Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Napijn na verwijderen verstandskies

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 29 Jan 2014 20:07

Napijn na verwijderen verstandskies

Hoi, hebben jullie veel napijn gehad na verwijderen van verstandskies?
Ik ben gisteren bij kaakchirurg geweest en is er 1 uitgehaald bovenin.
Nu heb ik er vandaag best last van gehad ondanks de ibuprofens 600.

Ze zeiden toch dat je er niet veel last van zou hebben. Valt me wel tegen en ben niet zo klein zerig meestsl ;-)
Morgen moet ik weer werken dus hoop dat dat weer beter gaat, werk in de zorg.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Jan 2014 20:13

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb beide keren een week thuis gezeten. Blauw, opgezet, en écht veel pijn. Vond een bevalling beter te handelen. De laatste keer kon ik niet eens mijn kaken van elkaar krijgen!
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Jan 2014 20:15

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik zat 's avonds weer aan de warme maaltijd, heb er weinig last van gehad.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Jan 2014 20:17

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb afgelopen vrijdag mijn verstandskies laten verwijderen en die dag zelf had ik echt veel pijn maar ibuprofens 600 hielpen bij mij echt enorm goed. De dagen erna en nu ook nog wat last maar ibuprofens 600 helpen goed. Jammer dat jij, ondanks de ibuprofens 600, gewoon nog best last hebt van pijn. Het kan zijn dat het morgen wat meer opgezet is trouwens, bij mij was het zaterdag namelijk wat meer opgezet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 29 Jan 2014 21:57

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik ben bijna een week verder en heb er nog last van. Niet zo dat ik pijnstilling nodig heb meer, maar ik had gehoopt dat het over was. Bij mij is wel boven en onder getrokken. Ik eet wel al vanaf de eerste avond gewoon normaal. Je mag ook pcm bij slikken he, 3x pd ibuprofen en 4x 2stuks pcm
<<

Anoniem187

Bericht 29 Jan 2014 22:01

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb er 1 keer veel last van gehad, de andere keer totaal niet. Vervelend dat je er zo'n last van heb, beterschap!
<<

Anoniem122

Bericht 29 Jan 2014 22:02

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Heb een beetje pijn gehad (2 kiezen boven getrokken tegelijkertijd). Heb wel goed gekoeld nadat ze getrokken waren, dat heeft ook een hoop geholpen denk ik.
Ik at dezelfde dag alweer normaal en at 2 dagen later ook weer afbakbroodjes.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 29 Jan 2014 22:15

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik moet dit topic niet lezen. Ik ben bang dat mijn verstandskiezen er binnenkort ook uit moeten... Ik heb al een jaar of 5 twee ministompjes in mijn onderkaak en die komen niet door. De tandarts heeft 1,5 jaar geleden al gezegd dat ze er op termijn misschien uit moeten, maar ik ben doodsbang! Ik moet volgende maand naar de tandarts, dus dan hoor ik meer, maar als ik dit topic lees, word ik al gek van het idee alleen al
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:40

Bericht 29 Jan 2014 22:50

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

ik heb er best veel last van gehad, er zijn er 2 uitgehaald 2 weken terug, ben wel ondanks de pijn de dag erna aan het werk gegaan,( wat eigenlijk niet echt ging , ik werk in de kou, dus dat is ook geen lekker gevoel ) heb 4 dagen vloeibaar gegeten, met mond kon niet verder als een centimeter open,het was erg dik, en nu 2 weken later heb ik nog een verdoofd gevoel in een stukje van me lip en een deel van me ondergebit omdat de kies tegen een zenuw lag.
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 29 Jan 2014 23:28

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb beide keren erg veel pijn gehad. Mijn kaak was niet dik (gelukkig, en koelen helpt echt). Maar wel flink pijn gehad, de 1ste keer 3 weken (tussendoor ook terug geweest naar de kaakchirurg) en de 1ste 4 dagen niet gewerkt, en daarna een week halve dagen.
De 2de keer een week pijn gehad, en 2 dagen niet gewerkt.
De pijn had ik ook met ibuprofen 600 3 x per dag en nog 3 x 2 500 paracetamol per dag.
<<

Anoniem199

Bericht 30 Jan 2014 11:46

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb vooral bij de eerste keer veel pijn gehad, maar die kies (onder) kwam er toen ook niet echt makkelijk uit. Heb toen om en om ibuprofen en paracetamol geslikt. Omdat ik de kies op goede vrijdag liet trekken had ik 4 dagen niet gewerkt. Tweede keer ben ik na 2 dagen thuis weer gaan werken. Deed nog wel zeer, maar niet zo erg dat ik thuis moest zitten.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Jan 2014 16:21

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Bij mij zijn de twee bovenste verstandskiezen er in één keer uitgetrokken door de tandarts en daar heb ik nauwelijks last van gehad. Geen pijnstilling gebruikt. Dat had ik niet verwacht, aangezien de tandarts er een stuk kaakbot mee uit heeft getrokken :eyes: (Niks van gevoeld hoor, ik viel alleen bijna flauw toen ik de kies + bot geshowd kreeg door de tandarts.)
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 30 Jan 2014 16:55

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Bij mij zijn er 2 weggesneden en daarna dus ook gehecht, deze deden echt super veel pijn! De 2 die getrokken zijn was het niet heel pijnlijk, bij 1 ben ik zelf 2 uur nadat het gebeurt was gaan winkelen!
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Jan 2014 21:00

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Lenthe schreef:Ik moet dit topic niet lezen. Ik ben bang dat mijn verstandskiezen er binnenkort ook uit moeten... Ik heb al een jaar of 5 twee ministompjes in mijn onderkaak en die komen niet door. De tandarts heeft 1,5 jaar geleden al gezegd dat ze er op termijn misschien uit moeten, maar ik ben doodsbang! Ik moet volgende maand naar de tandarts, dus dan hoor ik meer, maar als ik dit topic lees, word ik al gek van het idee alleen al


Waar ben je precies bang voor? Voor de napijn of voor de ingreep zelf? Ik moet zeggen dat ik enorm opzag tegen de ingreep zelf maar dat viel echt heel erg mee! De napijn vind ik wel vervelend maar pijnstillers helpen echt heel goed!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:05

Bericht 31 Jan 2014 11:43

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik ben zojuist terug van de kaakchirurg. Rechts boven en onder zijn getrokken. Bang voor de ingreep hoef je zeker niet te zijn, die viel zo mee! Zelfs de verdoving zetten deed geen zeer. En dat terwijl ik er ook onwijs tegen op zag (jaar of 2 uitgesteld. Zag op tegen de ingreep). Over de napijn kan ik nog weinig zeggen. Verdoving zit er nog in. Hopelijk valt dat mee.
♡2015
♡2018
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Bericht 31 Jan 2014 23:24

Re: Napijn na verwijderen verstandskies

Ik heb echt enorm last van napijn gehad helaas, beide keren. (Eerst de 2 links, toen de 2 rechts) Het verwijderen zelf was echt een piece of cake, en ook erna geen last gehad. Maar de volgende dag begon het volgens mij al, en heb er toen echt wel 2 weken mee gezeten. De laatste keer was het ook gaan ontsteken, daar kwam ik achter toen ik langs ging omdat de napijn zo lang duurde. En die napijn is echt annoying, je kan dan bijna niks, slapen gaat ook erg moeizaam (zelfs met weet ik veel hoeveel pillen op) :thumbdown: Maaaaaaar, lang niet iedereen heeft last van napijn hoor, dus ik zou me er van te voren niet zo'n zorgen om maken. :)
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron