Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote Cadeau-tip topic

<<

Shabby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 32

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:11

Bericht 10 Sep 2013 15:45

Re: Het grote Cadeau-tip topic

De laatste jaren heb ik mijn oma gegeven:
Een luisterboek, daar was ze dol op omdat ze niet meer kon lezen
Een mand met allemaal lekkere luxe producten (eten of verzorgingsspulletjes)
Een kersenpit achtige kussen met een lekker warm (fleece)dekentje. Lekker voor de koude dagen op de bank.
You don't have to go fast, you just have to go..
<<

Anoniem30

Bericht 10 Sep 2013 15:53

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Een (fleece) deken is misschien nog wel een idee! Ze zit vaak op de bank, dan is het voor de winter wel lekker misschien. :yes:
<<

Anoniem124

Bericht 10 Sep 2013 16:15

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Leren tas! Pippa je bent m'n held! Hij kwijlt weg bij een bepaalde tas, die ga ik kopen!
<<

Anoniem30

Bericht 10 Okt 2013 15:55

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Cheese schreef:Leren tas! Pippa je bent m'n held! Hij kwijlt weg bij een bepaalde tas, die ga ik kopen!


Welke leren tas heb je gekocht? Mijn vriend wordt in januari 30, haha!
<<

Anoniem30

Bericht 10 Okt 2013 15:56

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Pippa schreef:Een (fleece) deken is misschien nog wel een idee! Ze zit vaak op de bank, dan is het voor de winter wel lekker misschien. :yes:


Uiteindelijk had ik beide seizoenen van het schaep met de 5 pooten gekocht voor haar! Op een dienblad met een bonbonschaaltje met truffels, een klein vaasje met een bloemetje erin en geurzakjes. Ze heeft het er nog over :cheering:
<<

Anoniem30

Bericht 10 Okt 2013 15:57

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Dames, ik zoek iets leuks! Ik heb een bon bij de HEMA gekocht met een nachtje logeren + ontbijt voor mijn zusje + haar vriend voor hun verjaardag. Maar nu wil ik dat in een pakketje geven met bijpassende cadeautjes, wat is leuk om erbij te doen? Het mag max. 20 euro kosten.
<<

Reva

Bericht 10 Okt 2013 16:16

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Iets lekkers voor op de kamer ' s avonds? En iets voor in bad/onder de douche of massageolie/kaars. Durex play ring :thumbup:
<<

Reva

Bericht 10 Okt 2013 16:19

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Iemand tips voor een jongen van 24? Geen bonnen. Hij heeft geen hobby of iets denk ik. Een euro of 20 zou mooi zijn.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 10 Okt 2013 18:16

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Vind je een bioscoopbon ook onder bonnen vallen? Ik persoonlijk minder dus misschien is dat een idee. Anders misschien een dvd? Met popcorn, cola, m&m's. Film pakketje maken zeg maar. Of een tijdschrift zoals Quest? Speciaal biertjes? Drank?
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Okt 2013 18:56

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Reva schreef:Iemand tips voor een jongen van 24? Geen bonnen. Hij heeft geen hobby of iets denk ik. Een euro of 20 zou mooi zijn.


20 euro's?

Ahh zo flauw. Ken je 'm goed? Een Large tshirt doet 't altijd goed in onze vriendengroep. Of speciaal bier, maar dan moet 't wel een drinker zijn. Heeft-ie een (favoriete) auto? Motor? Een boek daarover?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Okt 2013 20:26

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Een blad cadeau of een bioscoop bon.
2014 2016
<<

Anoniem30

Bericht 10 Okt 2013 20:34

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Een lekker luchtje (die van James Bond is een aanrader!) - tijdschrift Quest of Know how - pakket met wat lekkers & een leuke film - Een boek met een waargebeurd verhaal over criminaliteit (van Peter R. de Vries bv.)
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 11 Okt 2013 18:34

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Pippa, die bon is zeker op verschillende plekken in te wisselen? Ik dacht aan een boekje met tips (VVV) wat er in die plaats te doen is maar dat gaat natuurlijk niet als je nog niet weet waar ze heen gaan.

Misschien een pakketje met lekkere dingen voor die avond, zoals al gezegd werd. Of een relax-pakketje met lekkere douchegel, scrub, maskertje, als je tenminste denkt dat ze daar een relax-avond gaan houden.
Hmm, lastig om hier iets passends bij te vinden... Tja, 'n pyjama :wink:

Oeh Reva, dat is lastig! Helemaal geen hobby? Waar liggen zijn interesses? Als hij ergens erg geinteresseerd in is misschien een boek over dat onderwerp en toepasselijke cadeautjes.
Zijn favoriete drankje/eten en daar een pakketje mee maken?
Als je weet van wat voor genre boeken/muziek/films hij houdt dan kun je daar evt. iets van kopen en dat evt. aanvullen. Boek met lekkere koffie bijvoorbeeld. Of een filmpakketje zoals al genoemd werd.
De mannenlijn van Rituals schijnt ook lekker te zijn.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Okt 2013 11:22

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Reva en een tijdschriftenbon? Er is vast wel een tijdschrift wat hij interessant vind.

En wij hebben de grootouders van mijn man enkele jaren geleden een digitaal fotolijstje cadeau gedaan. Was ook een succes :) om de zoveel tijd zet familie er weer nieuwe foto's bij.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Okt 2013 17:23

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Ik ben wel benieuwd of iemand nog goede tips voor mijn vriend heeft. Voor kerst en begin volgend jaar is hij ook jarig.
Hij vind het leuk om computer spelletjes te spelen, maar ik wil hem eigenlijk geen nieuw spel geven
Hij speelt graag gitaar en houdt van koken.
Het budget voor kerst is rond de 50-80 euro en voor zijn verjaardag 100-150 euro.
Ik ben benieuwd of er tips komen waar ik zelf nooit aan zou denken!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Okt 2013 18:38

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Een bepaald keukenmachine, gitaarlessen of juist naar een concert of ergens heen/kaartes cadeau doen wat hij graag eens zou willen zien of meemaken.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Okt 2013 18:57

Re: Het grote Cadeau-tip topic

Een keukenmachine en gitaarlessen heb ik hem al eens gegeven, goed idee dus alleen niet zo leuk om weer te geven ;-)
Concertkaartjes zijn inderdaad een goed idee, in de gaten houden wat er komt dus!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers