Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

<<

Anoniem99

Bericht 02 Feb 2014 17:54

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Nouuu.. gewooon. Omdat 'ie dat is. :banaan: :smile:
<<

Anoniem44

Bericht 02 Feb 2014 18:15

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Jeetje, heb je even? Hij is lief voor me, hij ziet er leuk uit, hij werkt hard, is ambitieus en succesvol wat ik erg aantrekkelijk vindt, hij heeft een brede interesse, is zeer intelligent, hij heeft veel over voor de mensen om hem heen, hij zet zijn gezin op nummer één, hij is integer en eerlijk, hij is trouw, hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt, hij is goed in het combineren van zorg en werk, hij is sexy en we kunnen het goed met elkaar vinden in bed, hij doet moeite voor me, hij is er als ik hem nodig heb, maar als ik wat meer ruimte nodig heeft geeft hij me die ook, hij kan en luchtig zijn, maar ook een zwaarder gesprek zal hij niet uit de weg gaan, hij werkt aan zijn mindere punten en is bereid eerlijk naar zichzelf te kijken.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is echt een lieverd en ik voel me vertrouwd en veilig bij hem, dat is nog wel het belangrijkste, denk ik.
<<

Anoniem178

Bericht 02 Feb 2014 20:06

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat we samen lekker kunnen lego-en. Omdat hij me altijd belachelijk maakt als ik stom doe zodat ik zelf ook moet lachen. Omdat hij net zoveel houdt van mijn katten als ik. Omdat hij me afleidt als ik zenuwachtig ben. Omdat we geen genoeg van elkaar kunnen krijgen en dezelfde toekomstvisie hebben. We hebben hetzelfde levensritme en -tempo, waardoor de één de ander nooit afremt. We kunnen samen zo heerlijk de techneut uithangen door designprojectjes te starten of zoals gisteren Gravity afzeiken. We weten altijd wat leuks te doen samen en als we even niks weten kunnen we ook al de grootste lol hebben door samen heen en weer te wiegen.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Feb 2014 20:14

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Harrison schreef:Haha ook als we ruziën om de route toxi? :p

Verbazen is niet echt het goede woord maar ik verwonder me er ook wel eens over dat ik na 3,5 jaar nog steeds zo gek op mijn vriend ben. Het wordt eigenlijk alleen maar meer. En soms maken we ruzie en dan is ie intens stom.


Hahaha zelfs dan. Maar nu weet ik dat dat er gewoon bij hoort :smile: .. Nog meer Jut en Jul :D
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Feb 2014 22:59

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Hij is de leukste omdat 'ie zo lief en zorgzaam is, omdat ik bij hem mezelf kan zijn en hij me altijd weet te kalmeren als ik weer eens doorsla (in wat en op wat voor manier dan ook), hij is mijn rots in de branding, hoe cheesy ook, haha, omdat hij zo lekker eigenwijs kan zijn, omdat 'ie heerlijk kookt, omdat 'ie zo ongelooflijk goed in bed is, omdat 'ie zo schattig onhandig is, omdat 'ie recht door me heen kan kijken en om nog zo veel meer!
<<

Anoniem59

Bericht 02 Feb 2014 23:12

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Awwww Baz, wat lekker klef! Wie had dat ooit gedacht, zo'n topic van jou?

De mijnes is leuk omdat ik echt totally mezelf kan zijn bij hem, de domste idiootste grapjes bij hem kan maken die zelfs Baz niet eens leuk vindt, omdat hij bij een nachtelijke wandeling door het bos ineens eng gaat doen en zegt 'Good evening. I'll be your rapist for the evening, how can I help you?' en omdat hij totaal niet tegen kietelen kan, volkomen weerloos is als ik kriebel met mijn nagels, superlief is voor mijn jongens en natuurlijk voor mij, omdat hij mijn wilde plannen leuk vindt en eraan meedoet, me vergelijkt met een aardbei, me altijd knuffelt en kriebelt en kust, trots is als hij naast me over straat loopt en echt schaamteloos lachwekkend kan zijn :)
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 03 Feb 2014 18:05

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Ik ken veel lieve, grappige, knappe mannen. Mannen waar ik mee kan praten, lachen en huilen. Maar A. Is de enige die dit allemaal heeft. Daarom is hij zo leuk. Daarnaast kan ik me geen betere vader wensen voor onze kinderen.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers