Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 27 Jan 2014 14:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ook eens met Susan. En deels wel met ED maar dit vind ik dan wel weer een voorbarige conclusie.

-ED- schreef: Een paar maanden na een stukgelopen relatie alweer hoteldebotel verliefd zijn, dat is meestal een teken dat je gewoon niet goed alleen kan zijn.


Zo lang was het ook nog niet uit met mijn ex toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Ik wilde juist een tijd alleen blijven. Soms gebeuren die dingen.

Biechtje: Ik snap heel goed dat de verleiding groot is, maar het lijkt wel een scenario voor een hoop drama, vooral voor jezelf. En dat lijkt me niet zo heel handig als je net uit een relatie komt en ook nog een kind hebt om voor te zorgen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Jan 2014 14:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat had ik ook, toen ik mijn man leerde kennen was ik nog maar kort bij mijn ex weg. Ik was helemaal niet op zoek, maar soms gebeuren die dingen eerder dan je in je hoofd had, en ik vond hem zo ontzettend leuk dat ik echt niet een jaar ging wachten. Zulke dingen laten zich nou eenmaal niet plannen of sturen.

Maar goed, er was toen geen kind bij betrokken, hij had geen enkele link met mijn ex en we waren gewoon allebei verliefd, dat vind ik wel drie belangrijke verschillen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 27 Jan 2014 16:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap die haast gewoon nooit zo. Je gaat er niet aan dood hoor, als je een tijdje alleen bent. De meeste mensen zouden behoorlijk wat kunnen leren als ze eens leerden omgaan met een bepaalde leegte in hun leven, een moment waarop ze zich eenzaam voelen, een stuk gemis. Allemaal helemaal niet leuk, maar wel een enorme winst wanneer je met dergelijke gevoelens leert omgaan. Daar heb je de rest van je leven iets aan.

Verliefd zijn op een man die jou alleen wil voor de seks is al helemaal een no-go, daar komen geheid ongelukken van.
<<

Anoniem60

Bericht 27 Jan 2014 16:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niet aan een seksrelatie met iemand waar je verliefd op bent beginnen!!
<<

Anoniem59

Bericht 28 Jan 2014 15:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk dat we het over het meest cruciale wel eens zijn: geen seksrelatie beginnen met iemand als jij verliefd bent en hij niet. Gaat zeer doen.

En dan de complicerende factoren van beste vriend, vriend van ex annex vader van kind... Ik zou afstand nemen.

De discussie over kort na een relatie een nieuwe beginnen: ik heb het ook gedaan en die nieuwe heeft gewoon lang stand gehouden. Zoals Susan zegt, dus. Soms kom je het gewoon tegen, moet je dan geforceerd wachten? Niemand heeft 'haast', soms loop je ergens tegenaan.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jan 2014 08:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat zouden jullie denken bij het volgende:
Vriend drinkt vrijwel nooit koffie en als hij wel een keer koffie drinkt is dit met heel veel suiker.
Nu is er gister koffie gedronken, er stonden 2 kopjes. Volgens hem heeft hij zelf 2 koppen koffie gedronken.
' ik heb er maar 2 gedronken want er was geen suiker' ( raar argument voor iemand die geen koffie lust behalve met heel veel suiker)
Is het heel raar dat ik dit niet geloof?
<<

Anoniem12

Bericht 29 Jan 2014 08:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als iemand vrijwel nooit koffie drinkt en alleen koffie lust met veel suiker erin, zal die uit zichzelf vast niet 2 koppen koffie zonder suiker drinken en dan ook nog uit verschillende kopjes.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Jan 2014 08:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk altijd als je zulke dingen niet geloof dat er al meer „ongelovige” dingen zijn voorgekomen. Verder weet ik niet of het raar is. Hier eten de kabouters altijd de chips op …
<<

Anoniem40

Bericht 29 Jan 2014 09:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het een raar verhaal en vraag me ook af of er al eerder iets raars gebeurd is. Maar als hij iets te verbergen heeft, waarom heeft hij de kopjes dan niet opgeruimd? Het kan nu zo veel zijn, ik zou er niet gelijk iets achter zoeken, tenzij er eerder al veel meer gebeurd is.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jan 2014 10:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Al een tijdje heb ik erg leuk contact via WA met een vriend van de man van mijn beste vriendin.
Het begon met een potje Wordfeud, maar inmiddels hebben we dagelijks erg veel contact.
Onze gesprekken zijn leuk, gezellig, spannend en vooral verslavend.

Niks mis mee, zou je denken, maar... We zijn allebei getrouwd en we hebben allebei een gezin. Ik merk dat ik hem steeds leuker ga vinden, ik weet dat dat wederzijds is.
Gisteravond heb ik gezegd dat we beter geen contact meer kunnen hebben. Heel verstandig natuurlijk, maar ik ben er echt verdrietig van.

Ik wil dit ook eigenlijk alleen maar even kwijt, omdat ik het er met niemand over kan hebben.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Jan 2014 10:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hmmm. Ik vind het wel vreemd maar ik zou er niet achter zoeken dat ie vreemd gaat. Lekker seksen gaat bij mij niet samen met een bakkie koffie drinken.
<<

Anoniem44

Bericht 29 Jan 2014 13:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Je bent erg verdrietig dat je het gisteren hebt 'uitgemaakt' met je tweede vriendje, maar hoe denk je dat jouw eerste vriendje zich zou voelen wanneer hij wist van het contact. Echt, stap eens van je roze wolkje en get real! Pffft, ik word een beetje moe van al die verhalen van mensen die zich zo laten meeslepen door een spannend gesprek, terwijl ze een paar jaar daarvoor nog voor het altaar verkondigden dat ze echt voor altijd van de ander zouden houden. Doe dan geen beloftes en blijf lekker vrijgezel.

SDL: Dat gaat prima samen hoor. Als je vreemdgaat hoeft het natuurlijk niet alleen om de seks te draaien, vaak genoeg ontstaat de aantrekkingskracht juist omdat een andere vrouw meer aandacht besteed aan de man en dat het zo fijn is dat ze zo goed over alles kunnen praten, het is dus zeer goed mogelijk dat naast de seks een man ook gewoon koffie drinkt en goede gesprekken voert met zijn minnares.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jan 2014 14:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het Biechtje van de vorige pagina, met de situatie beste vriend/beste vriend ex.

Hij is eerder deze week hier geweest, en het was heel erg gezellig. Er hing ook een bepaalde spanning. Later op de avond hebben we wijn gedronken en erover gepraat (we hebben wel zo'n band dat we overal over kunnen praten).
Ik vond het erg jammer toen hij naar huis moest. Ik heb hem naar de bushalte gebracht en we hebben bijna gezoend. Hij whatsappte mij nog toen hij in de bus zat en we raakten aan de praat. Tijdens dat gesprek heb ik opgebiecht dat ik verliefd op hem ben geworden en dat we dus beter geen 'friends for benefits' kunnen zijn. Sjeezus, ik wist niet dat ik dit nog kon voelen. Ik voel me gewoon zo op mijn gemak bij hem (want beste vriend) en ik vind hem vreselijk aantrekkelijk. Helaas is de verliefdheid niet wederzijds....ik voel me enorm kut want ik had natuurlijk wel gewild dat het wederzijds was geweest. Het lijkt wel of ik nu echt liefdesverdriet ofzo heb, ik kan alleen maar aan hem denken....:-(
Helaas kan ik niet kiezen op wie ik verliefd word, het is sowieso allemaal veel te snel. Maar het gevoel voor mijn ex was al heel lang weg.
Mijn ex weet hier trouwens wel van hoor, ik ben gewoon eerlijk naar alle partijen dus er komt geen stiekem gedoe bij kijken. Zo ben ik niet.

Niet quoten aub. Ik wil dit later nog weg kunnen halen ivm herkenning.
<<

Anoniem12

Bericht 29 Jan 2014 14:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SDL schreef:Hmmm. Ik vind het wel vreemd maar ik zou er niet achter zoeken dat ie vreemd gaat. Lekker seksen gaat bij mij niet samen met een bakkie koffie drinken.

Misschien denkt ze ook nog helemaal niet aan vreemdgaan. Maar als er 2 kopjes koffie staan, dan denk je toch dat er iemand langs geweest is. Toch raar als vriend er dan over liegt? Of het nou de glazenwasser of de buurvrouw was maakt dan in eerste instantie even niets uit.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 29 Jan 2014 14:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Je bent erg verdrietig dat je het gisteren hebt 'uitgemaakt' met je tweede vriendje, maar hoe denk je dat jouw eerste vriendje zich zou voelen wanneer hij wist van het contact. Echt, stap eens van je roze wolkje en get real! Pffft, ik word een beetje moe van al die verhalen van mensen die zich zo laten meeslepen door een spannend gesprek, terwijl ze een paar jaar daarvoor nog voor het altaar verkondigden dat ze echt voor altijd van de ander zouden houden. Doe dan geen beloftes en blijf lekker vrijgezel.



Eens. Al is het natuurlijk makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ik word ook altijd een beetje moe van dit soort verhalen. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en ben zo vaak in de verleiding gekomen dit soort contacten met mensen te starten, maar je moet dat gewoon afkappen al vóór dat het zover komt dat je er gevoelens bij krijgt. Natuurlijk zijn dit soort dingen verleidelijk en spannend maar een beetje anticiperen kan geen kwaad, zeker niet in een relatie. Ik vind het echt een beetje vreemd hoor, je snapt toch zelf ook wel dat het niet oké is waar je mee bezig bent? Waarom lijkt bij zo veel mensen het vermogen je in een ander te verplaatsen (in dit geval je eigen partner!) te ontbreken
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2014 15:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Toet schreef:
-ED- schreef:Je bent erg verdrietig dat je het gisteren hebt 'uitgemaakt' met je tweede vriendje, maar hoe denk je dat jouw eerste vriendje zich zou voelen wanneer hij wist van het contact. Echt, stap eens van je roze wolkje en get real! Pffft, ik word een beetje moe van al die verhalen van mensen die zich zo laten meeslepen door een spannend gesprek, terwijl ze een paar jaar daarvoor nog voor het altaar verkondigden dat ze echt voor altijd van de ander zouden houden. Doe dan geen beloftes en blijf lekker vrijgezel.



Eens. Al is het natuurlijk makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ik word ook altijd een beetje moe van dit soort verhalen. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en ben zo vaak in de verleiding gekomen dit soort contacten met mensen te starten, maar je moet dat gewoon afkappen al vóór dat het zover komt dat je er gevoelens bij krijgt. Natuurlijk zijn dit soort dingen verleidelijk en spannend maar een beetje anticiperen kan geen kwaad, zeker niet in een relatie. Ik vind het echt een beetje vreemd hoor, je snapt toch zelf ook wel dat het niet oké is waar je mee bezig bent? Waarom lijkt bij zo veel mensen het vermogen je in een ander te verplaatsen (in dit geval je eigen partner!) te ontbreken


Ja eens. Ik vind ook wel eens iemand leuk of heel interressant. Maar dan bewaak ik meteen mijn grenzen. Ik heb heel veel respect voor mijn vriend, en moet er gewoon niet aan denken hem te kwetsen of om geheimzinnig te doen tegen hem. Het komt niet eens in me op eigenlijk. Het valt me wel op dat dit soort verhalen hier vaak voorbij komen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 29 Jan 2014 15:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Rush schreef:
SDL schreef:Hmmm. Ik vind het wel vreemd maar ik zou er niet achter zoeken dat ie vreemd gaat. Lekker seksen gaat bij mij niet samen met een bakkie koffie drinken.

Misschien denkt ze ook nog helemaal niet aan vreemdgaan. Maar als er 2 kopjes koffie staan, dan denk je toch dat er iemand langs geweest is. Toch raar als vriend er dan over liegt? Of het nou de glazenwasser of de buurvrouw was maakt dan in eerste instantie even niets uit.


Ik denk inderdaad ook niet aan vreemdgaan maar dat er wel iemand is geweest en snap dan niet dat ie daar over zou liegen.
Ik zag de kopjes trouwens bij het uitruimen van de vaatwasser en toen vroeg ik dus verbaasd met wie hij koffie had gedronken. Het antwoord was toen met niemand ik heb zelf 2 koppen koffie gedronken.
Maak er verder geen ding van maar ik vroeg me af of het raar was dat ik dat niet geloof en wilde daar even een mening over horen. Maar ik ben dus niet de enige
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Jan 2014 15:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar... hoe vaak zetten jullie die vaatwasser aan? Want soms doe ik ook een vies kopje vast in de vaatwasser om later die dag of de volgende dag een nieuw kopje te gebruiken. Wij zetten 'm eens per twee dagen aan gemiddeld.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem12

Bericht 29 Jan 2014 15:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sterre schreef:Maar... hoe vaak zetten jullie die vaatwasser aan? Want soms doe ik ook een vies kopje vast in de vaatwasser om later die dag of de volgende dag een nieuw kopje te gebruiken. Wij zetten 'm eens per twee dagen aan gemiddeld.

Maar dat is wel een beetje vreemd voor iemand die eigenlijk geen koffie drinkt, toch?
<<

Artemis

Bericht 29 Jan 2014 16:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SDL schreef:Hmmm. Ik vind het wel vreemd maar ik zou er niet achter zoeken dat ie vreemd gaat. Lekker seksen gaat bij mij niet samen met een bakkie koffie drinken.

Eh als ik een middag of een ochtend bij mijn scharrel was dan lagen we idd de helft van de tijd in bed, maar we dronken ook heus wel een paar koppen koffie aan de keukentafel hoor, even bijkletsen enzo.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 29 Jan 2014 16:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Artemis schreef:
SDL schreef:Hmmm. Ik vind het wel vreemd maar ik zou er niet achter zoeken dat ie vreemd gaat. Lekker seksen gaat bij mij niet samen met een bakkie koffie drinken.

Eh als ik een middag of een ochtend bij mijn scharrel was dan lagen we idd de helft van de tijd in bed, maar we dronken ook heus wel een paar koppen koffie aan de keukentafel hoor, even bijkletsen enzo.


Nee? Echt? Nee ik heb altijd echt alleen seks hoor met m'n scharrels, ga daar toch zeker geen koffie voor zetten. Ha.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 29 Jan 2014 16:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha, ik bedoelde meer te omschrijven dat ik daar niet meteen aan zou denken als ik twee vieze kopjes zie staan. Ik dacht dat het biechtje dat wel dacht.
<<

Anoniem44

Bericht 30 Jan 2014 15:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:
Toet schreef:
-ED- schreef:Je bent erg verdrietig dat je het gisteren hebt 'uitgemaakt' met je tweede vriendje, maar hoe denk je dat jouw eerste vriendje zich zou voelen wanneer hij wist van het contact. Echt, stap eens van je roze wolkje en get real! Pffft, ik word een beetje moe van al die verhalen van mensen die zich zo laten meeslepen door een spannend gesprek, terwijl ze een paar jaar daarvoor nog voor het altaar verkondigden dat ze echt voor altijd van de ander zouden houden. Doe dan geen beloftes en blijf lekker vrijgezel.



Eens. Al is het natuurlijk makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ik word ook altijd een beetje moe van dit soort verhalen. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en ben zo vaak in de verleiding gekomen dit soort contacten met mensen te starten, maar je moet dat gewoon afkappen al vóór dat het zover komt dat je er gevoelens bij krijgt. Natuurlijk zijn dit soort dingen verleidelijk en spannend maar een beetje anticiperen kan geen kwaad, zeker niet in een relatie. Ik vind het echt een beetje vreemd hoor, je snapt toch zelf ook wel dat het niet oké is waar je mee bezig bent? Waarom lijkt bij zo veel mensen het vermogen je in een ander te verplaatsen (in dit geval je eigen partner!) te ontbreken


Ja eens. Ik vind ook wel eens iemand leuk of heel interressant. Maar dan bewaak ik meteen mijn grenzen. Ik heb heel veel respect voor mijn vriend, en moet er gewoon niet aan denken hem te kwetsen of om geheimzinnig te doen tegen hem. Het komt niet eens in me op eigenlijk. Het valt me wel op dat dit soort verhalen hier vaak voorbij komen.


Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu ruim 6 jaar een relatie en er zijn echt wel momenten geweest dat ik een leuke, mooie man leerde kennen, die ik ontzettend interessant vond en spannend etc. Maar als je leert om deze gevoelens al in een héél vroeg stadium te detecteren, dan kun je steeds opnieuw de keuze maken voor je huidige man. Dat heb ik tenminste wel gedaan. Op die manier vervalt het contact ook niet ineens in heftige verliefdheid, want je hebt het voordat het zover komt al afgekapt.

Ik vind het zo slappe hap! Kom op, je kiest toch voor een relatie, of zelfs, zoals in mijn geval en dat van het Biechtje, voor een huwelijk, maar wat houdt die keuze dan in, wanneer je de eerste de beste spannende jongen direct een innig whatsapp contact op gaat bouwen? Het ergste van alles vind ik het als mensen zich verschuilen achter zinnen als 'liefde maakt blind', of 'ja, ik werd nu eenmaal verliefd en dat hou je niet tegen'. Wie hou je dan voor de gek?
<<

Anoniem17

Bericht 01 Feb 2014 15:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:
Toet schreef:
-ED- schreef:Je bent erg verdrietig dat je het gisteren hebt 'uitgemaakt' met je tweede vriendje, maar hoe denk je dat jouw eerste vriendje zich zou voelen wanneer hij wist van het contact. Echt, stap eens van je roze wolkje en get real! Pffft, ik word een beetje moe van al die verhalen van mensen die zich zo laten meeslepen door een spannend gesprek, terwijl ze een paar jaar daarvoor nog voor het altaar verkondigden dat ze echt voor altijd van de ander zouden houden. Doe dan geen beloftes en blijf lekker vrijgezel.



Eens. Al is het natuurlijk makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ik word ook altijd een beetje moe van dit soort verhalen. Ik heb 6 jaar een relatie gehad en ben zo vaak in de verleiding gekomen dit soort contacten met mensen te starten, maar je moet dat gewoon afkappen al vóór dat het zover komt dat je er gevoelens bij krijgt. Natuurlijk zijn dit soort dingen verleidelijk en spannend maar een beetje anticiperen kan geen kwaad, zeker niet in een relatie. Ik vind het echt een beetje vreemd hoor, je snapt toch zelf ook wel dat het niet oké is waar je mee bezig bent? Waarom lijkt bij zo veel mensen het vermogen je in een ander te verplaatsen (in dit geval je eigen partner!) te ontbreken


Ja eens. Ik vind ook wel eens iemand leuk of heel interressant. Maar dan bewaak ik meteen mijn grenzen. Ik heb heel veel respect voor mijn vriend, en moet er gewoon niet aan denken hem te kwetsen of om geheimzinnig te doen tegen hem. Het komt niet eens in me op eigenlijk. Het valt me wel op dat dit soort verhalen hier vaak voorbij komen.


Op zich ben ik het wel met jullie eens, maar biechtje in kwestie heeft juist het contact afgekapt. Dus ik vind jullie reacties in deze situatie een beetje overtrokken.

Oh en Carrie, interessant is met één r :wink:
<<

Anoniem301

Bericht 01 Feb 2014 15:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tnx :D
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers