Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote koop dit niet topic...

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Feb 2014 12:37

Re: Het grote koop dit niet topic...

Ik heb een blauwe hoes van de hema, zo'n badstoffen. Dat ding is al vaak gewassen en ook nog steeds geeft hij af. Stom ding.
R. 2013
D. 2016
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Feb 2014 13:01

Re: Het grote koop dit niet topic...

Ik heb daar verschillende van en bij mij geven ze niet af, die van de Hema.

Lilypadz waren hier grote geldverspilling.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 02 Feb 2014 13:26

Re: Het grote koop dit niet topic...

Ik nomineer de buggy mee voor op de fiets! Zonde van t geld heel erg onhandig!
<<

Anoniem122

Bericht 02 Feb 2014 13:30

Re: Het grote koop dit niet topic...

Brooke schreef:Wat een raar boek zeg! Goed om te weten!

Ik had Jollein waskussenhoezen gekocht in de kleur oranje (2 stuks) omdat mijn dochter een Dikkie Dik kamer heeft, maar die geven verschrikkelijk af in de was. Zelfs met zo'n doekje erbij waardoor de kleuren niet in elkaar over zouden moeten lopen, is het mis gegaan en het blijft afgeven. Verschrikkelijk. Ze hebben trouwens ook allebei een heel verschillende vorm. De één is passend en de anders is veel te groot nog steeds. Dit was al zo toen ik het uit de verpakking haalde.


Heb je ze al een nachtje in de azijn laten weken? Gewoon een halve fles natuurazijn in een emmer met water gooien en de hoezen laten weken. Dan geven ze als het goed is niet meer af.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Feb 2014 13:32

Re: Het grote koop dit niet topic...

Het trouwkasteel van My Little Pony. Eigenlijk wist ik dit al, want ik was hier al tegen gewaarschuwd op het forum, maar Yrsa had een cadeaubon en koos dat kasteel, enfin, het was nou eenmaal haar bon, dus ik vond dat zij mocht kiezen. Maar wat een flutkwaliteit, het zakt al in elkaar als je er alleen maar naar kijkt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem113

Bericht 02 Feb 2014 14:36

Re: Het grote koop dit niet topic...

Bad/douch verf van De Tuinen. Ik zag het liggen en dacht dat het leuk zo zijn, het idee is dat je in bad of onder de douch kan tekenen met verschillende kleuren. Als je de straal er overheen doet dan spoelt alles weer weg.

Het smeert heel lastig uit en het klonterd ook nog.
<<

Anoniem106

Bericht 02 Feb 2014 16:00

Re: Het grote koop dit niet topic...

TukTuk schreef:
Brooke schreef:Wat een raar boek zeg! Goed om te weten!

Ik had Jollein waskussenhoezen gekocht in de kleur oranje (2 stuks) omdat mijn dochter een Dikkie Dik kamer heeft, maar die geven verschrikkelijk af in de was. Zelfs met zo'n doekje erbij waardoor de kleuren niet in elkaar over zouden moeten lopen, is het mis gegaan en het blijft afgeven. Verschrikkelijk. Ze hebben trouwens ook allebei een heel verschillende vorm. De één is passend en de anders is veel te groot nog steeds. Dit was al zo toen ik het uit de verpakking haalde.


Heb je ze al een nachtje in de azijn laten weken? Gewoon een halve fles natuurazijn in een emmer met water gooien en de hoezen laten weken. Dan geven ze als het goed is niet meer af.


Biotex helpt ook. Ik heb al verschillende keren gehad dat kleren die ik al veel gewassen heb nog afgeven als ik ze met Biotex uitspoel.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Feb 2014 21:16

Re: Het grote koop dit niet topic...

Susan schreef:Het trouwkasteel van My Little Pony. Eigenlijk wist ik dit al, want ik was hier al tegen gewaarschuwd op het forum, maar Yrsa had een cadeaubon en koos dat kasteel, enfin, het was nou eenmaal haar bon, dus ik vond dat zij mocht kiezen. Maar wat een flutkwaliteit, het zakt al in elkaar als je er alleen maar naar kijkt.

Goed dat ik dit weet. N. vind hem ook erg leuk namelijk, maar zo te lezen kunnen we ooit beter voor iets anders gaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Feb 2014 21:33

Re: Het grote koop dit niet topic...

Ze speelt er op zich wel mee hoor, niet elke dag, want het staat op de camping, dus alleen in het weekend, maar het is echt flutkwaliteit, en dan kost het ruim dertig euro. Ik had laatst bij Trekpleister een bloemenwinkeltje van Hello Kitty gekocht voor een tientje en dat plastic was gewoon zoveel steviger en mooier, terwijl dat een heel goedkoop ding was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Feb 2014 07:43

Re: Het grote koop dit niet topic...

Ik heb ook Jollein waskussenhoezen en ze verschillen inderdaad enorm qua maat.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Feb 2014 09:17

Re: Het grote koop dit niet topic...

Lonely Goatherd schreef:Ik heb ook Jollein waskussenhoezen en ze verschillen inderdaad enorm qua maat.


Mijn schoonzus en ik hadden dit. Zij heeft een klacht ingediend bij babydump en ze kreeg nieuwe toegestuurd en ze mocht de oude houden.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Feb 2014 09:22

Re: Het grote koop dit niet topic...

Carool schreef:Ik heb een blauwe hoes van de hema, zo'n badstoffen. Dat ding is al vaak gewassen en ook nog steeds geeft hij af. Stom ding.


Echt? Ik heb deze ook maar het heeft nog niet één keer afgegeven. Ik heb het geloof ik wel bij donker gewassen.
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers