Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


baarmoeder met tussenschot

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 01 Feb 2014 12:23

baarmoeder met tussenschot

Heeft iemand dat hier? Ik ben er gister achtergekomen dat ik dit heb. Wat zijn jouw ervaringen?
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 01 Feb 2014 12:27

Re: baarmoeder met tussenschot

Een collega van mij heeft dat. Het fijne weet ik er niet van maar bij haar eerste wist ze het niet en werd haar dochter volgens mij een week of 6 ts vroeg geboren. Haar tweede verwachtte ze haar eerder maar kwam ze zelfs na de uitgerekende datum! 2 mooie gezonde meiden!!
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem113

Bericht 01 Feb 2014 12:57

Re: baarmoeder met tussenschot

Mijn collega had dit vorig jaar. Zij was zwanger van een tweeling maar had in het begin een miskraam van 1 vruchtje. Ze werd vaker onder controle gehouden maar verder ontwikkelde de baby zich goed. Ze is met 39 weken bevallen van een flinke zoon.
<<

Anoniem11

Bericht 01 Feb 2014 13:02

Re: baarmoeder met tussenschot

Ik had het ook. Was zwanger van een tweeling waarvan er 1 vruchtje met 12 weken stopte met leven. Werd extra onder controle gehouden, en verder was er niks aan de hand. Was wel steeds sprake van een te kleine baby, maar dat viel uiteindelijk erg mee. Ik ben 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen van een gemakkelijke bevalling.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 01 Feb 2014 13:31

Re: baarmoeder met tussenschot

Je kunt dus wel natuurlijk bevallen? Ik las op internet allemaal horror verhalen over miskramen en keizersnedes.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx