Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagt jullie kindjes alles?

<<

Anoniem168

Bericht 02 Feb 2014 12:25

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Tot nu toe draagt ze alles wel, alhoewel ik moet zeggen dat ik er ook op let dat ik veel afwissel. Maar wacht nu wel met kopen, want heb heleboel kleertjes in maat 62 gekregen en ze groeit nu ook best snel, dus ga nog geen grotere maten kopen, aangezien ik niet goed kan inschatten wanneer ze daar in zit. Kan al best snel zijn, maar kan ook nog wel even duren en dan is het misschien al warmer buiten en het zijn allemaal dikke winterkleren die ik heb gehad.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 02 Feb 2014 12:27

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja, ze spuugt dan ook nog steeds veel.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 02 Feb 2014 12:56

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier draagt ze alles wel, maar soms maar 1 of 2 keer, vanwege de grote hoeveelheid aan kleding die ze heeft.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Feb 2014 14:17

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier draagt hij ook alles. Sommige dingen wel vaker als andere maar zorg er wel voor dat alles gedragen wordt. Vind het anders zo sonde.
<<

Anoniem166

Bericht 02 Feb 2014 14:28

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Mijn dochter draagt alles wel, maar heeft ook niet zo'n grote kledingcollectie als ik hier wel eens voorbij zie komen.
Ze heeft 4 broeken, een jurkje, een rokje en wat truien, dus ik moet ook wel de was bijhouden, anders komt ze te kort.
<<

Anoniem186

Bericht 02 Feb 2014 14:31

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Parel schreef:Hier draagt ze alles wel, maar soms maar 1 of 2 keer, vanwege de grote hoeveelheid aan kleding die ze heeft.


Hier hetzelfde.

Ik neem me steeds voor om minder te kopen, maar dat voornemen mislukt steeds.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Feb 2014 14:34

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Er zijn inderdaad ook dingen die ze niet dragen omdat ik zelf niet alles even leuk vind.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Feb 2014 14:37

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja hij draagt alles, maar ik koop dan ook maar weinig voor hem. Stapeltje rompers, een stuk of 8 truitjes en 5 broekjes, dat is ongeveer wat er nu in z'n kast ligt en dat lukt makkelijk.
#teammaple🍁
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 02 Feb 2014 16:22

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja, ze dragen beide alles in ieder geval één keer. Soms blijft iets daarna wel in de kast liggen omdat het toch qua pasvorm niet goed is of minder leuk staat dan ik dacht. N. heeft een flink volle kast maar ze groeit niet zo heel snel waardoor ze alles wel vaak aan kan. F. draagt alles wat ik nieuw voor haar gekocht heb wel, één of twee dingen heb ik iets te lang mee gewacht en die pasten niet meer. Van de oude kleertjes van N. heeft ze lang niet alles aan, ook dingen die N. juist wel veel droeg. Maar ze hebben beide een ander figuur en mijn smaak is ook wel wat veranderd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers