Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 30 Jan 2014 22:44

Re: Weight Watchers

Hmm eerlijk gezegd denk ik ook dat het weinige drinken bij mij ook een probleem is, ik hou ook heel veel vocht vast. Dus ik moet echt meer drinken!

Oeh Alibi, ik zou door jouw enthousiasme bijna weer beginnen met power start, haha.
Ik ga zeker wel wat recepten uit het boekje maken en het roggebrood met kwark ben ik ool zeker van plan om te proberen. Het lijkt me een bijzondere, maar lekkere combi :).
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 31 Jan 2014 20:45

Re: Weight Watchers

Ik ben sinds 2 weken begonnen met ww.en vind het goed te doen. Maar wat ik me afvroeg (en kan het nergens terug vinden) als je vlees bakt moet je dan de boter waarin je bakt ook invullen in je lijst? Ik neem de jus er niet van.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 31 Jan 2014 20:48

Re: Weight Watchers

Ja officieel gezien wel, maar ik tel dat zelf eigenlijk nooit mee.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 31 Jan 2014 20:52

Re: Weight Watchers

Bedankt lejow.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Feb 2014 14:25

Re: Weight Watchers

Zeg, ladies!
Zijn we er nog?
Deze week gaat gelukkig alweer beter dan vorige week, hoop dan ook donderdag op de weegschaal te zien dat er weer wat vanaf is.
Ik probeer ook echt op te letten dat ik goed drink, misschien dat dat nog wat scheelt.
En ik heb deze week weer bewogen. Zondag een klein stukje gefietst, gister 7 km (in een half uur, dus ik fiets niet echt hard, maar fiets gezellig samen met B voorop, en dat vind ik belangrijker dan hard fietsen :) ), en vanmorgen 2 uur gewandeld door Blijdorp. Dus weer genoeg active points binnen :)
<<

Anoniem193

Bericht 04 Feb 2014 14:41

Re: Weight Watchers

Ik doe nu geen powerstart meer, maar elke dag een telvrije dag :P
In het weekend kan ik dan de punten gebruiken. Dat had ik dus gedaan zaterdag en alle punten zijn opgegaan aan patat, wijn en sheridan's. Ik was bang enorm te zijn aangekomen, maar het was maar 100 gram.
Deze week weer streng, maar zaterdag een verjaardag en ik ga weer stappen, dus ik verwacht deze week ook niet veel te verliezen.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 04 Feb 2014 14:46

Re: Weight Watchers

Ik kom gezellig meekletsen! Vorig jaar van januari tot juni 15 kilo afgevallen en na de vakantie nooit meer goed op kunnen pakken.
Helaas ben ik weer 2.2 kilo aangekomen en wil dit er weer af +nog 10 extra kilo's. Heb me hele ww account gereset en ga dus weer voor alle nieuwe sterren :-)
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 05 Feb 2014 11:24

Re: Weight Watchers

hier gaat het ook goed,ik probeer niet de week punten te gebruiken.Vorige week 0,9 eraf.maar sinds maandag gebruik ik een loopband dus wat extra beweging.maar 10 minuten nu nog(man wat is dat zwaar)nog niet hardlopen maar lopen(3-4km per uur)mijn conditie is echt super slecht.
Het drinken is voor mij ook echt een probleem,ik probeer nu echt elke dag 3 flesje water te drinken dat is 1,5 liter en verder thee.zo min mogelijk fris drank.
Afbeelding]
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 05 Feb 2014 19:02

Re: Weight Watchers

Zo, daar ben ik ook weer eens!
Het is alweer eventjes geleden, maar het loopt dan ook voor geen meter de afgelopen week... Helaas betekende dat ook dat ik 4 onsjes was aangekomen gisteravond, maar dit keer kan ik er niet wakker van liggen.
Het klinkt misschien als niet de juiste instelling, maar ik heb echt een enorme stressweek achter de rug en eigenlijk is die stress nog niet voorbij :( Toch wil ik mij er echt weer toe zetten en mijn doelen behalen want uiteindelijk wil ik niet dat stress de overhand krijgt!

Morgen dus even knallen met een Powerfood-dag, van de week nog een Powerfood-dag inplannen en dan de andere dagen weer even flink puntjes tellen.
Hebben jullie nog goede tips en adviezen voor de momenten waarop het even wat minder gaat; wat doen jullie bijvoorbeeld op dat soort momenten?
<<

Anoniem193

Bericht 06 Feb 2014 12:09

Re: Weight Watchers

Roken :palm:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2014 21:22

Re: Weight Watchers

YES YES YEEHEESS YES YES
Trotser dan trotser dan trots... Groot schouderklopje voor MEZELF!! Vandaag een magische grens bereikt, ik ben 10% van mijn gewicht afgevallen!! 8.1 is er nu in totaal vanaf. De getallen onder de 70 komen steeds dichterbij. Een gewicht waarvan ik me niet meer kan voorstellen dat ik het ooit gewogen heb. Even nog doorknallen nu, om op de 15% verlies te eindigen. Kom maar op met die trouwjurk! YES!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 06 Feb 2014 21:43

Re: Weight Watchers

Ik ben echt SUPERTROTS ( en jaloers, haha ) op je Lejow!!
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 06 Feb 2014 22:11

Re: Weight Watchers

Super lejow!!!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Feb 2014 22:18

Re: Weight Watchers

Wel vreselijk gelachen...
Ik ging wegen en kwam dus 1 ons boven mijn 10% gewicht uit...
ja zegt de coach, moet je niet plassen? Ik zeg nou.. ben al geweest maar ga t wel proberen!
Ik me werkelijk UITGEKNEPEN op de wc hahahaha.
Toen nog mijn ringen en ketting afgedaan..
En....... jaaaaaaaaaaaaaaa hoor, het onsje was er vanaf haha!

Heb ook een sleutelhanger gekregen:
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 06 Feb 2014 22:29

Re: Weight Watchers

Wat goed lejow.
hier gaat het deze wweek echt super. Zal ook eens gaan kijken voor een tricker.
Afbeelding]
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 07 Feb 2014 10:34

Re: Weight Watchers

Wat goed bezig lejow! En wat een leuke sleutelhanger
Afbeelding
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 07 Feb 2014 10:37

Re: Weight Watchers

Haha, wat kun je dan trots zijn op die sleutelhanger hè... Ik weet dat ook nog uit mijn weight watchers tijd, helemaal gelukkig met een sticker. Het kost een paar centen om daar op de Weegschaal te mogen staan maar dan heb je ook wat ;-).
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 07 Feb 2014 12:39

Re: Weight Watchers

Ik heb een doos Mexicaanse wraps van honig staan. Weet iemand of wat er op de doos staat aan vetten koolhydraten ect of dat de hele wrap is of alleen de wrap, mix en saus (dus zonder het gehakt groente mengsel).

hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Feb 2014 19:04

Re: Weight Watchers

Kun je er een foto van maken?
Is dat zon set waar alles in die doos zit?
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 07 Feb 2014 19:16

Re: Weight Watchers

Ja je moet alleen zelf nog gehakt en paprika ect toevoegen.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2014 11:27

Re: Weight Watchers

Dan zijn dat de punten voor alles wat in die doos zit, en moet je er nog punten bij rekenen voor het gehakt.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Feb 2014 14:19

Re: Weight Watchers

Bij mij gaat lukt het weer voor geen meter. Ik schommel telkens..dan weer een kilo eraf, dan weer een kilo erbij.

Maandag ga ik er weer tegenaan! Want ik weet dat ik het kan, alleen de motivatie is soms ver te zoeken.ik kan nu echt het geld niet missen, anders had ik graag naar een cursus gewild. Is toch een stok achter de deur denk ik.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2014 10:15

Re: Weight Watchers

Kom op Shally! Je kunt het!

Kun je misschien thuis wegen met iemand erbij? Dat je een stok achter de deur hebt dat je 'voor diegene' moet wegen?
Dat helpt bij mij wel, de gedachte dat ik bij mijn coach op de weegschaal moet en zij dus weet wat ik weeg!
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 09 Feb 2014 11:08

Re: Weight Watchers

sowj ik denk gister ik ga zondag lekker makkelijk maar toch gezond eten,ik haal een maaltijdsalade...zit ik net alles in te voeren bij mijn propoints calculator is zo'n bak gewoon 11!!!punten f*ck he.in vervolg maak ik het wel weer zelf.
Afbeelding]
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:21

Bericht 09 Feb 2014 11:09

Re: Weight Watchers

oja wat doen jullie als je je doel hebt bereikt,beloon je je zelf met iets of niet?
Afbeelding]
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers