van beschuldigt waar hij niks mee van doen heeft, en daardoor mogen jullie niet op een feest komen, waardoor het ook lijkt alsof hij er wat mee te maken heeft.
Tot zover de vriendschap dan, zou ik denken.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:31

Re: Biechttopic

Jaa vind ik eigelijk ook hoor Dundas maar goed begrijpen zijn kat in het nauw actie ook wel wat.

Maar hij weet ook echt wel dat ie ontzettend fout zit Printje maar daar heb je nu niks meer aan nu het leed geleden is.
Het komt erop neer dat hij mijn vriend de schuld geeft en zijn vrouw zegt als hij komt ben ik weg met kids.
Dus tja dit is toch een actie waarbij wij van te voorduren hebben ipv hij.
En het zit echt niet lekker maar goed wat kan je doen? Hem toch verlinken?
Of de vriendschap laten verkoelen?
<<

Anoniem16

Bericht 03 Feb 2014 21:33

Re: Biechttopic

Hoe groot is de kans dat hij eventueel in het bijzijn vd kinderen drugs gebruikt? wanneer hij echt verslaafd is en zoiets zou blijven doen zou ik het toch zeggen. In het belang vd kinderen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:53

Re: Biechttopic

Tangerine schreef:Raar verhaal.

Dus je vriend word en ergens van beschuldigt waar hij niks mee van doen heeft, en daardoor mogen jullie niet op een feest komen, waardoor het ook lijkt alsof hij er wat mee te maken heeft.
Tot zover de vriendschap dan, zou ik denken.


ja precies gek verhaal maar het is wel wat er speelt en balen nu dat het zo gelopen is
En gaat niet om dat feest maar omdat iedereen straks dan denkt dat mijn vriend aan die zooi zit..
<<

Anoniem331

Bericht 03 Feb 2014 21:55

Re: Biechttopic

Dát bedoel ik! Juist doordat jullie dan niet komen lijkt het alsof het verhaal echt klopt. Ik vind dat echt niet getuigen van vriendschap. Dat hij zichzelf zo in de nesten werkt moet hij weten, maar daar ga je toch geen mensen in mee slepen?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:57

Re: Biechttopic

Printje schreef:Hoe groot is de kans dat hij eventueel in het bijzijn vd kinderen drugs gebruikt? wanneer hij echt verslaafd is en zoiets zou blijven doen zou ik het toch zeggen. In het belang vd kinderen.


Oooh nee dat zou ie niet doen want zijn kinderen zijn hem heilig maar goed dat is ook niet het juiste woord want anders zou die het sowiezo niet moeten doen.
pff hij voelt nu wel dat het superfout is maar voelt zich ook klote omdat ie mijn vriend nu de schuld heeft gegeven.
En dat hij nu moet "kiezen" zeg maar tussen zijn vriendschap met mijn vriend of de relatie met zijn vrouw en kids.
Maar goed die zit al niet goed en dan nu dit liegen erbij. zei al tegen mijn vriend het komt toch miss wel uit en dan heeft ie het helemaal gedaan lijkt mij.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 03 Feb 2014 21:58

Re: Biechttopic

Niet naar dat feest gaan natuurlijk. Ik bedoel, willen jullie dat überhaupt nog na die valse beschuldiging? Wat zijn vrouw dan van jullie denkt zou mij niet zoveel interesseren, tenzij jullie haar ook goed kennen. Of wordt jouw vriend door meerderen gezien als degene die gebruikte?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 21:59

Re: Biechttopic

Tangerine schreef:Dát bedoel ik! Juist doordat jullie dan niet komen lijkt het alsof het verhaal echt klopt. Ik vind dat echt niet getuigen van vriendschap. Dat hij zichzelf zo in de nesten werkt moet hij weten, maar daar ga je toch geen mensen in mee slepen?


Tje je hebt gelijk maar moeten we daar dan bomarie gaan maken op zo'n feest?
Zijn vrouw zal dan weglopen en dan vraagt iedereen waarom of om de reden die ze te horen hebben gekregen.
En voor die vriend van ons is het dan ook onvoorspelbaar hoe het zal lopen dan.
Maar goed het is wel zijn eigen schuld maar moeten we dan zo laten lopen?
<<

Anoniem331

Bericht 03 Feb 2014 22:00

Re: Biechttopic

Nee ik zou niet naar dat feest gaan, maar ik zou de vriendschap tussen beide wel eens flink onder de loep nemen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Feb 2014 22:00

Re: Biechttopic

Van mij zou die vriend mooi in de stront mogen zakken. Heel lullig voor hem dat hij zijn kinderen niet meer te zien krijgt, maar dat is nog geen reden om je fout op een ander af te schuiven. Ik zou het niet aan zijn vrouw gaan vertellen, maar die vriend zou van mij het lazarus mogen krijgen, ik zou er helemaal klaar mee zijn. Straks komt nog uit dat hij het was en dan zijn jullie nog medeplichtig omdat jullie zijn dekmantel zijn geweest door de schuld op je te nemen en niet naar dat feest te komen om hem te dekken.

En ik zou niet willens en wetens naar die vrouw gaan, maar ik zou ook echt niet voor hem gaan liegen, dus mocht die vrouw hierdoor haar vermoedens krijgen: tough luck.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 22:02

Re: Biechttopic

luisa schreef:Niet naar dat feest gaan natuurlijk. Ik bedoel, willen jullie dat überhaupt nog na die valse beschuldiging? Wat zijn vrouw dan van jullie denkt zou mij niet zoveel interesseren, tenzij jullie haar ook goed kennen. Of wordt jouw vriend door meerderen gezien als degene die gebruikte?



Nee aan de ene kant niet want dan ga je juist het verhaal naar voren leggen en dat wil je niet op zo'n feest.
Wij kennen haar niet zo heel goed en mijn vriend zal nu vast door meerdere worden aangezien als kwaaie pier.
Naar mensen die niet van zij drugsgebruik afweten denk ik (die vriend van ons he)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 03 Feb 2014 22:05

Re: Biechttopic

Hmmm.. lastig! Aan de ene kant zou ik me er niet mee willen bemoeien. Aan de andere kant zou ik toch echt wel mijn naam willen zuiveren. Ik zou denk ik toch die moeder van de kinderen mijn kant van het verhaal vertellen en dan moet ze zelf maar weten wat ze met de informatie doet. De vriendschap zou voor mij overigens voorbij zijn.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Feb 2014 22:05

Re: Biechttopic

Als de mogelijkheid hierdoor bestaat dat meer vrienden hierbij betrokken raken en dat zij ook allemaal denken dat je vriend degene is die drugs gebruikt dan zou ik het overigens wel gewoon vertellen. Misschien niet rechtstreeks aan die vrouw maar wel aan die andere vrienden. Dan mogen zij hun conclusies trekken en kijken wat ze met de informatie doen. Wat die vrouw denkt is dikke pech, maar ik zou niet op die manier willen boeten voor wat iemand anders heeft gedaan.

Al vind ik die vrouw overigens wel een beetje een hysterica, alsof - stel dát dat rolletje van je vriend was - hij een lijntje gaat snuiven voor de neus van die kinderen. Dat ze het van de vader van haar eigen kinderen niet wil, oké, maar wat een vriend van hem doet gaat haar toch geen r**t aan, of vindt ze dat ze zijn hele vriendenclub mag regeren?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 22:06

Re: Biechttopic

Susan schreef:Van mij zou die vriend mooi in de stront mogen zakken. Heel lullig voor hem dat hij zijn kinderen niet meer te zien krijgt, maar dat is nog geen reden om je fout op een ander af te schuiven. Ik zou het niet aan zijn vrouw gaan vertellen, maar die vriend zou van mij het lazarus mogen krijgen, ik zou er helemaal klaar mee zijn. Straks komt nog uit dat hij het was en dan zijn jullie nog medeplichtig omdat jullie zijn dekmantel zijn geweest door de schuld op je te nemen en niet naar dat feest te komen om hem te dekken.

En ik zou niet willens en wetens naar die vrouw gaan, maar ik zou ook echt niet voor hem gaan liegen, dus mocht die vrouw hierdoor haar vermoedens krijgen: tough luck.


Jaa je hebt helemaal gelijk susan zo denk ik er eigelijk ook over.
Dacht ook gelijk ga echt niet ook nog een liegen voor hem..
Maar mijn vriend is ook wel een beetje klaar met hem het voelt gewoon zo klote aan de ene kant snap je het wel maar zo behandeld worden en de schuld krijgen van zoiets is niet eerlijk.
Vind ook dat mijn vriend met hem goed over moet hebben en dan moet ie maar na het feest eens goed praten met zijn vrouw.
Maar dat is het juist hij zal als de dood zijn dat ie ze kinderen niet meer mag zien..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Feb 2014 22:08

Re: Biechttopic

Ja, maar het is toch niet zo dat je vriend moet wachten op toestemming van die vriend om de waarheid te vertellen? Die vriend heeft gewoon eenzijdig besloten je vriend aan te wijzen als schuldige, maar dat wil niet zeggen dat hij erin mee moet gaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 22:09

Re: Biechttopic

Susan schreef:Als de mogelijkheid hierdoor bestaat dat meer vrienden hierbij betrokken raken en dat zij ook allemaal denken dat je vriend degene is die drugs gebruikt dan zou ik het overigens wel gewoon vertellen. Misschien niet rechtstreeks aan die vrouw maar wel aan die andere vrienden. Dan mogen zij hun conclusies trekken en kijken wat ze met de informatie doen. Wat die vrouw denkt is dikke pech, maar ik zou niet op die manier willen boeten voor wat iemand anders heeft gedaan.

Al vind ik die vrouw overigens wel een beetje een hysterica, alsof - stel dát dat rolletje van je vriend was - hij een lijntje gaat snuiven voor de neus van die kinderen. Dat ze het van de vader van haar eigen kinderen niet wil, oké, maar wat een vriend van hem doet gaat haar toch geen r**t aan, of vindt ze dat ze zijn hele vriendenclub mag regeren?



Nou echt je zegt precies wat ik denk in de laatste alinea!!
Slaat ook nergens op dat ze zo heftig reageert maar goed tja het is en blijft wel iets wat de kinderen miss hadden kunnen nemen en zat namelijk nog klein beetje poeder in..
Maar het is zo het komt toch wel keer uit want mijn vriend doet dit dus uit hulp voor hem om niks te zeggen maar neem aan als er mensen zijn die erna vragen dat hij eerlijk zegt dat het niet van hem was maar van die vriend van ons
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 03 Feb 2014 22:11

Re: Biechttopic

Susan schreef:Ja, maar het is toch niet zo dat je vriend moet wachten op toestemming van die vriend om de waarheid te vertellen? Die vriend heeft gewoon eenzijdig besloten je vriend aan te wijzen als schuldige, maar dat wil niet zeggen dat hij erin mee moet gaan.


Nee das waar maar komt ook vast wel keer goed met vertellen.
Alleen nu dat we niet op het feest komen is ook beetje raar wat de andere ook zeggen net alsof het toch zo is :confused:
Het is toch echt aan die vriend van ons om het uit te gaan leggen maar of ie dat gaat doen..?
Denk naar zijn vrouw toe niet want hij is ook zoo bang dat ie zijn kinderen niet meer mag zien
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers