Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twee kinderen samen op de kamer

<<

Anoniem113

Bericht 01 Feb 2014 19:34

Twee kinderen samen op de kamer

Zou dit bed voor jullie een optie zijn? Waarom wel of waarom niet?

[imgAfbeelding[/URL]][/img]

Mij lijkt het wel iets tot de tijd dat we een groter huis hebben.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Feb 2014 19:53

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Waar is dit bedje van? Ik zou het wel eng vinden als de jongste zou gaan staan. Straks gaat hij /zij komen en klettert dan vrij hard op de grond. Verder kan de oudste niet rechtop zitten en van zijn hoofd stoten denk ik.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Feb 2014 19:54

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Nee, eigenlijk niet. Maar ik heb het sowieso niet op stapelbedden. Ik vind bij deze het onderste bedje eigenlijk echt te weinig ruimte in hoogte hebben en ik zou er doodsbenauwd voor zijn dat de jongste van zn hoogte zich over het ledikant heen gooit.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Feb 2014 20:05

Re: Twee kinderen samen op de kamer

2 kinderen op 1 kamer vind ik geen probleem (doen we hier ook), maar niet in dit bed! Om de reden die Chaos eigenlijk ook geeft.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem113

Bericht 01 Feb 2014 20:09

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Goed punt. Daar had ik nog niet over na gedacht. Hoe doen jullie dat dan met twee kindjes op een kamer?
<<

Anoniem112

Bericht 01 Feb 2014 20:12

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Voor een kleine kamer waar je er twee moet laten slapen vind ik dit wel een mooie oplossing hoor
Ik zou dan de oudste onder laten slapen, die kan er dan gemakkelijk zelf uit klimmen en de jongste (eerst nog baby) klimt er echt nog niet uit hoor, weet niet hoe diep t bovenste ledikantje is? Maar wij hebben zelf een vrij diep ledikant en daar kunnen (konden) ze beide echt niet uit klimmen, al helemaal niet met een slaapzak aan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Feb 2014 20:14

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Wij hebben 2 bedden en de oude kamer van de jongste is nu voorzien van alle kasten en de commode. Op de slaapkamer staan alleen de bedden en wat speelgoed.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Feb 2014 20:25

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Misschien als je het van dag een doet dat het dan wel goed gaat maar ik hoef daar nu bij mijn dames niet mee aan te komen, de de gene die onder moet gaat dat echt niet pikken.. Los daarvan ben ik het met Chaos eens.

Oh en hoe wij het dan doen, er staan hier twee ledikantjes naast elkaar. Als ze in een groter bed moeten dan zullen ze denk ik uit elkaar gaan, want twee grote bedden wordt wel krap.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem75

Bericht 01 Feb 2014 20:27

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Ja ik denk het wel. Voor de komende 2,5 - 3 jaar zou ik zoiets een prima oplossing vinden hoor.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Feb 2014 20:35

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Het bed op zich vind ik niks mis mee. Ik vraag me alleen wel af of je de baby zo wel in bed gelegd krijgt. Kan het bedje in verschillende standen? Als je de baby helemaal onderin moet leggen dan zou ik daar bijna niet bijkomen denk ik, en een krukje vind ik dan eng om met baby elke keer op/af te stappen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Feb 2014 20:59

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Wij hebben twee eenpersoonsbedden op hun kamer. Hoe klein is de kamer?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Feb 2014 21:10

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Liadan schreef:Het bed op zich vind ik niks mis mee. Ik vraag me alleen wel af of je de baby zo wel in bed gelegd krijgt. Kan het bedje in verschillende standen? Als je de baby helemaal onderin moet leggen dan zou ik daar bijna niet bijkomen denk ik, en een krukje vind ik dan eng om met baby elke keer op/af te stappen.


Miss is het net zo als op het kdv dat het hekje open kan.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Feb 2014 21:13

Re: Twee kinderen samen op de kamer

Annemie schreef:
Liadan schreef:Het bed op zich vind ik niks mis mee. Ik vraag me alleen wel af of je de baby zo wel in bed gelegd krijgt. Kan het bedje in verschillende standen? Als je de baby helemaal onderin moet leggen dan zou ik daar bijna niet bijkomen denk ik, en een krukje vind ik dan eng om met baby elke keer op/af te stappen.


Miss is het net zo als op het kdv dat het hekje open kan.

Oja, dat kan natuurlijk ook nog. Dan zou het wel ideaal zijn! En als je dan bang bent dat ze eruit klimmen kan je er nog een dakje op maken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady, Marsy31