Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wonen aan een drukke, doorgaande weg

<<

Anoniem123

Bericht 27 Jan 2014 10:21

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Wij wonen aan 1 van de drukkere weggetjes van ons dorp. Maar we hebben er weinig last van. We kunnen gewoon voor parkeren en we hebben achter het huis een garage. S kan idd niet alleen spelen voor maar als hij die leeftijd bereikt dat hij dat alleen mag dan kan hij in het achterpad spelen.
<<

Anoniem132

Bericht 27 Jan 2014 14:06

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

We hebben een bod gedaan op en huis die met de tuin grenst aan een 50 km weg. Voor het huis zouden eventuele kinderen prima kunnen spelen en in detuin uiteraard ook. Nu hopen dat we een positieve reactie krijgen :)
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jan 2014 14:13

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Spannend Jill! Ik duim voor jullie!

M'n vriend was even langs beide huizen gereden, en waarschijnlijk is het eerste toch wel inderdaad echt druk. Er komt rond die plek aan die drukke weg nog een tweede drukke weg er op uit, dus dan is het helemaal onhandig. Jammer, want het is echt een onwijs leuk huis!
<<

Anoniem132

Bericht 27 Jan 2014 14:21

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Dankje, ik vind het megaspannend en m'n vriend is nogal nuchter haha. Oh ja dat zou mij dan ook tegenhouden hoor. Dit is zeg maar de doorgaande weg van de woonwijk dus wordt ook niet echt extreem hard gereden gelukkig.
En als dit huis hem niet wordt moeten we eerst wachten want er zijn hier niet veel leuke huizen te koop op het moment.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 17:08

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Nou we zijn ook nog even langs het huis met de ventweg gereden, maar Google Maps is dus niet bepaald meer up to date daar ;) Die hele ventweg was weg! Daar zijn nu parkeerplekken van gemaakt. Op zich ook wel handig, maar dus wel minder handig.

Nou, na de vakantie maar eens overleggen of we een bezichtiging willen plannen.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 01 Feb 2014 11:21

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Wij wonen aan een doorgaande 50 km weg. Dit is niet een van de hoofdwegen door het dorp. Er gaat wel veel landbouverkeer langs.
We hebben een diepe grote tuin en speelgelegenheden in de buurt.
Afbeelding
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 01 Feb 2014 15:25

Re: Wonen aan een drukke, doorgaande weg

Wij wonen ook aan een redelijk drukke weg, maar er zit nog een fietspad/parkeerplekken voor. Qua geluid merk ik eigenlijk alleen de bussen als ik er op ga letten. Hier is het aan de achterkant vrij lastig komen voor auto's en daar spelen dan ook veel kinderen. Er zit hier zelfs een kdv een paar huizen verderop.

Ik zou me door zoiets niet zo snel tegen laten houden, helemaal niet omdat kinderen nu nog niet eens aan de orde zijn. Voor ze ook echt op straat gaan spelen ben je zo een paar jaar verder en kan er van alles om het huis veranderd zijn. Voor zoiets is altijd wel een oplossing, als het verder echt je droomhuis is zou ik me er niet door tegen laten houden.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers