Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo, hoe gaat het ermee?

<<

Anoniem253

Bericht 30 Jan 2014 17:40

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Anousch schreef:Ik voel me zenuwachtig en blij tegelijk.
Ben vanochtend gebeld dat ik maandag al geopereerd word!

Jeetje wat snel! Goed nieuws.. Heel succes en sterkte maandag.
<<

Anoniem 49

Bericht 30 Jan 2014 18:12

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Hongerig en tegelijkertijd overreden door 'n vrachtauto!
<<

Anoniem32

Bericht 30 Jan 2014 18:18

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Gaar.

Nachtdienst 1 erop zitten, nu met knallende hoofdpijn op de bank als een dooie voor me uit staren. Help ik moet nog een nacht.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jan 2014 18:20

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Goed, alleen moe maar ja dat hoort bij mijn zwangerschap.
2014 2016
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Jan 2014 19:24

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Nien_ schreef:@boekenwurm - wat naar dat je je zo voelt - hoe gaat het nu met je?
@Anoush - wat spannend, mag ik vragen waaraan je geopereerd wordt?

Hier gaat alles prima nog een dagje werken en dan zie ik mijn vriend weer.


Dat mag zeker, mijn galstenen & galblaas wordt verwijderd!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Jan 2014 20:46

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Anousch, wat fijn dat het zo snel kan al! Moet je lang in het ziekenhuis blijven erna?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 30 Jan 2014 21:42

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Ik zag net je topic die had ik even gemist, Anoush. Heel veel sterkte voor maandag alvast.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem132

Bericht 30 Jan 2014 21:44

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Beetje teleurgesteld. Door een gemeen spelletje van de makelaar is het huis waarop we geboden hadden verkocht aan een ander. Maarja... Op naar het volgende huis :)
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 30 Jan 2014 23:45

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Sterre schreef:
Nien_ schreef:@Sterre - oei jouw verhaal klinkt inderdaad niet fijn. Ik snap dat je niet meer onder het mes wil, brrr. Wel gek dat het gaatje nooit is dicht gegroeid - heb je geen last meer van vocht?

Wat fijn dat je je fysiek beter voelt nadat je gestopt bent met medicatie. Misschien zijn de twijfels die je hebt niet gerelateerd aan het stoppen van de medicatie/meer tijd en energie. Heb je nu een soort van 'is dit het nou' gevoel? Misschien (hopelijk) is het gewoon een (winter)dip. In ieder geval heel veel sterkte - twijfels zijn echt naar.

Oh... en om het niet op mezelf te betrekken. Ik word over twee weken dertig en ik heb ook twijfels over mijn relatie, of ik toch niet terug naar Nederland wil, mijn werk ovre een heleboel dus. Een vriendin werd 3 weken geleden dertig en zij zit/zat met hetzelfde. Ik verwijt het sowieso aan het dertigers dilemma


Nee, ik heb geen vocht meer in mijn oor. Soms als ik nies of mijn neus snuit voel ik dat er een beetje lucht doorheen gaat. Zo raar! Maar behalve een beetje gehoorverlies heb ik er geen last van.

Ik denk dat mijn twijfelmodus direct komt doordat ik meer tijd en energie heb (ook om te piekeren) en indirect vanwege alle dilemma's die samenhangen met deze leeftijd inderdaad. Het is wel geruststellend dat meer mensen dat hebben!


Fijn dat je van je oor bijna geen hinder meer van hebt - ik heb het gevoel dat het beter gaat met mijn oor. Ik hoor nog steeds wel slecht maar ik heb minder pijn.

Ik hoop je twijfels gauw verdwenen zijn en zo niet dat je de juiste oplossingen vindt.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers