Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop jij altijd teveel van?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Jan 2014 06:32

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Verzorgingsproducten en make-up.. Nogal een ommezwaai hier aangezien ik beiden amper gebruik!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jan 2014 07:28

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Broeken en leggings. Ik heb echt stapels broeken en ik draag altijd dezelfde.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem50

Bericht 22 Jan 2014 08:19

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Ik koop altijd teveel troep.

Sinds de zomer heb ik een blouse van chiffon op het oog. De blouse is van H&M en kost 19.95 euro. Te duur. Dus ga ik alle budgetwinkels af om zoiets te scoren voor minder dan 19.95 euro. En dan vind ik het, neem ik het heel blij mee naar huis (want ik heb wel even geld bespaard. Schouderklopje voor mezelf.) en dan kom ik tot de conclusie dat het dus a) in niets lijkt op wat ik eigenlijk wilde hebben b) te kort is c) mijn borsten wel erg enorm laten lijken door de ritjes die mij eerder niet waren opgevallen omdat hij zo goedkoop en dus dat detail over het hoofd zag en d) in de winkel eigenlijk al schreeuwde:"Laat mij hangen. Je hebt niets aan mij. Owja, e) dus geld heb uitgegeven aan niets. Had het net zo goed zo kunnen weggeven. En ja, je zou denken dat ik zou leren van zoiets, maar nee.... Ik doe het veel vaker... :palm:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Jan 2014 08:32

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Douchegel. Ik denk dat ik de eerstkomende jaren geen douchegel meer moet kopen.
2012 & 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jan 2014 09:03

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Het was tenniskleding. Ieder seizoen kocht ik wel een nieuw setje. Dit jaar heb ik ook weer iets leuks gezien, maar dat ga ik toch niet kopen. Denk namelijk dat iedereen er straks in gaat lopen ( wordt aangeboden als teamkleding) en daar heb ik geen zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 22 Jan 2014 11:20

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Verzorgingsproducten, ik heb altijd teveel reinigingslotion, tandpasta, dag- en nachtcreme, haarkleuring, shampoo, conditioner en facewash op voorraad. Vooral erg handig als je een product eigenlijk zat bent maar nog 3 tubes in de kast hebt staan.

Wat ik dan weer niet op voorraad heb is lenzenvloeistof, waardoor ik nu al dagen met een bril loop omdat ik geen tijd heb om naar de drogist te gaan.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 22 Jan 2014 13:23

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Jules schreef:Verzorgingsproducten, ik heb altijd teveel reinigingslotion, tandpasta, dag- en nachtcreme, haarkleuring, shampoo, conditioner en facewash op voorraad. Vooral erg handig als je een product eigenlijk zat bent maar nog 3 tubes in de kast hebt staan.

Ik ook! Maar dan wel allemaal in de aanbieding gekocht. 1+1 gratis en zo.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 22 Jan 2014 15:42

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Ik van niets echt te veel eigenlijk. Ik hou wel van jassen dus daar heb ik er wel wat van maar te veel niet :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Jan 2014 15:52

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Ik heb vooral een overload aan nagellak en sjaals, en ik heb de laatste tijd veel schoenen gekocht. Ook heb ik een hele berg jeans in de kast, maar daarvan is de helft te groot. Die kunnen eigenlijk wel weg.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Jan 2014 16:03

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Eigenlijk van alles wel, vooral items die seizoensgebonden zijn. Ik heb veel te veel sjaals, mutsen, handschoenen, slippers, shortjes, bikini's, jasjes, zonnebrillen en juist weer te weinig basics bijvoorbeeld.
Ik heb gewoon sowieso echt veel spullen en rommel. Mijn huisgenoten zeggen dat ook altijd; als je iets nodig hebt even bij Toet langsgaan, die heeft het meestal wel in huis
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 22 Jan 2014 18:05

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Ik heb teveel sjaals en slippers, die koop ik altijd bij als ik leuke zie, ook al heb ik er nog twintig thuis.

Oja en verzorgingsproducten. Want stel nou dat ik eens ziek word, of dat we een horrorwinter krijgen... Je zou maar zonder komen te zitten!
<<

Anoniem75

Bericht 22 Jan 2014 18:10

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Wasmiddel en wasverzachter. Ik koop ze altijd heel goedkoop via het werk en ik denk dat ik nu zo'n 2 jaar vooruit kan :redface:
<<

Anoniem27

Bericht 23 Jan 2014 00:38

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Heb je even?

Facewash, shampoo, douchegel, deo, tandpasta, cremes qua verzorging.

Kleding: truien, het is winter dus ik MOET veeeeeel truien hebben ;).
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 23 Jan 2014 18:09

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

dingen voor in de douche, scrub, shampoo, conditioner, douchegel etc. Er kan ook nooit genoeg in de douche staan ahha :smile:
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem30

Bericht 23 Jan 2014 18:11

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Cadeautjes voor anderen. In aanbiedingen etc. koop ik altijd leuke dingen met bepaalde mensen al in mijn hoofd, of om gewoon in huis te hebben. Dus ik heb heel veel baby cadeautjes / leesboeken / enz. op voorraad :eyes:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Jan 2014 18:20

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Ik heb dan juist weer 7 grote flessen lenzenvloeistof op voorraad omdat ik die als pakket per half jaar doorgestuurd krijg. :thumbdown:
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 23 Jan 2014 18:22

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Tassen, nagellak en vooral sjaals. Ik heb er een hele doos vol van
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 31 Jan 2014 09:45

Re: Waar koop jij altijd teveel van?

Nagellak, maar dan wel alleen OPI. Das 'mijn' merk nagellak, ik koop nooit iets anders.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers