Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem157

Bericht 02 Feb 2014 20:05

Re: Trouwen in 2014

Gisteren hebben we de feestlocatie en de muziek vastgelegd :)
Volgende week maandag gaan we in ondertrouw.

Mijn beste vriendin belde straks trouwens mijn vriend. Ik hoorde mijn vriendin zeggen: Is ze thuis?
Mijn vriend: ja, dat moet ik even kijken, en weg was hij. hahaha Net of ik dan niks door heb. :P
<<

Anoniem157

Bericht 02 Feb 2014 20:06

Re: Trouwen in 2014

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk Yolo!

Ik ben ook aan het kijken op pinterest voor inspiratie voor de bruiloft.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Feb 2014 20:10

Re: Trouwen in 2014

fashionlover schreef:Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk Yolo!

Ik ben ook aan het kijken op pinterest voor inspiratie voor de bruiloft.



Ja leuk is dat hè.....
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 02 Feb 2014 20:39

Re: Trouwen in 2014

Ysa schreef:
Siep schreef:Ysa wij laten onze kaart ontwerpen. We hebben kaarten opgezocht die we wel leuk vonden etc en dan die allemaal doorgestuurd. Op basis daarvan wordt er een kaart ontworpen.


Heb je dat dan naar de drukker gestuurd of hebben jullie daar een grafisch ontwerper voor benaderd? Wel een goed idee zo, met een mengelmoes van alles wat je leuk vindt, komt er vast een mooi ontwerp uit!


Grafisch ontwerper, (familielid). Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Vind het stiekem wel spannend haha.

Wij hebben voor de bruidstaart voor 3 verschillende smaken gekozen. De buitenlaag wel marsepein, vind het ook erg zoet maar bij dese bakker geen andere opties.

Ik heb ook pinterest. Zal je even een om sturen.

Wat hebben jullie qua decoraties bedacht?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Feb 2014 21:23

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:
Ysa schreef:
Siep schreef:Ysa wij laten onze kaart ontwerpen. We hebben kaarten opgezocht die we wel leuk vonden etc en dan die allemaal doorgestuurd. Op basis daarvan wordt er een kaart ontworpen.


Heb je dat dan naar de drukker gestuurd of hebben jullie daar een grafisch ontwerper voor benaderd? Wel een goed idee zo, met een mengelmoes van alles wat je leuk vindt, komt er vast een mooi ontwerp uit!


Grafisch ontwerper, (familielid). Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Vind het stiekem wel spannend haha.

Wij hebben voor de bruidstaart voor 3 verschillende smaken gekozen. De buitenlaag wel marsepein, vind het ook erg zoet maar bij dese bakker geen andere opties.

Ik heb ook pinterest. Zal je even een om sturen.

Wat hebben jullie qua decoraties bedacht?


Leuk kunnen we elkaars pins bekijken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Feb 2014 08:49

Re: Trouwen in 2014

Ik heb in den beginnen wel wat gepind, maar al maanden niet meer naar gekeken, haha.

Wat betreft bedankjes, wij twijfelen of we überhaupt iets willen doen. Dit omdat we vaak het idee hebben dat het iets is wat 'moet', maar je hebt er vaak niks aan. Dus we kijken wel of we iets tegenkomen en anders doen we lekker niks!

Wij doen sowieso geen marsepein bij de taart, aangezien we een aantal mensen met een noten-allergie hebben en dus geen amandelen mogen. Maar er zijn gelukkig nog genoeg andere opties!

AM, wat leuk dat je zo'n leuk vrijgezellenfeest hebt gehad! Echt aftellen geblazen nu :)
Fashionlover, over een weekje in ondertrouw, leuk!!

Ik heb voor vandaag de gastenlijst uitwerken op mijn to-do-list staan :)
Dus nu lekker alle namen, adressen en mailadressen aan het opzoeken en ordenen!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 03 Feb 2014 10:41

Re: Trouwen in 2014

Gaan jullie op huwelijksreis? En zoja waarheen? Wij komen er niet uit, dus kan wel wat inspiratie gebruiken.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 03 Feb 2014 10:51

Re: Trouwen in 2014

Eigenlijk mag ik hier niet meepraten omdat ik vorig jaar al getrouwd ben. (hoogzwanger en heel klein gehouden)
We hebben toen echter beloofd aan alle vrienden/familie het dit jaar te vieren met alles erop en eraan (jurk, muziek, eten etc)
Heb alleen niet echt een idee hoe dit aan te pakken. Mijn ouders hebben een mooie tuin waar we het feest houden. Wij hebben een echte trouwjurk/pak aan etc. Maar hoe zorg ik dat dit wel een bruiloftsfeest wordt en niet gewoon een tuinfeest. Achteraf had ik het niet weer zo gedaan maar ja, nu te laat. De bedoeling is dat het een beetje een vintage bruiloft wordt met veel DIY.
Ik ga even teruglezen over jullie plannen. :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Feb 2014 11:01

Re: Trouwen in 2014

Siep, wij gaan 2 weken naar Sint Maarten, de zondag na onze trouwdag.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 12:04

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Gaan jullie op huwelijksreis? En zoja waarheen? Wij komen er niet uit, dus kan wel wat inspiratie gebruiken.


Wij gaan naar Bali, nu al zin in!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 12:05

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:Siep, wij gaan 2 weken naar Sint Maarten, de zondag na onze trouwdag.



Oeeeh das ook leuk, wij twijfelden nog over Curacao, maar is toch Bali geworden.
Laatst gewijzigd door Roos op 03 Feb 2014 12:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 12:06

Re: Trouwen in 2014

Funk schreef:Eigenlijk mag ik hier niet meepraten omdat ik vorig jaar al getrouwd ben. (hoogzwanger en heel klein gehouden)
We hebben toen echter beloofd aan alle vrienden/familie het dit jaar te vieren met alles erop en eraan (jurk, muziek, eten etc)
Heb alleen niet echt een idee hoe dit aan te pakken. Mijn ouders hebben een mooie tuin waar we het feest houden. Wij hebben een echte trouwjurk/pak aan etc. Maar hoe zorg ik dat dit wel een bruiloftsfeest wordt en niet gewoon een tuinfeest. Achteraf had ik het niet weer zo gedaan maar ja, nu te laat. De bedoeling is dat het een beetje een vintage bruiloft wordt met veel DIY.
Ik ga even teruglezen over jullie plannen. :)


Een collega van mij gaat het ook grotendeels in de tuin vieren, die heeft bijvoorbeeld van dat leuke antieke/vintage servies verzameld.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 03 Feb 2014 13:05

Re: Trouwen in 2014

Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 13:57

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.



Begrijpelijk, wij zitten helaas vast aan de schoolvakanties. Al wel een idee waar jullie naartoe zouden willen?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Feb 2014 15:00

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.



Begrijpelijk, wij zitten helaas vast aan de schoolvakanties. Al wel een idee waar jullie naartoe zouden willen?


Wij zitten eigenlijk ook een beetje vast aan de schoolvakanties (ik werk met kinderen), maar hebben er toch voor gekozen meteen na de bruiloft weg te gaan. Dus dit jaar 3 weken minder inkomen voor mij... Het is niet anders :)
Eerst hadden we nog Zuid-Afrika in ons hoofd, dan waren we ook pas in oktober weggegaan (trouwen in juni)
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 16:08

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:
Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.



Begrijpelijk, wij zitten helaas vast aan de schoolvakanties. Al wel een idee waar jullie naartoe zouden willen?


Wij zitten eigenlijk ook een beetje vast aan de schoolvakanties (ik werk met kinderen), maar hebben er toch voor gekozen meteen na de bruiloft weg te gaan. Dus dit jaar 3 weken minder inkomen voor mij... Het is niet anders :)
Eerst hadden we nog Zuid-Afrika in ons hoofd, dan waren we ook pas in oktober weggegaan (trouwen in juni)


Snirp gaan jullie in een hotel, appartement?ook met een reden dan voor dit eiland gekozen?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Feb 2014 16:28

Re: Trouwen in 2014

Wij gaan naar het Westin hotel:
http://www.westinstmaarten.com/gallery

Gaan ook een autootje huren voor een week en hebben allemaal leuke tips gekregen van een nicht van mijn vriend die daar heeft gewoon een aantal jaar.

Hoe we bij St. Maarten zijn gekomen... We zijn gaan google-en op zon en strand en een ver-weg bestemming waar we beiden nog nooit geweest waren. Mijn vriend kwam toen hier op uit, misschien had hij ook nog wel 'huwelijksreis' aan de zoekterm toegevoegd :).
Hotel gevonden en uiteindelijk bij het reisbureau geboekt!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 03 Feb 2014 16:32

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.



Begrijpelijk, wij zitten helaas vast aan de schoolvakanties. Al wel een idee waar jullie naartoe zouden willen?



Ook wel zoiets, warm en tropisch. Willen graag duiken, en liefste ook het land kunnen verkennen dus niet op alleen maar in all in resort of zo. Tips? :wink:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 16:54

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:
Sunshine27 schreef:
Siep schreef:Bali en Sint Maarten klinken beiden erg goed! Lekker. Wij willen niet gelijk na de bruiloft gaan ivm hoogseizoen. Paar maanden erna gaan we weg.



Begrijpelijk, wij zitten helaas vast aan de schoolvakanties. Al wel een idee waar jullie naartoe zouden willen?



Ook wel zoiets, warm en tropisch. Willen graag duiken, en liefste ook het land kunnen verkennen dus niet op alleen maar in all in resort of zo. Tips? :wink:



Indonesië, Thailand,Australie,Mexico?
Laatst gewijzigd door Roos op 03 Feb 2014 16:58, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 16:55

Re: Trouwen in 2014

Snirp schreef:Wij gaan naar het Westin hotel:
http://www.westinstmaarten.com/gallery

Gaan ook een autootje huren voor een week en hebben allemaal leuke tips gekregen van een nicht van mijn vriend die daar heeft gewoon een aantal jaar.

Hoe we bij St. Maarten zijn gekomen... We zijn gaan google-en op zon en strand en een ver-weg bestemming waar we beiden nog nooit geweest waren. Mijn vriend kwam toen hier op uit, misschien had hij ook nog wel 'huwelijksreis' aan de zoekterm toegevoegd :).
Hotel gevonden en uiteindelijk bij het reisbureau geboekt!



Mooi hoor! Ziet er romantisch uit. Auto lijkt me inderdaad wel een goed idee.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 03 Feb 2014 17:37

Re: Trouwen in 2014

Thailand leek mij inderdaad wel wat maar ivm de onrust nu ziet mijn vriend dat niet zo zitten. Ik ga mijn verdiepen in Indonesië.
Australië is wel heel ver vliegen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Feb 2014 17:57

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:
Snirp schreef:Wij gaan naar het Westin hotel:
http://www.westinstmaarten.com/gallery

Gaan ook een autootje huren voor een week en hebben allemaal leuke tips gekregen van een nicht van mijn vriend die daar heeft gewoon een aantal jaar.

Hoe we bij St. Maarten zijn gekomen... We zijn gaan google-en op zon en strand en een ver-weg bestemming waar we beiden nog nooit geweest waren. Mijn vriend kwam toen hier op uit, misschien had hij ook nog wel 'huwelijksreis' aan de zoekterm toegevoegd :).
Hotel gevonden en uiteindelijk bij het reisbureau geboekt!



Mooi hoor! Ziet er romantisch uit. Auto lijkt me inderdaad wel een goed idee.


Ja, nemen een weekje aan auto. Verder gaan we lekker relaxen aan het zwembad en op het strand.
Meestal gaan we op kampeervakantie, dus wilden nu echt eens wat anders!
<<

Anoniem129

Bericht 03 Feb 2014 19:23

Re: Trouwen in 2014

Wat leuk al die huwelijksreizen! Wij zijn ook gebonden aan de schoolvakanties en trouwen op 5 september, we gaan dus niet echt op huwelijksreis haha! Misschien in de herfstvakantie een weekje ertussenuit maar dat moeten we maar eens bekijken

Ik heb op het moment zoveel aan mijn hoofd dat het plannen van de bruiloft er een beetje bij inschiet, ik ben er gewoon nog niet genoeg mee bezig. Als ik die actieve dingen van jullie dan allemaal zie krijg ik weer een soort van stress dat ik denk ooow ik plan het allemaal niet goed genoeg!
<<

Anoniem173

Bericht 03 Feb 2014 19:26

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:Wat leuk al die huwelijksreizen! Wij zijn ook gebonden aan de schoolvakanties en trouwen op 5 september, we gaan dus niet echt op huwelijksreis haha! Misschien in de herfstvakantie een weekje ertussenuit maar dat moeten we maar eens bekijken

Ik heb op het moment zoveel aan mijn hoofd dat het plannen van de bruiloft er een beetje bij inschiet, ik ben er gewoon nog niet genoeg mee bezig. Als ik die actieve dingen van jullie dan allemaal zie krijg ik weer een soort van stress dat ik denk ooow ik plan het allemaal niet goed genoeg!

Wij hebben alles in een paar dagen geregeld hoor. :nerd:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 03 Feb 2014 20:48

Re: Trouwen in 2014

Atelier Madame schreef:
Lien schreef:Wat leuk al die huwelijksreizen! Wij zijn ook gebonden aan de schoolvakanties en trouwen op 5 september, we gaan dus niet echt op huwelijksreis haha! Misschien in de herfstvakantie een weekje ertussenuit maar dat moeten we maar eens bekijken

Ik heb op het moment zoveel aan mijn hoofd dat het plannen van de bruiloft er een beetje bij inschiet, ik ben er gewoon nog niet genoeg mee bezig. Als ik die actieve dingen van jullie dan allemaal zie krijg ik weer een soort van stress dat ik denk ooow ik plan het allemaal niet goed genoeg!

Wij hebben alles in een paar dagen geregeld hoor. :nerd:



Wij hadden eerst inderdaad ook een hele waslijst, maar soms binnen 1 weekend waren er zo weer wat dingen van het Things to do lijstje af... Dus no stress
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers