Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Site of App inrichten van een (woon)kamer

<<

Anoniem75

Bericht 29 Jan 2014 22:21

Site of App inrichten van een (woon)kamer

Ik zoek zoiets als het programma Floorplanner maar dat werkt dus niet op de iPad. Ook heb ik al een aantal Apps geprobeerd maar van de meeste snap echt ik geen drol van..

Weet er iemand anders nog een handige site of App? (het liefst gratis)
<<

Anoniem9

Bericht 29 Jan 2014 22:38

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer

Je had het op gegeven moment van Ikea, maar wel op de laptop.. Ik weet alleen niet of het nog bestaat.
<<

Anoniem75

Bericht 29 Jan 2014 22:44

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer

Je hebt nog wel programma's voor het inrichten van een Ikea keuken of badkamer maar niet voor de rest. En het werkt ook nog niet eens op de iPad helaas.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 30 Jan 2014 21:22

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer

Is Google SketchUp een idee?
<<

Anoniem87

Bericht 31 Jan 2014 00:25

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer

Op Funda kan je ook je huis inrichten!
<<

Anoniem75

Bericht 31 Jan 2014 00:28

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer

Op de iPad werken helaas veel dingen niet zoals Funda. Google sketch volgens mij ook niet..
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 10:59

Re: Site of App inrichten van een (woon)kamer


Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers