Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding fotoshoot gezin

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 14:36

Kleding fotoshoot gezin

Ik weet niet echt in welk topic het goed thuishoort, maar omdat het over kleding vooral gaat :)

Binnenkort wil ik een fotoshoot organiseren met het hele gezin en nu vroeg ik me af wat voor kleding daarbij het beste uitkomt. Of allemaal spijkerbroek en iets zwarts, of iets wits of iets geen idee? Hebben mensen voorbeelden, leuke tips of iets anders origineels?

Ben super benieuwd wat nu echt leuk uitkomt om groot in de woonkamer op te hangen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 16:02

Re: Kleding fotoshoot gezin

Wit zoe ik niet doen en zwat ook niet. Gewoon wat kleur op elkaar afstemmen. Niet te druk. Geen shirts met grote letters
<<

Anoniem40

Bericht 13 Dec 2013 11:02

Re: Kleding fotoshoot gezin

Ik vind het eerlijk gezegd altijd een beetje stom als iedereen hetzelfde aan heeft. Ik zou inderdaad gewoon normale kleren aan doen en dan toch even op elkaar afstemmen, dat de kleuren niet vloeken ofzo.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Dec 2013 11:16

Re: Kleding fotoshoot gezin

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 11:20

Re: Kleding fotoshoot gezin

Whoop! schreef:Ik vind het eerlijk gezegd altijd een beetje stom als iedereen hetzelfde aan heeft. Ik zou inderdaad gewoon normale kleren aan doen en dan toch even op elkaar afstemmen, dat de kleuren niet vloeken ofzo.


Dit ja. Ik vind het altijd leuk als iedereen gewoon zijn favoriete kleding aan heeft en zich gewoon op zijn of haar gemak voelt.
L2014 & H2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Dec 2013 11:25

Re: Kleding fotoshoot gezin

Oh wat erg die kerstfoto's!

On topic, niet allemaal hetzelfde, dat vind ik zo stom. Gewoon iets waar je je fijn in voelt, want dan straal je dat ook uit.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Dec 2013 12:14

Re: Kleding fotoshoot gezin

Maar je kan toch niet allemaal verschillende kleuren door elkaar doen? Dat gaat toch raar staan? Hmm. Ik vind het moeilijk.
<<

Anoniem 43

Bericht 13 Dec 2013 17:21

Re: Kleding fotoshoot gezin

Kijk eens op pinterest, genoeg voorbeelden te vinden :) .
http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... =ac&len=17
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 17:35

Re: Kleding fotoshoot gezin

Believe schreef:Kijk eens op pinterest, genoeg voorbeelden te vinden :) .
http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... =ac&len=17


Leuke link Believe! Ik moet zeggen dat de foto's die kleurrijk zijn qua kleding, leuker vind dan de themakleding foto's.
L2014 & H2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Dec 2013 17:45

Re: Kleding fotoshoot gezin

De fotos worden in een studio genomen met witte of zwarte achtergrond, en in zwart wit afgedrukt. Vandaar mijn twijfel. Maar ik vind het zeker een leuke link en ik vind het ook leuk eigenlijk dat zelfs in heel veel kleur, toch de kleding aan elkaar is aangepast. Zo wordt het toch een soort geheel denk. Hmm goed nadenken.

Hebben mensen hier weleens zoiets gedaan?
<<

Anoniem 43

Bericht 13 Dec 2013 17:52

Re: Kleding fotoshoot gezin

Denk dat als je het een beetje in dezelfde tinten houdt en niet te veel door elkaar, dat het er ook in een studio erg leuk uit kan zien. Ik weet dat mijn ouders het een keer gedaan hebben toen mijn broertje en ik klein waren toen waren we allemaal in donkergroen en (bordeaux)rood tinten en dat stond leuk :yes: .

Zie trouwens dat je foto's zwart wit worden, dan is het misschien leuk om juist wat lichte en donkere tinten te combineren? Zodat je toch kleurverschil ziet op de foto's?
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 13 Dec 2013 20:49

Re: Kleding fotoshoot gezin

Wij hebben laatst foto's van ons gezin laten maken en hebben onze kleding wel een beetje op elkaar afgestemd. Ik had bijv een bordeaux rood vest aan, mijn man een oker kleurige broek, oudste dochter een jurk met donkerblauwe, bordaux rode en donker gele bloemetjes en jongste dochter een donker spijker rokje. Het paste wel bij elkaar doordat het allemaal herfstige kleuren waren maar we zagen er niet hetzelfde of gemaakt uit. Ik vind het resultaat erg leuk geworden.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 13 Dec 2013 20:50

Re: Kleding fotoshoot gezin

Wij hebben laatst foto's van ons gezin laten maken en hebben onze kleding wel een beetje op elkaar afgestemd. Ik had bijv een bordeaux rood vest aan, mijn man een oker kleurige broek, oudste dochter een jurk met donkerblauwe, bordeaux rode en donker gele bloemetjes en jongste dochter een donker spijker rokje. Het paste wel bij elkaar doordat het allemaal herfstige kleuren waren maar we zagen er niet hetzelfde of gemaakt uit. Ik vind het resultaat erg leuk geworden.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Dec 2013 11:01

Re: Kleding fotoshoot gezin

mzcharlotte schreef:
Whoop! schreef:Ik vind het eerlijk gezegd altijd een beetje stom als iedereen hetzelfde aan heeft. Ik zou inderdaad gewoon normale kleren aan doen en dan toch even op elkaar afstemmen, dat de kleuren niet vloeken ofzo.


Dit ja. Ik vind het altijd leuk als iedereen gewoon zijn favoriete kleding aan heeft en zich gewoon op zijn of haar gemak voelt.



Eens
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Dec 2013 13:21

Re: Kleding fotoshoot gezin

Ik had het ook niet over dezelfde kleding, maar meer dezelfde kleuren. Dus dan heb je sowieso je eigen normale kleding aan waarin zij of hij op het gemak is.

Lijkt me inderdaad wel leuk dat als ik kleur pas, het niet vloekt. Maar idd als het zwart-wit is en er valt 1 iemand behoorlijk uit de toon (bijvoorbeeld iedereen een lichte kleur en 1 iemand zwart), vind ik dat ook weer niets.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 17 Dec 2013 14:10

Re: Kleding fotoshoot gezin

Wij hebben een jaar geleden foto's met de familie laten maken. We hadden allemaal neutrale kleding aan in grijs/wit/zwart /donkerblauw (spijkerbroek kon dus ook). Ik vind het heel leuk staan op de foto's.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 12:43

Re: Kleding fotoshoot gezin

Nou de fotoshoot is achter de rug en we hebben het in neutrale lichte kleuren gelaten. Het zag er super leuk uit! Ook vooral in zwart-wit blijft het zo rustig en perfect voor in de woonkamer. :dance:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers