Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine vlekjes, wat is het?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Feb 2014 11:14

Kleine vlekjes, wat is het?

R heeft allemaal kleine vlekjes op zijn gezichtje, geen koorts, alert en vrolijk. Hij is nooit ziek ofzo dus ik ben gelijk weer in paniek (jullie kennen me inmiddels), moet ik hiervoor de huisarts bellen?
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 03 Feb 2014 11:17

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Dit heeft Julian ook wel eens, het komt vaak doordat ik zijn gezichtje dan afveeg met een billendoekje omdat er niets anders voor handen ligt.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Feb 2014 11:18

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Ik las ergens dat hij tandjes krijgt, kwijlt hij daardoor? F kreeg daar meestal wel zo'n uitslag van.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Feb 2014 11:19

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Ik heb gister zijn gezicht afgeveegd met een billendoekje (hij was met zijn voet in zijn poepluier gaan staan en zat toen met zijn voet in zijn gezicht, lekker joh!) en hij krijgt tandjes en kwijlt als een overspannen waterval.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem20

Bericht 03 Feb 2014 11:28

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Heeft j ook. Ik dacht eerst aan 5de of 6de ziekte omdat hij koorts heeft gehad, maar volgens mij is het van het gekwijl.
<<

ChiQ

Bericht 03 Feb 2014 11:41

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Maak je niet te druk hoor, die vlekjes van hersenvliesontsteking (ik weet dat je daar bang voor bent) zijn echt anders!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Feb 2014 11:44

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Dankje ChiQ, dat is inderdaad echt mijn allergrootste angst. De gedachte er aan moet ik al bijna van huilen :(
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 03 Feb 2014 11:47

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Carool schreef:Dankje ChiQ, dat is inderdaad echt mijn allergrootste angst. De gedachte er aan moet ik al bijna van huilen :(


En dan zijn ze ook nog eens heel ziek en heel apathisch. Die zitten niet te trommelen hoor in de ochtend. :hug: Ik ken het hoor, kan ook snel in de stress schieten. Toen we naar NY gingen, had Julian 1 pukkeltje op zijn borst, ik dacht meteen dat het waterpokken waren en wilde niet meer weg haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Feb 2014 11:52

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

Ik kan zonder vlekjes heel goed begrijpen wanneer het ernstig is of niet, maar zodra ik een vlekje zie lijk ik mijn verstand verloren. Gelukkig ben ik niet de enige moeder die een beetje overbezorgd is :)
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Feb 2014 12:32

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

a heeft dit ook wel eens bij tandjes en verkoudheidskwijl
<<

Anoniem24

Bericht 03 Feb 2014 13:37

Re: Kleine vlekjes, wat is het?

ChiQ schreef:Dit heeft Julian ook wel eens, het komt vaak doordat ik zijn gezichtje dan afveeg met een billendoekje omdat er niets anders voor handen ligt.


Hier precies hetzelfde, gisteren even snel met een billendoekje haar gezicht schoon gepoetst in de auto en 10 minuten later stond ze helemaal vol met rode vlekjes.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers