Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 29 Jan 2014 11:22

Re: Trouwen in 2014

No.3, wij hebben inderdaad van tevoren 3 smaken uit mogen kiezen. We hadden een lijst van 12, dus hebben maar gewoon gekeken wat ons op papier het lekkerst leek :)
Neem aan dat als het écht niet te eten is, dat we nog wel een andere mogen kiezen ;)
Voor nu is het zo gegaan, ik heb contact gezocht met deze taartstudio, gemaild en een afspraak gemaakt. We hebben dus nu 3 smaken gekozen en kunnen ook nog de cake/biscuit kiezen. Over 2,5 week gaan we daarheen en gaan we het ook hebben over de uitvoering.
Vrienden van ons hadden dit als taart (sorry voor de kleine afbeelding), wil je misschien zoiets?:
Afbeelding

Leuk dat jullie volgende week een gesprek hebben met de fotograaf!
Ik denk wel dat ik van de poses ben, haha! Moeten sowieso nog op zoek naar de locaties, maar verwacht wel dat de fotograaf met leuke opties komt, ook omdat ze bekend is in onze buurt.
Wel heeft mijn vriend altijd geroepen wat foto's op het station H-A te willen maken, aangezien we de eerste 2 jaar van onze relatie daar veel tijd hebben doorgebracht met het elkaar ophalen en wegbrengen, haha!

Mooie auto hebben jullie!!!!
Ik plaats hier ook heel even een foto van de onze:
Afbeelding

Een bloemist heb ik nog helemaal niet, haha! Moeten we ook maar eens achteraan. Weet wel een fijne bij ons in de stad, maar ook bij ons in het winkelcentrum zit er een. Wel zo lekker dichtbij! Daar maar eens informeren.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jan 2014 13:57

Re: Trouwen in 2014

Wat hebben jullie aan qua panty of kousen? Ik wilde eerst een panty doen maar met naar het toilet gaan is dat een ramp :o
<<

Anoniem129

Bericht 29 Jan 2014 13:58

Re: Trouwen in 2014

Mooi boeket No. 3! Onze trouwauto is ook geregeld. Mijn vriend is zzp'er en heeft een grote schuur moeten bouwen voor klanten om oldtimers in te zetten. Toen zat hij te vertellen dat we gaan trouwen zei die man als jullie nou eens komen kijken bij mijn auto's dan wil ik wel rijden tegen de vergoeding van 's avonds een koud biertje! Nou dat kunnen we regelen! Hele mooie witte Mercedes.

Wij trouwen 5 september Yolo! Dus er is nog wel tijd voor de jurk, we maken gewoon snel een nieuwe afspraak maar kan door de operatie nu even niet teveel doen!

Bruidstaart willen we een kennis van ons vragen. Daar hebben we wel eens eerder een taart van gehad en die was heerlijk en prachtig. Nu gaan ze alleen altijd rond die tijd op vakantie dus dan moeten we nog een alternatief.

Hoe doen jullie het met bruidsmeisjes? Wij hebben er twee een van 4 en een van bij 11 op dat moment. Wel lastig met jurkjes vind ik dat? Betalen jullie de jurkjes of doen de ouders dat?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 29 Jan 2014 18:22

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben gisteren de taart uitgezocht, wij mochten ook 4 smaken proeven. Champagne vond ik echt lekker Snirp! Ben benieuwd wat jij er van vind. Bij ons had de bakker allemaal smaken op de website staan en mocht je ook zelf dingen aangeven als optie. 4 ervan mag je kiezen en proeven.

Lien, ik had het zelfde probleem met de jurkjes voor de bruidsmeisjes, precies dezelfde leeftijds ook. Ik heb een jurkje gevonden wat ik mooi vind en mijn moeder maakt deze voor beide kinderen. Wij betalen de benodigdheden voor de jurkjes.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem129

Bericht 29 Jan 2014 19:20

Re: Trouwen in 2014

Dat kunnen we ook nog overwegen om zelf iets te laten maken door mijn schoonmoeder! Hebben de meiden wel meegekozen?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 30 Jan 2014 18:19

Re: Trouwen in 2014

Ja zeker, ik ben eerst zelf gaan kijken wat ik leuk vind. Daarna heb ik hèt oudste meisje gevraagd om mee te kijken. De jongste heeft niet mee uitgekozen maar dat komt vooral omdat ze op afstand woont.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 01 Feb 2014 10:22

Re: Trouwen in 2014

Is het trouwdatum lijstje nog compleet?

Yes-Bridjes 2014

19 februari - atelier madame
28 maart - Troeliewoelies
25 april- bruidje2014
16 mei - Sam
4 juni - Lejow
5 & 6 juni - No. 3
12 juni - Snirp
27 juni Siep
3 juli Sunshine27
22 augustus - Fashionlover
5 september - Ysa en Lien
12 september - Balloon
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Rennebol85

Bericht 01 Feb 2014 15:09

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Is het trouwdatum lijstje nog compleet?

Yes-Bridjes 2014

19 februari - atelier madame
28 maart - Troeliewoelies
25 april- bruidje2014
16 mei - Sam
4 juni - Lejow
5 & 6 juni - No. 3
12 juni - Snirp
27 juni Siep
3 juli Sunshine27
22 augustus - Fashionlover /
5 september - Ysa en Lien
12 september - Balloon
Laatst gewijzigd door Rennebol85 op 03 Mrt 2015 19:13, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 01 Feb 2014 15:41

Re: Trouwen in 2014

Woeehoee ik denk dat ik mijn jurk heb gevonden!! :love:
Volgende week nog ergens anders kijken, maar deze jurk wordt vast voor mij achtergehouden. Ik straalde helemaal volgens iedereen haha.

Onze voorlopige trouwdatum staat op 7 november. Ik denk dat dit niet meer wijzigt, dus ik kan ook in het trouwlijstje! Leuk om dat allemaal op een rijtje te hebben staan.

Wauw, geweldige auto trouwens Snirp! Ook een erg mooi boeket No3. Ik heb totaal niets met bloemen (ja, ik vind ze mooi) maar daar houdt het ook mee op. Dus totaal geen idee wat ik wil... Met mijn haar ook niet overigens.
No3, had jij laatst niet in een ander topic je jurk laten zien voor je kapsel? Ik had hem net gemist. Weet je al meer wat je wilt voor je haar? Ik vind dat ook zo lastig te bepalen, hoe ik mijn haar wil...
En van het taartproeven krijg ik honger haha. Lijkt me zooo lekker!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 01 Feb 2014 21:42

Re: Trouwen in 2014

Yes-Bruidjes 2014

19 februari - atelier madame
28 maart - Troeliewoelies
25 april- bruidje2014
16 mei - Sam
4 juni - Lejow
5 & 6 juni - No. 3
12 juni - Snirp
27 juni Siep
3 juli Sunshine27
22 augustus - Fashionlover / Rennebol85
5 september - Ysa en Lien
12 september - Balloon
7 november Yolo!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 14:18

Re: Trouwen in 2014

Het lukt mij niet om op iedereen te reageren, jullie praten lekker veel en ik heb te weinig tijd dit topic een beetje bij te houden :laughcry: Leuk om te lezen hoe iedereen stukje bij beetje dichter bij hun mooiste dag komt!

AM voor jou is het gewoon al bijna zo ver! Hoe is het uiteindelijk afgelopen met de uitnodiging die je ontving? Was het toch voor je vrijgezellenfeest? Ik ben benieuwd! Nog even over je vraag over panty's of kousen; ik denk dat ik geen van beide doe! Ik vind een panty vaak rondom de buik iets tekenen en daarnaast super onhandig met een jurk. En kousen zou ik alleen aantrekken wanneer het noodzakelijk is voor in je schoenen (en je blote voeten niet fijn vindt).

Snirp: wat een mooie auto! Gaat je vriend zelf rijden, of worden jullie gereden?

Lien: jullie hebben de trouwauto ook al geregeld lees ik. Altijd handig om connecties te hebben;) Heb je inmiddels al een nieuwe datum geprikt voor het passen van bruidsjurken? Wij hebben 1 bruidsmeisje. Meer eigenlijk voor het brengen van de ringen, als ze dat durft (ze is dan 3 jaar). Voor haar zoeken we een jurkje passend bij mijn jurk. Wij zullen dit jurkje betalen.

Yolo! welkom en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik las dat je vanuit het 2015 topic hier bent aangeschoven, leuk! En de jurk ook al zo goed als zeker gevonden, fijn!

Sunshine ben jij inmiddels al uit over de bedankjes? Er zijn zoveel leuke dingen, ik zie haast door de bomen het bos niet meer :P

No3: wat een gave auto hebben jullie gekozen! Wat betreft de fotograaf. Wij hebben bij het kiezen van een fotograaf ook heel bewust gekeken naar de spontane kiekjes om het zo maar te zeggen. Wij zijn ook niet echt van het poseren en houden van vrolijke, oprechte en vooral spontane plaatjes, gecombineerd met een zachte en romantische stijl. We zijn uit eindelijk in gesprek gegaan met een fotograaf en hebben tijdens dat gesprek een aantal albums in kunnen zien. Op basis daarvan en de klik met hem, hebben we de keuze gemaakt!

Lejow: ik las dat je je jurk over twee maanden wil bestellen. Heb je hem via een webshop gevonden of in een winkel? Wil je nog veel kilo's kwijt voor die tijd? Hopelijk red je het! Ik wil ook nog wel graag wat kilo's kwijt, maar ik mis af en toe de motivatie :thumbdown: Nu trouw ik pas over iets meer dan 7 maanden, maar over 5,5 maand moet het toch wel gelukt zijn! Ik ga nog voor 9,5 kilo.

Momenteel staan de regel dingen bij ons een beetje stil, maar de grote dingen hebben we vastgelegd. Zo staat de datum vast bij de gemeente en hebben we een BABS gekozen en bevestigd gekregen. De locatie voor de ceremonie, receptie en het diner staat vast. Hebben jullie trouwens een evenementenverzekering afgesloten voor jullie feest/receptie/diner? Wij twijfelen er namelijk nog over!

Ook de trouwauto en de fotograaf hebben we inmiddels geregeld. Aanstaande week ga ik voor de 2e keer op jacht naar een jurk. De 1e keer wel iets gevonden, maar door met name het gebrek aan service van de winkel ga ik er niet naar terug. Helaas heb ik je jurk elders nog niet gevonden, maar ik vind vast iets anders!

Ik ben trouwens nog op zoek naar het volgende, misschien kunnen jullie mij helpen! Het gaat om pocket folders, een soort kaarten met aan de binnenkant een soort envelopje waar je losse kaartjes achter kan steken. Dit idee:

http://www.paperandmore.com/product/302 ... nvitations
http://www.paperandmore.com/product/320 ... nvitations

Ik vind ze alleen maar op Amerikaanse sites en ze leveren niet buiten Amerika :( Een van jullie misschien een idee waar ik ze wel online kan bestellen? Of een winkel waar ik je kan vinden? We willen ze namelijk gebruiken van onze uitnodigingen!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 02 Feb 2014 14:54

Re: Trouwen in 2014

Ysa, wij worden gereden :)
De man die deze auto's verhuurt, is zelf chauffeur die dag!
Dus mogen lekker achterin zitten en de fles champagne leegdrinken :banaan: :suspect:

Wij hebben gister onze tekst naar de drukker gebracht, eind van de week krijgen we een voorbeeldje.
Ben echt benieuwd!
Verder eigenlijk weinig nieuws... Taartproeverij had ik hier al gemeld, haha. Dat gaan we over 2 weken doen!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 15:21

Re: Trouwen in 2014

Haha, dat achterin zitten en een fles champagne leeg drinken klinkt alleen al meer dan prima :love:

Hebben jullie een bestaand ontwerp gekozen voor jullie trouwkaart of zelf iets ontworpen? Wij hebben van alles al bekeken, maar we zijn vooralsnog niets tegen gekomen waar we dolenthousiast over zijn . Dus ik denk dat wij zelf aan het ontwerpen gaan, in de hoop dat we iemand kunnen vinden die dat ontwerp verder uit kan werken en natuurlijk een drukker die het kan drukken voor ons.

Ik heb overigens zojuist een website gevonden waar ik de pocket enveloppen heb gevonden! Heb drie verschillende modellen besteld in de drie kleuren die ons het meest aanspreken, ik ben benieuwd! Ik verwacht ze over een week of 3.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 02 Feb 2014 15:29

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben 3 mappen doorgekeken, met per map een kaart of 70 ofzo...
Tussen al deze kaarten zat er precies 1 (!) die we allebei mooi en leuk vonden, die hebben we dus genomen.

We wisten ook niet echt wat we anders zouden willen, dus zijn blij dat we iets tegengekomen zijn.
Zelf ontwerpen is niet echt ons ding ;)

Leuk dat je de envelopjes hebt gevonden!Leuk idee om daar de uitnodigingen in te doen :)
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 15:37

Re: Trouwen in 2014

Wat fijn dat er voor jullie iets tussen zat! Hebben jullie mappen bij de drukker geleend? Dat is iets wat wij ook nog kunnen doen. Ik moet mij daar maar eens verder in verdiepen.

Ontwerpen is ook niet helemaal ons ding (al ben ik wel creatief ingesteld), het idee lijkt meer geboren vanwege gebrek aan beter :laughcry: Daarnaast willen we er ook een respons kaartje in doen, informatie over de locatie en een hotelsuggestie (een aantal gasten moet van ver komen) en voor de daggasten een tijdlijn (als uitnodiging voor de hele dag), dus zo'n pocketkaart leek ons wel erg leuk!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 02 Feb 2014 15:41

Re: Trouwen in 2014

Ysa wij laten onze kaart ontwerpen. We hebben kaarten opgezocht die we wel leuk vonden etc en dan die allemaal doorgestuurd. Op basis daarvan wordt er een kaart ontworpen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 02 Feb 2014 15:43

Re: Trouwen in 2014

Ja, wij hebben die mappen bij de drukker geleend!

Dan is het wel een leuk idee ja, kan je alle kaartjes er goed bijdoen en is het geen los fladderend blaadje.
Wij hebben alles op de kaart kunnen zetten en onze ceremoniemeesters hoeven er ook geen los blaadje bij te doen hebben ze ons verteld :P
Bij ons komen mensen ook van ver, maar die hebben zelf al de plaatselijke Center Parcs en een aantal campings geboekt, superleuk!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Feb 2014 15:45

Re: Trouwen in 2014

Bedankjes nog niet helemaal over uit, nu wordt het misschien iets van glas uit Mexico, even afwachten of het echt gaat lukken. Dus misschien dat ik die doosjes dan wel over heb. Ben wel benieuwd naar jullie bedankjes? Heeft iedereen dat al geregeld?

Leuk om alles te lezen, maar de afgelopen week geen tijd gehad om te reageren, druk op het werk helaas.

Wij hebben vandaag onze huwelijksreis geboekt en zijn nu wat mappen aan het doorbladeren voor trouwkaarten. De meeste kaarten vind ik niet mooi, dus morgen de andere mappen maar ophalen.

Ysa die pocket envelopjes zijn leuk! Doen julli trouwens allemaal een bruidstaart? Wij gaan namelijk voor gesorteerd gebak :d
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 16:16

Re: Trouwen in 2014

Siep schreef:Ysa wij laten onze kaart ontwerpen. We hebben kaarten opgezocht die we wel leuk vonden etc en dan die allemaal doorgestuurd. Op basis daarvan wordt er een kaart ontworpen.


Heb je dat dan naar de drukker gestuurd of hebben jullie daar een grafisch ontwerper voor benaderd? Wel een goed idee zo, met een mengelmoes van alles wat je leuk vindt, komt er vast een mooi ontwerp uit!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 16:21

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben overigens ook gekozen voor een bruidstaart! Eerst nog wel getwijfeld om het te combineren met cupcakes, maar onze voorkeur ging toch uit naar taart. Over gesorteerd gebak heb we eigenlijk niet eens nagedacht, maar dat is ook een prima (en lekker) idee Sunshine!

Wat ik wel jammer vind is dat wij op onze locatie niet zelf de taart mogen regelen. Het had gekund, maar dan berekenen ze extra kosten voor het snijden, waardoor de taart nog duurder zou worden (ik vind het al een heel bedrag!). We mogen wel smaken aangeven en we hebben omschreven hoe we de taart graag willen, maar that's all. Maar ik had het proces van proeven, ideeen opdoen en kiezen eigenlijk wel leuk gevonden. Ik krijg al trek als ik er aan denk!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Feb 2014 16:31

Re: Trouwen in 2014

Ysa schreef:Wij hebben overigens ook gekozen voor een bruidstaart! Eerst nog wel getwijfeld om het te combineren met cupcakes, maar onze voorkeur ging toch uit naar taart. Over gesorteerd gebak heb we eigenlijk niet eens nagedacht, maar dat is ook een prima (en lekker) idee Sunshine!

Wat ik wel jammer vind is dat wij op onze locatie niet zelf de taart mogen regelen. Het had gekund, maar dan berekenen ze extra kosten voor het snijden, waardoor de taart nog duurder zou worden (ik vind het al een heel bedrag!). We mogen wel smaken aangeven en we hebben omschreven hoe we de taart graag willen, maar that's all. Maar ik had het proces van proeven, ideeen opdoen en kiezen eigenlijk wel leuk gevonden. Ik krijg al trek als ik er aan denk!



Oh dat is inderdaad wel jammer, mijn vader is altijd banketbakker geweest, dus dan ben je ook wel kieskeurig en wij vinden snel bruidstaart te zoet. Wordt jullie bruidstaart groot? Wij hebben daarom ook gekozen voor gesorteerd gebak van de plaatselijke bakker die erg lekker gebak heeft :D
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 16:52

Re: Trouwen in 2014

Ik ben met je eens dat bruidstaart al gauw te zoet is! Wij hebben dan ook bewust gekozen om niet voor een traditionele bruidstaart te gaan. We hebben 4 lagen (maar niet gestapeld zeg maar). We willen er graag een zomers/fris tintje aan geven met rood fruit. Alleen de 1e en de 3e laag bevatten fondant of marsepein (met naturel biscuit met een jam van rood fruit en slagroom i.p.v. botercrème/banketroom) en de andere 2 lagen zijn wat minder strak (dus een biscuit o.i.d. met iets van kwark en fruit, maar dus zonder de fondant of marsepein). Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
<<

Anoniem173

Bericht 02 Feb 2014 17:10

Re: Trouwen in 2014

Ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeest gehad! Was echt zo leuk met al m'n vriendinnen op pad. Lekker gegeten en wezen stappen en wat opdrachten gedaan in de stad!

Ik heb kousen gevonden bij de hema, volgens mij wel hele mooie :).
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 02 Feb 2014 17:15

Re: Trouwen in 2014

Hey dames, zitten jullie toevallig ook op pinterest? Dan zouden we elkaars pins etc kunnen bekijken..
Laatst gewijzigd door Roos op 02 Feb 2014 17:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 02 Feb 2014 17:16

Re: Trouwen in 2014

Dus de uitnodiging had er toch mee te maken AM! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Nu is het echt aftellen. Zijn jullie er al helemaal klaar voor?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers