Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Operatie jongens

<<

Anoniem85

Bericht 28 Jan 2014 21:55

Operatie jongens

Heeft iemand hier een zoon waarbij de balletjes niet zijn ingedaald en daaraan geopereerd zijn?
Mijn zoontje is donderdag aan de beurt, ik zie er enorm tegenop, zo'n kleintje, wat ik me vooral afvraag is hoelang ze er last van hebben en hoe het gaat met bijvoorbeeld poepluiers verschonen en de wond die er zit?
Misschien is het niet te vergelijken maar ik weet hoe het voelt als er urine langs de hechtingen kan lopen, dat brandt enorm, spoelen met water is natuurlijk geen optie op t moment dat hij plast?
Iemand met ervaring hier, vind het echt heel vervelend voor hem.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 29 Jan 2014 09:55

Re: Operatie jongens

Ik lees even mee. Mijn zoontje blijkt maar 1 balletje te hebben. Tussen de 13e en 18 maand gaat hij ook operatief geholpen worden. Ze gaan dan het overgebleven pitje weghalen en zijn andere balletje vastzetten.
Succes en sterkte alvast! Hou oud is jouw zoontje?
A.K.A Slaatje

]
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 29 Jan 2014 14:03

Re: Operatie jongens

Vervelend voor jullie. Sterkte alvast. Mijn zoontje is een aantal keer geopereerd (niet de operatie die jij noemt) en de tips die ik heb:
- veel vasaline (tube) gebruiken zodat het niet gaat plakken,
- 1 of 2 maten grotere luier omdoen,
- Vooral je gevoel volgen, jij en je man/vriend kennen je zoontje het beste en weten wat hij prettig vindt.

Nogmaals sterkte, niks aan je kleintje in het ziekenhuis.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem85

Bericht 29 Jan 2014 18:33

Re: Operatie jongens

Bedankt voor jullie reacties, thnx voor de tips funk.
Venzje, hij is nu 15 maanden. Vervelend dat jouw zoontje ook moet, bij mijn zoontje gaan ze ook 1 vastzetten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers