Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ondeugende streken!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Sep 2013 11:26

Ondeugende streken!

Ik was net heel even aan het bellen, draai ik me om zit mevrouw de prullenbak leeg te halen! :shock:
Wat voor ondeugende steken hebben jullie kindjes de laatste tijd uitgehaald?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem219

Bericht 10 Sep 2013 11:36

Re: Ondeugende streken!

Mijn dochter heeft op het KDV samen met haar vriendje en vriendinnetje (ze vormen een soort van drie-eenheid :thumbup: ) alle wc rollen in de wc gegooid.....

Die konden ze dus allemaal weggooien haha...
<<

Anoniem2

Bericht 10 Sep 2013 13:45

Re: Ondeugende streken!

De oudste heeft net de snoeppot geplunderd & staat nu te snoepen van een banaan. :elephant:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Sep 2013 17:22

Re: Ondeugende streken!

Stiekem fruit pakken en hele happen (met schil en al) opeten... De vaatwasser leeghalen, dvd's uit de kast halen, telefoons verzamelen, laptop aan en uit zetten. Kortom, wij zitten hier niet stil :p
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Sep 2013 17:26

Re: Ondeugende streken!

CCC schreef:Stiekem fruit pakken en hele happen (met schil en al) opeten... De vaatwasser leeghalen, dvd's uit de kast halen, telefoons verzamelen, laptop aan en uit zetten. Kortom, wij zitten hier niet stil :p

Ojee dat voorspelt niet veel goeds! De vaatwasser is hier idd ook interessant. En de knopjes van de dvdspeler.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem73

Bericht 10 Sep 2013 17:29

Re: Ondeugende streken!

hahaha leuke leeftijd he ;), hier wordt eigenlijk niks ondeugends meer uitgehaald. Heb gewoon een braaf kind haha :)
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 10 Sep 2013 18:36

Re: Ondeugende streken!

Onze dame doet tegenwoordig verstoppertje met de boodschappen of iets anders wat maar voor handen ligt. Zo vinden toiletpapier achter dr gordijnen terug en verdwenen er spullen in een la vol dvd's. Om het vervolgens na een paar dagen terug te toveren, bulderend van het lachen. En wij ons maar rot zoeken, lol dat ze dan heeft...
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Sep 2013 20:45

Re: Ondeugende streken!

Mijn schoonmoeder heeft een orgel en op dat orgel zitten knoppen om op om van geluid te veranden, dit zijn z'n 35 knoppen.
Onze oudste en een neefje hebben samen met z'n tweeën al die knoppen er af gewipt.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Sep 2013 20:59

Re: Ondeugende streken!

Hij heeft hier door dat als hij zijn eigen stoeltje naast de salontafel zet hij erop kan klimmen.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers