Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend Edinburgh/Glasgow of Dublin?

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 29 Jan 2014 14:42

Re: Weekend Edinburgh/Glasgow of Dublin?

Glasgow ben ik veruit Edinburgh 1 dagje met de trein naartoe geweest, maar dat vond ik ook voldoende. Edinburgh zelf is heel leuk vind ik, gewoon lekker rond slenteren, kasteeltje hier, beetje winkelen daar, naar de dierentuin, lekker borrelen uiteraard ;-)

Dublin is ook erg leuk. Temple bar is idd heel gezellig. Maar ook in kleine zijstraatjes heb je leuke kroegen met live muziek enzo, erg gezellig. We zijn ook een dagje met de trein ergens (shit, plaatsnaam vergeten) naartoe geweest, kon je heel mooi wandelen, ook leuk. En een beetje winkelen, ook daar zijn we naar de dierentuin geweest trouwens. En naar de Jameson distilleerderij. Je kon er toen (2009) ook een fles laten 'maken' met je/een naam, ook wel grappig.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 29 Jan 2014 15:06

Re: Weekend Edinburgh/Glasgow of Dublin?

@ miss_z.. Ik zou ook richting Wicklow Mountains gaan en dan met name naar Glandalough Valley. Prachtige natuur en historie daar. Ook Powerscourt House en Gardens zijn de moeite waard! Dat is een groot huis met een prachtige tuin waarbij je uitzicht hebt op de Sugerleaf mountain. Vanaf Dublin gaan daar zeker dagtrips naar toe, want ook dit ligt in de Wicklow Mountains. Wellicht kun je het met elkaar combineren, want met een rondreis gingen wij eerst naar Glandalough Valley in de ochtend en s'middags naar Powerscourt House and Gardens. Ik weet niet hoe het geregeld is vanaf Dublin.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Jan 2014 23:02

Re: Weekend Edinburgh/Glasgow of Dublin?

Bedankt voor de tip Fred, maar ik denk dat we er niet echt tijd voor zullen hebben. We hebben namelijk al maar 3,5 dag ongeveer en we gaan sowieso 1 dag naar Belfast. We willen ook nog tijd overhebben om Dublin zelf uitgebreid te bekijken en dat gaat anders niet lukken.
Normaal zijn we ook echt wel van de natuur en zo hoor, en waren we langer gegaan dan waren we er vast heen gegaan. We gaan nu echt voor de steden, en ik denk (nu al ;-)) dat we vast nog wel ooit terug zullen gaan om het 'binnenland' te verkennen. Maar ik ga je tip wel onthouden hoor, mochten we toch tijd overhouden of toch niet naar Belfast gaan ofzo.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 30 Jan 2014 20:44

Re: Weekend Edinburgh/Glasgow of Dublin?

Fred schreef:@ miss_z.. Ik zou ook richting Wicklow Mountains gaan en dan met name naar Glandalough Valley. Prachtige natuur en historie daar. Ook Powerscourt House en Gardens zijn de moeite waard! Dat is een groot huis met een prachtige tuin waarbij je uitzicht hebt op de Sugerleaf mountain. Vanaf Dublin gaan daar zeker dagtrips naar toe, want ook dit ligt in de Wicklow Mountains. Wellicht kun je het met elkaar combineren, want met een rondreis gingen wij eerst naar Glandalough Valley in de ochtend en s'middags naar Powerscourt House and Gardens. Ik weet niet hoe het geregeld is vanaf Dublin.


Die combinatietour is er in ieder geval wel vanuit Dublin. Hebben mijn vriend en ik vorig jaar ook gedaan.

Snap dat je er geen tijd voor maakt. Het is wel leuk om uitgebreid de stad te bekijken en zoveel tijd heb je dan niet.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers